May 18, 2024, 21:44:21 PM
Drobne graficzne poprawki
Read 620 times

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Groszek

  • DevTeam
  • *
  • Posts34
Grając zauważyłem kilka błędów lub też niedociągnięć.
1. Materiał włosów ma zbyt dużo refleksów. Można by go bardziej stonować bo świeci się jak psu jajca. Włosy raczej nie odbijają aż tak światła. Można by im też dodać normal mape żeby wyglądały lepiej.
2. Bawiąc się z plikami Gui zauważyłem że większość plików jest skalowana/ rozciągana. I nie ma w tym nic złego dopóki skaluje się duże obrazy na małe. Skalowanie małych rzeczy na większe i rozciąganie ich  powoduje straszna utratę jakości. Przez to jakiekolwiek detale wyglądają paskudnie w grze. Ja rozumiem że to jest oszczędność miejsca i prawdopodobnie klatek ale wpływa bardzo na jakość i ostateczny wygląd.
3. Animacje są do konkretnej przebudowy. Bo tempo rozgrywki zależy po części od nich.
4. Kolor "portali". Z tego co zauważyłem jest chyba on definiowany w kodzie. Nie wygląda to jakoś mega źle ale mógłby być mniej rażący np w podziemiach. Z Kolei w wioskach ciężko go zauważyć. Duzo ciekawszym rozwiązaniem było by zastosowanie np podświetlenia np kolorem błękitnym na drzwiach, nie na podłożu. I mam tu na myśli podświetlenie podobne do tego białego na drzwiach/przedmiotach.

 

With Quick-Reply you can write a post when viewing a topic without loading a new page. You can still use bulletin board code and smileys as you would in a normal post.

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it's been approved by a moderator.
Name:
Verification: