Grając zauważyłem kilka błędów lub też niedociągnięć.
1. Materiał włosów ma zbyt dużo refleksów. Można by go bardziej stonować bo świeci się jak psu jajca. Włosy raczej nie odbijają aż tak światła. Można by im też dodać normal mape żeby wyglądały lepiej.
2. Bawiąc się z plikami Gui zauważyłem że większość plików jest skalowana/ rozciągana. I nie ma w tym nic złego dopóki skaluje się duże obrazy na małe. Skalowanie małych rzeczy na większe i rozciąganie ich powoduje straszna utratę jakości. Przez to jakiekolwiek detale wyglądają paskudnie w grze. Ja rozumiem że to jest oszczędność miejsca i prawdopodobnie klatek ale wpływa bardzo na jakość i ostateczny wygląd.
3. Animacje są do konkretnej przebudowy. Bo tempo rozgrywki zależy po części od nich.
4. Kolor "portali". Z tego co zauważyłem jest chyba on definiowany w kodzie. Nie wygląda to jakoś mega źle ale mógłby być mniej rażący np w podziemiach. Z Kolei w wioskach ciężko go zauważyć. Duzo ciekawszym rozwiązaniem było by zastosowanie np podświetlenia np kolorem błękitnym na drzwiach, nie na podłożu. I mam tu na myśli podświetlenie podobne do tego białego na drzwiach/przedmiotach.