Dostępny jest patch do wersji 0.2 który naprawia 1 poważny błąd oraz jeden mniej ważny. Jest też kilka ulepszeń które zdążyłem zrobić od wczoraj.
Linki do pobrania (926 KB):
https://www.dropbox.com/s/eiid44up509xw8w/CaRpg_0.2.1.ziphttps://drive.google.com/file/d/0B-z2N384HmicOVVuT0o1YWZwNjQ/edit?usp=sh...
Trzeba wypakować do tego samego folderu co wersja 0.2.
Pełna lista zmian:
- usunięty crash przy zapisywaniu się w questowej lokacji 2 razy
- usunięty crash przy otwieraniu dziennika jeśli wcześniej był otwarty na
stronie z zadaniem a teraz nie mamy żadnego
- usunięte wycieki pamięci które po dłuższym graniu mogą doprowadzić do braku
pamięci i crashu
+ dodany multisampling
+ logowanie możliwości procesora
+ wykrywanie duplikatów plików
+ szybsze wczytywanie jeśli wyłączymy dźwięk lub muzykę
Multisampling jest dostępny tylko jako opcja w pliku cfg lub komenda w konsoli. Po włączeniu gry w pliku log pojawią się dostępne opcje, np:
11:42:26 INFO - Utworzono okno.
11:42:26 INFO - Dostępny multisampling: x2(1), x4(8), x8(4)
11:42:26 INFO - Utworzono urządzenie direct3d w trybie sprzętowym.
Widać, że moja karta graficzna obsługuje multisampling x2, x4 i x8. Można go przetestować w grze wpisując komendę w konsoli "multisampling X" (zamiast X 2, 4 lub
. Da się też ustawić jakość np "multisampling X Y" gdzie Y to jakość, informacja dostępna w nawiasie ale musi być mniejsza o 1. Czyli mam do wyboru:
* 0 - wyłączony
* 2 0 - razy 2, jakoś zerowa
* 4 0, 4 1, 4 2, 4 3, 4 4, 4 5, 4 6, 4 7 - razy 4 i 8 jakości do wyboru (czy one się czymkolwiek różnią tego nie sprawdzałem)
* 8 0, 8 1, 8 2, 8 3 - razy 8 i 4 jakości do wyboru.
Jakby ktoś miał jakieś problemy z ustawieniem tego to można pisać w tym temacie.