April 28, 2024, 09:49:52 AM

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Tomashu

Pages: 1 2 [3] 4 5 6
31
Newsy / Wersja 0.11
« on: July 28, 2019, 14:06:04 PM »
Nowa wersja :) Specjalne podziękowania dla Ampped za zgłoszenie dużej ilości crashy.

Download:
CaRpg 0.11 (114 MB)

Code: [Select]
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.3 lub starszej
+ wczytywanie ustawień grup jednostek z pliku
+ lepsze sprawdzanie wersji, informacje o zmianach w nowej wersji
+ gracz może teraz schować broń w celu anulowania ataku
+ gracz może obracać kamerę leżąc na ziemi
+ przywołany wilk podąża za właścicielem a nie przywódcą drużyny, bohaterowie podążają za osobą która im to powie
+ wyświetlanie skrzyń na minimapie
+ atakowanie manekinów i strzelanie do tarcz strzelniczych trenuje gracza
+ brak wytrzymałości spowalnia ataki zamiast ich blokować
+ większa jaskinia, stalagmity
+ zloto na biblioteczkach
- naprawione pozycjonowanie szkieletów po śmierci tak by nie wpadały w ściany gdzie nie można ich ograbić [Zielu]
- naprawiony rzadki crash przy używaniu alt tab przy uruchamianiu gry
- brak trawy wystającej spod księżycowej studni
- po walce na arenie bohater NPC teleportuje się za graczem gdy ten wchodzi lub wychodzi z budynku, crashowało gdy gracz wychodził a bohater był już na zewnątrz
- naprawiona rozmowa po walce pvp z bohaterem
- brak magicznych efektów w budynku u klienta po wczytaniu
- naprawione crashe przy użyciu opcji nosound i nomusic
- naprawiony rzadki crash przy generowaniu/wędrówce [Ampped]
- wczytywanie zepsutego zapisu a następnie dobrego może zcrashować grę [Ampped]
- dodanie zabezpieczenia przed crashem w ekwipunku [Ampped/jakee248]
- efekt leczenia zaklęcia wyssania krwii ignorował odporność na czary celu
- losowe obozy się nie generowały
- crash po wejściu do podziemi w zadaniu z bandytami [Ampped]
- crash po wyjściu z podziemi przed Jozanem [Ampped]
- crash po wyjściu z lokalizacji przed starym magiem po tym jak odmówi się mu przyłączenia do drużyny
- brakujący dźwięk golema przy spotkaniu na mapie
- strzałka następnej strony w dzienniku nie działała
- crash przy generowaniu sekretnego portalu w kopalni [Ampped]
- crash przy użyciu ostatniego przedmiotu ze skrótu gdy jest otwarty ekwipunek [Anonymous]

32
News / Version 0.10 - shortcuts, magic items, alchemist quest
« on: May 05, 2019, 16:23:42 PM »
New version ::)

Download:
CaRpg 0.10 (113 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
! cannot load saves from version 0.2.20 or older
+ new unique quest: Herbs for the alchemist
+ new unit effects: maximum stamina, stamina regeneration speed, attribute/skill bonus
+ new feat (energetic)
+ mages tower shop inside some cities
+ alchemist now buy herbs
+ rings: silver, golden, emerald, 27 magic rings
+ new item: spring water, troll hide armor, 9 magic amulets
+ better priorities for heroes buying/asking for items
+ configureable item/action shortcuts
+ improved inventory updates
+ improved chest handling in multiplayer
+ update libraries: FMod 1.10.12, JSON for Modern C++ 3.6.1
- fixed crash when accepting some quests that generate new locations [Anonymous]
- fixed rare crash when entering some dungeons
- fixed infinite wait time when using -delay switch
- fixed broken side menu
- fixed save sometimes failing on world map
- fixed crash when used clean_level command twice without closing console
- fixed crash when using whisper command by client [Anonymous]
- fixed bugged quest "Bandits collect toll" [Zielu]
- fixed possibility to complete quest when talking to different captain/traveler in some quests [Zielu]
- fixed crash when server takes equipped ring from corpse in multiplayer [Zielu]
- fixed one bookcase in townhall being not lootable
- fixed leaving rescue captive inside city, can be talked again and act like it is start of quest
- fixed strong back perk not affecting carry capacity after loading [Zielu]
- fixed invalid gold share calculations for clients for example summoned wolf
- fixed missing torch particles for clients
- fixed weapon state when changing dungeon level for clients
- fixed learning perks take no time
- fixed sometimes missing wall next to dungeon stairs

33
Nowa wersja jak widać  ::)

Download:
CaRpg 0.10 (113 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.2.20 lub starszej
+ nowe unikalne zadanie: Zioła dla alchemika
+ nowe efekty postaci: maksymalna wytrzymałość, szybkość regeneracji wytrzymałości, premia do atrybutu/umiejętności
+ nowy atut (energiczny)
+ sklep wieża magów w niektórych miastach
+ alchemik teraz skupuje zioła
+ pierścienie: srebrny, złoty, szmaragdowy, 27 magicznych pierścieni
+ nowe przedmioty: źródlana woda, pancerz ze skóry trolla, 9 magicznych amuletów
+ konfigurowalne skróty na przedmioty/akcje
+ lepsze ustalanie priorytetów przez bohaterów kupujących/proszących o przedmioty
+ poprawiona aktualizacja ekwipunku
+ usprawinona obsługa skrzyni w multiplayer
+ aktualizacja bibliotek: FMod 1.10.12, JSON for Modern C++ 3.6.1
- naprawiony crash przy akceptowaniu zadań które generują nową lokalizację [Anonymous]
- naprawiony rzadki crash przy wchodzeniu do niektórych podziemi
- naprawiony nieskończony czas oczekiwania przy użyciu opcji -delay
- naprawione błędne działanie bocznego menu
- naprawiony rzadki błąd zapisu gry na mapie świata
- naprawiony crash po podwójnym użyciu komendy clean_level bez zamykania konsoli
- naprawiony crash po użyciu komendy whisper przez klienta [Anonymous]
- naprawiony błąd w zadaniu "Bandyci pobierają opłatę" [Zielu]
- naprawiony błąd który umożliwiał ukończenie niektórych zadań podczas rozmowy z innym kapitanem straży/podróżnikiem [Zielu]
- naprawiony crash gdy serwer zabiera założony pierścień ze zwłok w trybie multiplayer [Zielu]
- jednej z biblioteczek w ratuszu nie można było splądrować
- naprawione zostawianie porwanej osoby w mieście, można było porozmawiać i miała dialog jakbyś ją znalazł w podziemiach
- naprawiony brak wpływu atutu ciężkie plecy na maksymalny udźwig po wczytaniu gry [Zielu]
- naprawione złe wyświetlanie udziałów w złocie u klienta dla np przywołanego wilka
- naprawiony brak efektu ognia pochodni u klientów
- naprawiony stan broni u klienta przy zmianie poziomu podziemi
- nauka atutów poprawnie trwa 10 dni
- czasami w podziemiach koło schodów w dół niebyło ściany

34
News / Version 0.9 - Scripted quest, multiplayer quickload
« on: March 30, 2019, 07:22:20 AM »
Thank you to all who sent crash reports, thanks to which I managed to fix some bugs  ::)

Download:
CaRpg 0.9 (113 MB)

Changes:
Code: [Select]
! removed support for windows xp
! cannot load saves from version 0.2.12 or older
+ first scripted quest - deliver resources
+ loading multiplayer game without exiting to menu
+ new enemies: bear, black bear
+ more location icons and names
+ dialog script improvements
+ removing dead end corridors
+ update libraries: Angelscript 2.33, Bullet 2.88, DirectXMath 3.13, FMod 1.10.11, SLikeNet 0.1.2, Visual Leak Detector 2.5.1, zlib 1.2.11
+ better handling of multiplayer when leaving location
+ keeping save image and info inside single file
+ amulets: silver, gold, ruby, diamond
+ wolf/bear pelts
+ better error reporting
- fixed rare crash when goblins/orcs eat food (often happen in tutorial) [Harorri]
- fixed using kill command on corpse prevent from looting
- fixed journal not blocking player controlls
- fixed talking/picking items thru doors at right angle
- fixed talking/picking items inside building thru walls
- fixed generating rocks in cave/mine that could block path
- fixed talking with unit exiting/entering building
- fixed clients portal memory leak
- fixed crash when revisiting locations by portal
- fixed clients invalid position on world map when loading game in locations by portal
- fixed failed connection when using LAN with password
- fixed enemy hp not affecting morale
- fixed missing magic effect for clients when despawning dead summoned unit
- fixed client start location not marked as visited
- fixed server crash when looted unit is removed
- fixed client crash when loading game where someone is using usable
- fixed client broken npcs using usables after reentering location
- fixed crash when left location in single player when player searched for servers first [Anonymous]
- fixed rare contant alcohol effect for clients after entering location [MildlyPhilosophicalHobbit]
- fixed crash at arena combat where there is no free space to spawn enemies [Anonymous]
- fixed crash when using take all items on chest with visible item details [Anonymous]
- fixed crash when loading game with visible profiler
- fixed sounds max distance
- fixed units holding food all time in hand after revisiting location
- fixed decreased performance every time outside location was reentered
- fixed memory leaks and missing terrain textures after trying to load corrupted save and then starting a new game
- fixed crash when saving game with magic bullets or some others spells
- fixed ai rushing at enemy while eating/drinking
- fixed ai spells targeting that was slightly moved to right
- fixed ai aiming of some ray spells
- fixed archers switching between bow and melee weapon too often
- fixed ai searching for already dead enemy after being hit from slow moving attack after their death
- fixed ai cleric getting stuck when trying to heal someone
- fixed ai melee attacks from archers/mages from far range when their line of sight is blocked
- fixed ai trying to get to enemy corpse when someone else alerted him and target is already dead
- fixed delay before leaving location on worldmap/entering location before showing load screen
- fixed crash when necromancer revived enemy with weapons taken [Anonymous]
- fixed tournament corrupting speech bubbles

35
Dziękuję wszystkim osobom które wysyłały crash reporty, dzięki temu udało naprawić się kilka bugów  ::)

Download:
CaRpg 0.9 (113 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
! usunięte wsparcie dla windowsa xp
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.2.12 lub starszej
+ pierwsze skryptowe zadanie - dostarcz zasoby
+ wczytywanie gry wieloosobowej bez wychodzenia do menu
+ nowi wrogowie: niedźwiedź, czarny niedźwiedź
+ więcej ikon lokalizacji i nazw
+ usprawnienia skryptów dialogowych
+ usuwanie korytarzy prowadzących do nikąd
+ aktualizacja bibliotek: Angelscript 2.33, Bullet 2.88, DirectXMath 3.13, FMod 1.10.11, SLikeNet 0.1.2, Visual Leak Detector 2.5.1, zlib 1.2.11
+ lepsza obsługa trybu wielu graczy przy opuszczaniu lokalizacji
+ przechowywanie obrazka i informacji zapisu w jednym pliku
+ amulety: srebrny, złoty, rubinowy, diamentowy
+ skóry z wilka/niedźwiedzia
+ lepsze zgłaszanie błędów
- naprawiony rzadki crash gdy gobliny/orkowie jedzą jedzenie (często zdarzał się w samouczku) [Harorri]
- naprawiona komenda kill po użyciu na zwłokach blokowała zabieranie przedmiotów
- naprawiony dziennik nie blokował sterowania graczem
- naprawione rozmawianie/podnoszenie przedmiotów przez drzwi
- naprawione rozmawianie/podnoszenie przedmiotów w budynkach przez ścianę
- naprawione generowanie kamieni w jaskini/kopalni które mogło zablokować przejście
- naprawione rozmawianie z postacią która opuszcza/wchodzi do budynku
- naprawiony wyciek pamięci związany z portalami u klienta
- naprawiony crash przy ponownych odwiedzinach lokalizacji za portalem
- naprawiona nieprawidłowa pozycja na mapie świata u klienta po wczytaniu gry w lokalizacji za portalem
- naprawiony błąd połączenia do serwera przy użyciu hasła LAN
- naprawiony brak wpływu hp na morale jednostek
- naprawiony brak magicznego efektu u klienta gdy znika umarła przywołana jednostka
- naprawiony brak oznaczenia początkowej lokalizacji u klienta jako odwiedzona
- naprawiony crash serwera gdy ograbiana jednostka jest usuwana
- naprawiony crash klienta przy wczytywaniu gry gdzie ktoś używa obiektu
- naprawione nieprawidłowe używanie obiektów u klienta przez npc po ponownych odwiedzinach tej samej lokalizacji
- naprawiony crash po opuszczeniu lokalizacji w trybie jednego gracza jeśli wcześniej szukano serwerów [Anonymous]
- naprawiony rzadki ciągły efekt alkoholu u klienta po wejściu do lokalizacji [MildlyPhilosophicalHobbit]
- naprawiony crash na arenie gdy nie ma miejsca na wygenerowanie wrogów [Anonymous]
- naprawiony crash po użyciu skrótu zabierz wszystko na skrzyni z widocznymi szczegółami przedmiotu [Anonymous]
- naprawiony crash przy wczytywaniu gdy widoczny jest profiler
- naprawiony maksymalny zasięg dźwięków
- naprawione ciągłe trzymanie jedzenia przez jednostki po ponownym wejściu do lokalizacji
- naprawiony spadek wydajności za każdym razem gdy lokalizacja zewnętrzna była ponownie odwiedzana
- naprawione wycieki pamięci i brakujące tekstury po próbie wczytania złego zapisu i rozpoczęciu nowej gry
- naprawiony crash przy zapisywaniu gry z magicznymi pociskami lub kilkoma innymi czarami
- naprawione ai biegnące na wroga podczas jedzenia/picia
- naprawione celowanie przez ai z czarów bardziej na prawo
- naprawione celowanie przez ai z czarów promieni
- naprawione zbyt częst zmienianie przez łuczników broni pomiędzy łukiem a do walki wręcz
- naprawione ai szukające już martwego przeciwnika jeśli został trafiony wolno poruszającym się pociskiem po śmierci osoby która go wystrzeliła
- naprawione blokowanie się ai kleryka gdy próbuje kogoś uleczyć
- naprawione używanie przez łuczników/magów ataku wręcz z kilku metrów jeśli coś blokuje linie strzału
- naprawione ai gdy ktoś inny poinformuje o wrogu próbuje się tam dostać nawet jeżeli ten wróg już dawno nie żyje
- naprawione opóźnienie przy opuszczaniu lokalizacji na mapie świata/przy wchodzeniu do lokalizacji przed otwarciem ekranu wczytywania
- naprawiony crash gdy nekromanta ożywił wroga któremu zabrano broń [Anonymous]
- naprawione zawody na arenie powodują problemy z dymkami z tekstem

