December 07, 2019, 17:04:25 PM
Multiplayer- ładowanie nowej lokacji
Read 202 times

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leinnan

  • Administrator
  • *****
  • Posts266
Na ładowaniu nowej lokacji(wioski czy miasta) wywalało drugiego gracza z takim errorem. Obaj braliśmy najnowszą wersję z dropboxa(0.12)

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts370
Dzięki za zgłoszenie, przyjże się temu.

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts370
A masz może ten zapis 'saves/multi/2.sav'? Wczytałbym i może u mnie też się wywali.


Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts370
Testowałem z bratem MP i u mnie działał... :( Grałeś na linuxie?

Jak by się wam kiedyś nudziło to dodałem w trochę nowszej wersji logowanie pakietów. W configu trzeba dodać linijkę "packet_logger = 1" i wtedy przy każdym uruchomieniu zapisuje w "packets/log_DATA.bin" co zostało odebrane przez klienta.

https://drive.google.com/file/d/1Nw75RQ7VoaA5GFjsBWutXxiJtnjZHFUc/view?usp=sharing

Changelog:
Code: [Select]
+ MP packet logger
- crash przy wchodzeniu do lokalizacji jeśli przy wychodzeniu z poprzedniej członkowie drużyny jedli/pili [Anonymous]

Leinnan

  • Administrator
  • *****
  • Posts266
Problem może być też w laptopie drugiego gracza, muli mu dosyć(sam komp, nie CaRPG :P ), ale jakoś w tygodniu spróbujemy potestować.

Leinnan

  • Administrator
  • *****
  • Posts266
Teraz nie wywalało co chwilę, ale przy losowym spotkaniu dwóch walczących grup wrogów wywaliło:
https://send.firefox.com/download/9fbacbf4118e330e/#2sIicRyEc-bivxFMiSkxIQ
PS Czego używasz do generowania labiryntów? Te puste wnęki na jedną kratkę są irytujące IMO :P
 PS2 Świetny zestaw grafik za grosze: https://www.humblebundle.com/software/make-your-card-game?hmb_source=navbar&hmb_medium=product_tile&hmb_campaign=tile_index_7
« Last Edit: October 14, 2019, 18:30:13 PM by Leinnan »

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts370
Jak się crashuje to możesz kliknąć wyślij raport. Wyskakuje ci coś takiego? Tu akurat te zalogowane pakiety się nie przydadzą bo to nie problem na linii serwer <-> klient.

Co do tych wnęk to wydawało mi się że usunąłem wszystkie jak masz jakieś przykład to podeślij zapis to popatrzę jak się tam wygenerowało.

Chyba używałem tego ale mocno poprzerabiałem od tamtego czasu:
http://www.roguebasin.com/index.php?title=Dungeon-Building_Algorithm


 

With Quick-Reply you can write a post when viewing a topic without loading a new page. You can still use bulletin board code and smileys as you would in a normal post.

Note: this post will not display until it's been approved by a moderator.
Name:
Verification: