Importer chyba zapomina w moim przypadku o importowaniu szkieletu :v ale w teorii to żaden problem. Zaimportowałem na scene model człowieka( w którym kości importują się bez problemu(tylko bez plików animacji), usunąłem jego model, po czym zrobiłem tak jak napisałeś. Zadziałało. Wpadam do karczmy, nie wywala błędu....ALE...
Co ciekawe ręce postaci zachowują się jak gdyby nigdy nic
czego to może być wina? Próbowałem dodać także modifier armature. Czy problemem może być brak vertex group'sów?
Edit: Skoro importer potrafi dobrze zaimportować model człowieka to dlaczego sieje takie spustoszenie w modelach np właśnie pancerzy?
Edit 2: Dogrzebałem sie do Animacji postaci. Po zmianie np pozycji bojowej w grze dzieją się głupoty
głowa i ręce nie reagują na animację, reszta ciała radzi sobie swietnie
co wiecej głowa nie nadąża za ciałem. Co mogłem zepsuć zmieniając tylko jedną pozycję? Co wiecej zauważyłem że zmieniając pozycję bojową na bardziej " boczną", wyprowadzając atak górna grupa kości atakuje na bok nie w przód. To jest jakoś zawarte w kodzie czy mogę zrobić korekte tego w blenderze?