36
News / Version 0.8 - new combat system, world map improvements
« on: February 23, 2019, 15:33:30 PM »
Download:
CaRpg 0.8 (112 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
! this is last version working on windows xp
! cannot load saves from version 0.2.10 or older
+ new combat system, mobility calculations
+ master server, get list of existing servers and connect with nat punchthrough
+ learning points used to training skills/attributes/feats
+ new feats (bad back, chronic disease, sluggish, slow learner, asocial, poor, strong back, aggressive, mobility, finesse, tough, hard skin, adaptation, perfect health)
+ new skill haggle, trained by merchant
+ effects system (feats gives effects)
+ key to toggle run/walk
+ loading traders stock from file, refreshing stock every 10 days, not when entering location
+ new commands (add_effect, remove_effect, list_effects, add_perk, remove_perk, list_perks, select, list_stats, add_learning_points, arena, clean_level)
+ new items: magic scroll, knife, wooden sword, rusted hatchet, plank shield, rusted splint armor, Gladiator armor, muffin
+ hero ai profiles - prefered skills/items
+ application crash reporting using CrashRpt
+ adjusted item prices, units golds, quest rewards
+ not spawning enemies close to stairs, less enemies in big connected rooms
+ adjusted speed of gaining attributes/skills by player and heroes
+ bigger world map, map zoom and scrolling, can travel anywhere
+ location search box on world map
+ unique hero to recruit
+ attacking peaceful orcs don't cause attack by citizens
- fixed fast melee weapon training on low level enemies
- fixed talking with unit that is standing up
- fixed units rotating when talking for clients
- wanted quest could select already used location where target will fail to spawn
- fixed memory leak when generating mine
- mayor dialog fixes
- fixed wrong price calculations when selling items to fallower
- fixed connecting to full server
- fixed removing password from server but it was still required
- fixed goblins/orcs missing idle dialogs
- fixed arena encounter levels
- fixed handling of quest clear location when location is cave
- fixed crash when loading game with some quest items
- fixed crash when left cursed stone in level with corpses
- fixed special actions drawing
- fixed healing by Jozan units fighting on arena when he is outside
- fixed crash when alt tabbing trade is open and item popup is visible
- fixed crash when loading game with someone shooting bow

37
Newsy / Wersja 0.8 - nowy system walki, usprawnienia mapy świata
« on: February 23, 2019, 15:32:27 PM »
Download:
CaRpg 0.8 (112 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
! to jest ostatnia wersja obsługująca windowsa xp
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.2.10 lub starszej
+ nowy system walki, obliczenia mobilności
+ główny serwer gry, pozwala na pobieranie listy serwerów i łączenie z pominięciem blokady routera (nat punchthrough)
+ punkty nauki używane do szkolenia umiejętności/atrbutów/atutów
+ nowe atuty (słabe plecy, przewlekła choroba, ospały, powolny uczeń, aspołeczny, biedak, silne plecy, agresywny, mobilność, finezja, twardy, twarda skóra, przystosowane, perfekcyjne zdrowie)
+ nowa umiejętność - targowanie, szkolona przez kupca
+ system efektów (atuty dają efekty)
+ klawisz przełącz bieg/chodzenie
+ wczytywanie ekwipunku handlarzy z pliku, odświeżanie ekwipunku handlarzy co 10 dni a nie tylko po wejściu do lokalizacji
+ nowe komendy (add_effect, remove_effect, list_effects, add_perk, remove_perk, list_perks, select, list_stats, add_learning_points)
+ nowe przedmioty: magiczny zwój, nóż, drewniany miecz, zardzewiały toporek, tarcza z desek, Pancerz gladiatora, muffin
+ profile bohaterów ai - preferowane umiejętności/przedmioty
+ obsługa zgłaszanie błędów dzięki CrashRpt
+ dostosowanie cen przedmiotów, złota jednostek, nagród za zadania
+ nie generowanie wrogów za blisko schodów, mniej wrogów w dużych połączonych pokojach
+ dostosowanie szybkości zdobywania atrybutów/umiejętności przez gracza i bohaterów
+ większa mapa świata, przesuwanie i skalowanie mapy, można podróżować do dowolnego miejsca
+ szukajka lokalizacji na mapie świata
+ unikalny bohater do zrekrutowania
+ atakowanie przyjaznych orków nie powoduje agresji ze strony mieszkańców miasta
- naprawione bardzo szybkie szkolenie walki bronią atakując słabych, niskopoziomowych wrogów
- naprawione rozmawianie z jednostkami które wstają
- naprawione obracanie jednostek podczas dialogu u klienta
- zadanie z listem gończym wybierało losową lokalizacje która była już używana, cel nie generował się
- naprawiony wyciek pamięci przy generowaniu kopalni
- poprawki do dialogów burmistrza
- naprawione błędne obliczanie ceny gdy sprzedaje się przedmiot towarzyszowi
- naprawione dołączanie do pełnego serwera
- naprawiony brak efektu po zmianie hasła serwera na puste, wciąż było wymagane
- naprawiony brak dialogów pomiędzy goblinami/orkami
- naprawiony poziom trudności wrogów na arenie
- naprawione zadanie oczyść lokalizację gdy trzeba oczyścić jaskinię
- naprawiony crash przy wczytywaniu gry z niektórymi questowymi przedmiotami
- naprawiony crash po zostawieniu przeklętego kamienia na poziomie ze zwłokami
- naprawione rysowanie specjalnych akcji
- naprawione leczenie przez Jozana osób walczących na arenie gdy on jest poza
- naprawiony crash przy alt tabowaniu gdy jest otwarty handel i jest otwarty popup z przedmiotem
- naprawiony crash przy wczytywaniu gry gdzie ktoś strzela z łuku

38
News / Patch 0.7.1
« on: April 15, 2018, 20:31:47 PM »
Due to some serious errors I was working on fixing them then adding new features.

CaRpg patch 0.7->0.7.1 (1.7 MB)

Changes:
Code: [Select]
+ sorting team items, icon in inventory
- fixed multiplayer not working
- fixed crash when using alt tab in fullscreen mode after opening inventory
- fixed crash after loading game with saved action after hiding weapon, saving action after hiding weapon in MP
- fixed blocking player after loading saved game while using bookcase
- fixed crash after puting welded item to bookcase
- closing inventory when hiding weapon to sell/give it correctly cancels action
- fixed crash when client gives npc equipped item
- fixed using bookcase by clients
- fixed long transition time when fighting on arena
- fixed crash after loading game and gaining new fake parcel for bandits quest
- fixed rare crash when encountered crazies and they give item to player
- fixed crash after receiving reward from drinking contest
- fixed snychronization of inventory bug after receiving potions after tournament combat
- fixed crash when encountered crazy mage/crazy cook/quest madman/quest golem
- fixed alt tab moving cursor/view
- automatic loading game after startup don't crash if save is invalid
- fixed crash when using alt tab at loading in fullscreen mode
- fixed npc asking player about better items

39
Newsy / Patch 0.7.1
« on: April 15, 2018, 20:29:39 PM »
Z powodu kilku poważnych błędów w pierwszej kolejności nowy patch do wersji 0.7.

CaRpg patch 0.7->0.7.1 (1.7 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
+ sortowanie drużynowych przedmiotów, ikona w ekwipunku
- naprawione niedziałanie trybu multiplayer
- naprawiony crash po użyciu alt tab w trybie pełnoekranowym po przeglądaniu ekwipunku
- naprawiony crash po wczytaniu gry z zapisaną akcją po schowaniu broni, zapisywanie akcji po schowaniu broni w MP
- naprawione blokowanie akcji gracza po wczytaniu szybkiego zapisu podczas korzystania z biblioteczki
- naprawiony crash po odłożeniu na biblioteczkę przedmiotu trzymanego w dłoni
- zamknięcie ekwipunku podczas chowania broni w celu oddania/sprzedania jej poprawnie przerywa akcję
- naprawiony crash gdy klient da npc założony przedmiot
- naprawione używanie biblioteczki przez klientów
- naprawiony długi czas przejścia podczas walki na arenie
- naprawiony crash po wczytaniu gry i otrzymaniu kolejnej fałszywej paczki w zadaniu z bandytami
- naprawiony rzadki crash po natrafieniu na szaleńców i otrzymanie od nich przedmiotu
- naprawiony crash po otrzymaniu nagrody za zawody w piciu
- naprawiony błąd synchronizacji ekwipunku po otrzymaniu przez klienta miksturek po walce w zawodach
- naprawiony crash podczas losowego spotkania szalonego maga/szalonego kucharza/questowego szaleńca/questowego golema
- naprawione przesuwanie kursora/widoku przed alt tab
- automatyczne wczytywanie gry po uruchomieniu nie crashuje gdy zapis jest nieprawidłowy
- naprawiony crash po użyciu alt tab w trakcie wczytywania gry w trybie pełnoekranowym
- naprawione pytanie gracza przez npc o lepsze przedmioty

40
News / New version 0.7
« on: March 31, 2018, 09:11:36 AM »
New year, new version, hopefully not last this year ;D

Download:
CaRpg 0.7 (108 MB)


CaRpg patch 0.6/0.6.1/0.6.2->0.7 (1.7 MB)

Changes:
Code: [Select]
+ loading arena unit groups from lists
+ better visible crosshair in dark places
+ info about leaving event area
+ using AngelScript language in console
+ changes in stamina regeneration speed
- fixed random crash when fighting with arena enemies and rolled to spawn mages and golems
- fixed empty location where there should be mages and golems there
- fixed recalculating inventory weight when loading old saves
- fixed crash after killing spider [xweert123]
- fixed some sounds not ending after loading game
- fixed error when loading sounds when sound was turned off in configuration
- fixed animation error when eating/drinking when sitting
- fixed animations and other bugs when using objects
- fixed bug when client take out weapon and use object in same time
- fixed errors during drinking contest (missing player blockade when he was talking during start, crash when ai was sitting on stoll and eating)
- fixed player can shoot without stamina
- fixed crash when Gorush changes class
- fixed very good starting item when player have very low skill
- fixed effects not disappearing from clients after travel
- heavy/medium armor don't gives better defense from dexterity bonus then light armor
- info about gaining skill/attribute shows up for client not for server
- fixed effects not disappearing from clients after travel
- fixed blocking arrows don't remove stamina
- fixed high shield skill give stamina from being hit
- fixed going up/down in dungeon kicking client
- rest before drinking contest was blocking join for clients
- tournament heroes wasn't spawning when entered at exact day
- removed memory leaks when spawning and removing camps
- fixed crash when when entering dungeon corpses where generated
- leaving location when unit is dying don't block looting it or spawning blood
- fixed crash during pvp when challenged player quit
- fixed sound volume not working for some sound
- fixed crash when client have sound attached and quits
- when npc is looking at player in some quests and player quits it won't make npc freeze
- fixed bugs and crashes when player leave game during tournament
- pressing next available dialog option button don't crash, 9 and 0 can be used now
- better dividing gold between team members
- fixed crash when used 'scare' command on unaware target, better escape handling
- Gorush correctly reveals his name for other players
- improved information about getting gold for clients
- fixed rare crash when there was encounter just before entering location
- fixed missing enemies inside forest
- fixed crash when revisiting sawmill
- fixed crash when encountered bandits attacking travelers
- fixed spawning orc with key behind locked doors
- fixed crash after revisiting mine
- fixed generating too strong enemies on encounters
- fixed crash when looking at down stairs in one type of dungeons
- archers don't come near target when they run out of stamina
- improved synchronization of traps between client and server
- fixed invisible arrows shoot from traps for clients
- fixed hitpoint of arrow and object

Quote
Looks like number of bugs in carpg is infinite!

41
Newsy / Nowa wersja 0.7
« on: March 31, 2018, 08:58:25 AM »
Nowy rok, nowa wersja, oby nie ostatnia w tym roku ;D

Download:
CaRpg 0.7 (108 MB)


