July 01, 2022, 16:53:41 PM
Problemy typu Dev
Read 2157 times

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Groszek

  • DevTeam
  • *
  • Posts29
Ustawienie wartości na 0 pomogło :D a co do pająka to rozwiązałem - moje niedopatrzenie ;)

Groszek

  • DevTeam
  • *
  • Posts29
Gra nie do końca wie co robić z połączeniami bardziej skomplikowanymi niż poprostu kości z parentem. Wie ze cześć kości trzeba przeciągnąć  po łańcuchu IK ale nie wie jak sobie z tym do końca poradzić. dobrze było by zaimplementować to do eksportera bo z IK można robić fajne płynne animacje 2x szybciej i łatwiej niż recznie rotować każdą kość 

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts431
Nie ma na razie obsługi IK w silniku. Ale znalazłem coś takiego:
https://github.com/chinedufn/blender-iks-to-fks
https://github.com/chinedufn/blender-iks-to-fks/releases/tag/1.3.4

Jak ci zadziała to mogę dodać w eksporterze konwersję w locie :P

Groszek

  • DevTeam
  • *
  • Posts29
Działa :) dzięki wielkie :) troszkę jest z tym zachodu bo  trzeba podpiąć hitboxa i centrum pod właściwy szkielet, no i usunąć/ przenieść na drugą warstwę zwykły model. Dlatego myślę ze wprowadzanie tego w locie w konwerterze może być problematyczne.

Leinnan

  • Administrator
  • *****
  • Posts300
Kawał kozak roboty! Tomasz może daj mu dostęp do działu?

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts431
Dodałem, nie wiem tylko czy jest sens tam pisać :P

 

With Quick-Reply you can write a post when viewing a topic without loading a new page. You can still use bulletin board code and smileys as you would in a normal post.

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it's been approved by a moderator.
Name:
Verification: