May 23, 2019, 03:35:27 AM
Wersja 0.10 - skróty, magiczne przedmioty, zadanie alchemika
Read 37 times

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts349
Nowa wersja jak widać  ::)

Download:
CaRpg 0.9 (113 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.2.20 lub starszej
+ nowe unikalne zadanie: Zioła dla alchemika
+ nowe efekty postaci: maksymalna wytrzymałość, szybkość regeneracji wytrzymałości, premia do atrybutu/umiejętności
+ nowy atut (energiczny)
+ sklep wieża magów w niektórych miastach
+ alchemik teraz skupuje zioła
+ pierścienie: srebrny, złoty, szmaragdowy, 27 magicznych pierścieni
+ nowe przedmioty: źródlana woda, pancerz ze skóry trolla, 9 magicznych amuletów
+ konfigurowalne skróty na przedmioty/akcje
+ lepsze ustalanie priorytetów przez bohaterów kupujących/proszących o przedmioty
+ poprawiona aktualizacja ekwipunku
+ usprawinona obsługa skrzyni w multiplayer
+ aktualizacja bibliotek: FMod 1.10.12, JSON for Modern C++ 3.6.1
- naprawiony crash przy akceptowaniu zadań które generują nową lokalizację [Anonymous]
- naprawiony rzadki crash przy wchodzeniu do niektórych podziemi
- naprawiony nieskończony czas oczekiwania przy użyciu opcji -delay
- naprawione błędne działanie bocznego menu
- naprawiony rzadki błąd zapisu gry na mapie świata
- naprawiony crash po podwójnym użyciu komendy clean_level bez zamykania konsoli
- naprawiony crash po użyciu komendy whisper przez klienta [Anonymous]
- naprawiony błąd w zadaniu "Bandyci pobierają opłatę" [Zielu]
- naprawiony błąd który umożliwiał ukończenie niektórych zadań podczas rozmowy z innym kapitanem straży/podróżnikiem [Zielu]
- naprawiony crash gdy serwer zabiera założony pierścień ze zwłok w trybie multiplayer [Zielu]
- jednej z biblioteczek w ratuszu nie można było splądrować
- naprawione zostawianie porwanej osoby w mieście, można było porozmawiać i miała dialog jakbyś ją znalazł w podziemiach
- naprawiony brak wpływu atutu ciężkie plecy na maksymalny udźwig po wczytaniu gry [Zielu]
- naprawione złe wyświetlanie udziałów w złocie u klienta dla np przywołanego wilka
- naprawiony brak efektu ognia pochodni u klientów
- naprawiony stan broni u klienta przy zmianie poziomu podziemi
- nauka atutów poprawnie trwa 10 dni
- czasami w podziemiach koło schodów w dół niebyło ściany

Leinnan

  • Administrator
  • *****
  • Posts250
Dodaj normal mapę tutaj, dużo by dała IMO:
https://imgur.com/LroUGr5.png

Na arenie jak dasz kamerę z góry piach(podłoga) się świeci :P
« Last Edit: May 12, 2019, 21:32:42 PM by Leinnan »

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts349
To przez domyślne ustawienia materiałów których w sumie zazwyczaj nie zmieniam. Poprawię to w przyszłej wersji :P