CaRpg patch 0.6/0.6.1/0.6.2->0.7 (1.7 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
+ wczytywanie grup przeciwników na arenie z pliku
+ lepiej widoczny celownik w ciemności
+ info o opuszczaniu obszaru wydarzenia
+ obsługa języka skryptowego AngelScript w konsoli
+ zmiany w szybkości regneracji wytrzymałości
- naprawiony crash przy wygenerowaniu magówi i golemów podczas walki na arenie
- naprawiony brak wrogów w lokalizacji gdy powinni być tam magowie i golemy
- naprawione przeliczanie wagi ekwipunku dla wczytywania starych zapisów
- naprawiony crash po zabiciu pająka [xweert123]
- naprawione nieprzerywanie niektórych dźwięków po wczytaniu
- naprawiony błąd wczytywania dźwięków przy wyłączonym dźwięku w konfiguracji
- naprawiony błąd animacji podczas jedzenia/picia siedząc
- naprawione błędy animacji i inne problemy podczas używania obiektów
- naprawiony błąd gdy klient jednocześnie użyje obiektu i zacznie wyjmować broń
- naprawione błądy podczas zawodów w piciu (brak blokady gracza gdy rozmawiał w trakcie rozpoczęcia, crash gdy ai siedział na stołku i coś jadł)
- naprawiona możliwość strzelania z łuku bez wytrzymałości przez gracza
- naprawiony crash gdy Gorush zmienia klasę postaci
- naprawione bardzo dobre początkowe przedmioty gracza przy bardzo niskiej umiejętności
- naprawiony brak aktualizacji efektów u klienta po podróży
- ciężki/średni pancerz nie daje lepszej tylko gorszą premie do obrony od zręczności
- informacja o zdobyciu atrybutu/umiejętności pojawia się u gracza a nie serwera
- efekty dla klientów po podróży poprawnie się aktualizują
- blokowanie strzał i czarów zużywa już wytrzymałość
- wysoka umiejętność tarczy nie przywraca wytrzymałości po trafieniu
- podróż w górę/dół nie wyrzuca już klienta z gry
- odpoczywanie przed zawodami w piciu blokowało udział dla klientów
- wejście do miasta w dniu zawodów powodowało nie pojawienie się uczestników zawodów
- usunięte wycieki pamięci przy tworzeniu i usuwaniu obozów
- naprawiony crash przy wchodzeniu do podziemi gdy generowało zwłoki
- opuszczanie lokalizacji z umierającymi jednostkami nie blokuje ich późniejsze ograbienie i tworzy krew
- naprawiony crash gdy podczas pvp wyzwany gracz opuści grę
- naprawiony brak działania ustawień głośności dla niektórych dźwięków
- naprawiony crash gdy dźwięk jest przypięty do klienta a on opuści grę
- opuszczenie gry przez gracza na którego patrzy się npc w niektórych questach nie powoduje jej zawieszenia
- naprawione bugi i crashe w czasie zawodów gdy gracz opuści grę
- wybranie klawisza następnej niedostępnej opcji dialogowej nie powoduje już crasha, obsługa klawiszy 9 i 0
- poprawione działania podziału złota
- naprawiony crash po użyciu komendy 'scare' na nieświadomym celu, lepsza obsługa uciekania
- Gorush poprawnie ujawnia jak się nazywa u innych graczy
- poprawiona informacja o zdobywaniu złota przez klientów
- naprawiony rzadki crash gdy wystąpi spotkanie tuż przed dotarciem do lokalizacji
- naprawiony brak wrogów w lesie
- naprawiony crash po ponownym odwiedzeniu tartaku
- naprawiony crash przy natrafieniu na bandytów atakujących podróżnych
- naprawiony błąd gdy ork z kluczem wygeneruje się za zamkniętymi drzwiami
- naprawiony crash po ponownym odwiedzeniu kopalni
- naprawione generowanie zbyt silnych wrogów podczas podróży
- naprawiony crash w jednym rodzaju podziemi podczas renderowania schodów w dół
- łucznicy nie podchodzą do celu gdy skończy się im wytrzymałość
- poprawiona synchronizacja pułapek pomiędzy klientem a serwerem
- naprawione niewidoczne strzały u klientów wystrzelone z pułapek
- poprawiony punkt trafienia strzały w obiekt

Quote
Wygląda na to że liczba bugów w carpg jest nieskończona!

42
News / Patch 0.6.2
« on: October 08, 2017, 11:39:38 AM »
New fast version due to serious bug in previous version (no items generated in chests).

Download:
CaRpg 0.6.2 (108 MB)


CaRpg patch 0.6/0.6.1->0.6.2 (1.4 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
+ loading objects from file
- fixed crash when team npc want item from another team npc [MikelkCZ]
- fixed some object wrongly having colliders
- fixed building signs blocking player in city
- fixed invalid village hall mesh
- fixed invalid sign texture for food seller
- better redirecting to website
- fixed base animation played sometimes after drinking animation
- fixed not marking usable object as free when client stopped using, broken animation
- fixed opening/closing door not send between clients (only between client and server)
- fixed missing items in chests

43
Newsy / Patch 0.6.2
« on: October 08, 2017, 11:38:25 AM »
Nowa wersja na szybko z powodu poważnego błędu (brak przedmiotów wygenerowanych w skrzyniach).

Download:
CaRpg 0.6.2 (108 MB)


CaRpg patch 0.6/0.6.1->0.6.2 (1.4 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
+ wczytywanie obiektów z pliku
- naprawiony crash gdy npc w drużynie chce przedmiot od innego npc w drużynie [MikelkCZ]
- naprawione nieprawidłowe kolizje dla niektórych obiektów
- naprawione kolizje gracza z znakami na budynkach
- naprawiony nieprawidłowy model wioskowego ratuszu
- naprawiona nieprawidłowa tekstura znaku sprzedawcy jedzenia
- lepsze przekierowanie na stronę
- naprawiona bazowa animacja czasami odtwarzana po animacji picia
- naprawione nieoznaczanie używalnych obiektów jako wolne gdy klient przestaje ich używać, zepsuta animacja
- naprawione przesyłanie informacji o używaniu drzwi pomiędzy klientami
- naprawiony brak przedmiotów w skrzynkach

44
News / New version 0.6.1
« on: October 01, 2017, 10:10:01 AM »
Previous version was a bit late so in this month there are mostly fixes. New things are bookshelfs, reading books, gui changes and outside location rendering improvements.

Edit: Added patch 0.6.1

Download:
CaRpg 0.6.1 (108 MB)


CaRpg patch 0.6->0.6.1 (1.3 MB)

Changes in patch 0.6.1:
Code: [Select]
- fixed crash when team npc want item from another team npc (MikelkCZ)
- better redirecting to website

Changes:
Code: [Select]
+ readable books
+ usable bookshelf
+ items rotation in inventory
+ sorting unit labels by distance
+ open location optimalizations
- fixed not working multiplayer from 0.5 version
- fixed missing moving animations for clients in multiplayer game
- fixed crashes and missing texts witch 3+ players on client getting disconnected between loading levels/world
- fixed crash on loading when new player joins loaded game
- fixed crashes and invalid working of lobby when loading game with 3+ players
- fixed crash when alt-tabbing at very start of initialization [Zettaton]
- fixed crash after killing evil boss [Medarc]
- fixed clients failed to load when server quit on worldmap and then start new game
- fixed using warp command when unit is using usable
- fixed player stats panel showing randomly colors for attributes/skills
- fixed using goto_map cheat inside buildings and returning to same location
- fixed incorrect message that player was kicked when server was closing
- fixed random crash when picking easy arena combat
- fixed sounds not playing correctly for arena in multiplayer
- remove gray outline around dungon minimap
- fixed invalid rumor texts in journal for some quests
- fixed summoning wolf on arena
- fixed allies declining/agreeing randomly to pvp after loading
- fixed units spawning randomly with worse items then they should have for their level
- fixed summoning wolf thru walls/door/arena
- fixed crash when summoned wolf inside wall
- fixed not working input with low fps, unit position exploding, wrong animations
- fixed missing unit animations that happen sometimes
- fixed saving & loading name/save name containing quotation mark
- fixed uneven generation of units in the inn/arena
- fixed missing message about near enemies for client when trying to leavel location

45
Newsy / Nowa wersja 0.6.1
« on: October 01, 2017, 10:07:46 AM »
Poprzednia wersja się trochę opóźniła więc ten miesiąc wykorzystałem głównie na poprawki. Z nowych rzeczy są biblioteczki, czytanie książek, zmiany w gui i optymalizacje renderowania otwartych lokalizacji.

Edit: Dodany patch 0.6.1

Download:
CaRpg 0.6.1 (108 MB)


CaRpg patch 0.6->0.6.1 (1.3 MB)

Zmiany w patchu 0.6.1:
Code: [Select]
- naprawiony crash gdy npc w drużynie chce przedmiot od innego npc w drużynie (MikelkCZ)
- lepsze przekierowanie na stronę

Zmiany:
Code: [Select]
+ możliwość czytania książek
+ używalna biblioteczka
+ obracanie przedmiotów w ekwipunku
+ sortowanie tekstu jednostek według dystansu
+ optymalizacje renderowania otwartych lokalizacji
- naprawiony nie działający tryb multiplayer z wersji 0.5
- naprawione brakujące animacje dla klientów w trybie multiplayer
- naprawiony crash i brakujące komunikaty dla 3+ graczy gdy klient traci połączenie pomiędzy wczytywanymi poziomami/światem
- naprawiony crash gdy nowy gracz dołącza do wczytywanej gry
- naprawiony crash i nieprawidłowe działanie lobby gdy jest wczytywana gra z 3+ graczami
- naprawiony crash przy alt-tabowaniu na samym początku inicjalizacji gry [Zettaton]
- naprawiony crash po zabicu złego bossa [Medarc]
- naprawiony błąd wczytywania klientów gdy serwer opuści grę na mapie świata a potem rozpocznie nową grę
- naprawiona komenda warp gdy jednostka używa obiektu
- naprawiony błąd z losowym wyświetlaniem kolorów przy atrybutach/umiejętnościach
- naprawione używanie komendy goto_map w budynku i powrót do tej samej lokacji
- naprawiona nieprawidłowa informacja że zostałeś wyrzucony zamiast informacji o wyłączaniu serwera
- naprawiony losowy crash przy wybieraniu łatwej walki na arenie
- naprawiony błąd z prawidłowym odtwarzaniem dźwięków areny w multiplayer
- usunięta szara obwódka wokół minimapy w podziemiach
- naprawione nieprawidłowe teksty plotek w dzienniku dla niektórych questów
- naprawione przywoływanie wilka na arenie
- naprawione losowe zgadzenie/odmawianie pvp przez npc po wczytaniu gry
- naprawione losowe generowanie jednostke z o wiele slabszymi przedmiotami niż ich poziom
- naprawione przywoływanie wilka za ścianą/drzwiami/na arenie
- naprawiony crash po przywołaniu wilka w środku ściany
- naprawione nie działająca obsługa klawiszy, eksplozja pozycji, nieprawidłowe animacje przy niskim fps
- naprawiony brak animacji postaci czasami
- naprawione zapisywanie i wczytywanie nazwy postaci/zapisu zawierającej cudzysłów
- naprawione nierównomierne generowanie jednostek w karczmie/na arenie
- naprawiony brak komunikatu o pobliskich wrogach przy próbie opuszczenia lokacji przez klienta

Pages: 1 2 [3] 4 5 6