1
Pomoc i błędy / Problemy typu Dev
« on: January 31, 2021, 22:42:02 PM »
Stwierdziłem że lepiej założyć nowy temat niż robić offtop w błędach. Kontynuując:
Pierwsze o czym pomyślałem to zła ścieżka dla skryptu. Sprawdziłem, niby jest w dobrym folderze.
Czy też może ja coś źle zrozumiałem i twój konwerter qmsk.tmp-qmsh ma być ściśle związany z blenderem?
Przy próbie zapisu blender wstawia"qmsh" zamiast "qmsh.tmp". I teraz pytanie czy ja coś robię źle czy to raczej wina mojego blendera/komputera/.
Ogólnie kiedy chciałem troszkę poszperać w samym kodzie związanym z Gui to mój visual studio kompilował ale nie tworzył execa. Nawet kiedy wrzuciłem najnowszego execa - już gotowego z najnowszej wersji- to wypluwał błąd że nie może znaleźć language data files. Znalazłem w kodzie ten błąd, nasrałem wszędzie tymi plikami i nadal nic. Więc możliwe że to kwestia mojego kompa( a już od nowości potrafi mi wywijać niezłe problemy - 4 miesiące bez możliwości odpalenia niektórych storn bolało ).
Sorry ze tak zawracam gitarę ale niestety do lekkiej przeróbki graficznej będę musiał troszkę przy modelach i kodze poszperać.
Jeszcze pytanko. Czy ten fix animation chanels po dodaniu trzeba aktywować czy jest to automat? bo nie mogę go nigdzie w ustawieniach addons znaleźć.
Quote
[size=78%]więc chyba inna wersja.[/size]Dobra, faktycznie gdzieś mi się wplotła stara wersja. Mimo to po usunięciu starego eksportera z blendera i po dodaniu nowego przy eksporcie wyskakuje błąd " Exporter error: Invalid converter path.".
Pierwsze o czym pomyślałem to zła ścieżka dla skryptu. Sprawdziłem, niby jest w dobrym folderze.
Czy też może ja coś źle zrozumiałem i twój konwerter qmsk.tmp-qmsh ma być ściśle związany z blenderem?
Przy próbie zapisu blender wstawia"qmsh" zamiast "qmsh.tmp". I teraz pytanie czy ja coś robię źle czy to raczej wina mojego blendera/komputera/.
Ogólnie kiedy chciałem troszkę poszperać w samym kodzie związanym z Gui to mój visual studio kompilował ale nie tworzył execa. Nawet kiedy wrzuciłem najnowszego execa - już gotowego z najnowszej wersji- to wypluwał błąd że nie może znaleźć language data files. Znalazłem w kodzie ten błąd, nasrałem wszędzie tymi plikami i nadal nic. Więc możliwe że to kwestia mojego kompa( a już od nowości potrafi mi wywijać niezłe problemy - 4 miesiące bez możliwości odpalenia niektórych storn bolało ).
Sorry ze tak zawracam gitarę ale niestety do lekkiej przeróbki graficznej będę musiał troszkę przy modelach i kodze poszperać.
Jeszcze pytanko. Czy ten fix animation chanels po dodaniu trzeba aktywować czy jest to automat? bo nie mogę go nigdzie w ustawieniach addons znaleźć.