July 01, 2022, 15:37:27 PM
Moja opinia
Read 11427 times

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leinnan

  • Administrator
  • *****
  • Posts300
Naszło mnie na napisanie pomysłu na postać niezależną który od jakiegoś czasu mi chodzi po głowie.

Oto Witelon. Jaki Witelon jest każdy widzi. Jest magiem i naukowcem. Ma spore osiągnięcia z zakresu optyki i zielarstwa. Mimo swoich osiągnięć ma złą opinię w swoim środowisku i został przez nie odrzucony. Pomyślisz, że parał się czarną magią? Ależ skądże proszę Pana! Witelon popełnił według swoich pobratymców rzecz znacznie gorszą. Mianowicie sprzeciwiał się obowiązującemu prawu zapisów do uniwersytetów. Na każdym roku dostać się mogła określona liczba osób na dany kierunek. Ktoś by mógł powiedzieć, że to całkiem sensowne, jednak to sami magowie decydują de facto ile będę mieć konkurencji w przyszłości. Kierowani zyskiem przeszkodzili Witelonowi w jego próbach zmiany prawa poprzez zniszczenie mu reputacji i pozycji.  Witelon obecnie odpuścił sobie walkę w tym temacie i skupił się na badaniach. Jednak z powodu reputacji szarlatana ciężko mu znaleźć ochotników do eskapad związanych z jego badaniami. Tutaj wkraczamy my! Możemy pomóc mu wykonując kilka zadań(ważne by nie były to kolejne losowe), a być może w miarę rozwoju gry pomóc odzyskać choć część straconej reputacji.
Jego pracowania wygląda mniej więcej tak:

Jego pracownia powinna znajdować się albo w mieście, albo na wsi. Chyba, że przygotujemy osobną lokację, a o samym Witelonie i jego miejscu pobytu dowiemy się w mieście poprzez informatora bądź plotki.

 8)
« Last Edit: February 05, 2015, 23:41:20 PM by Leinnan »

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts431

Leinnan

  • Administrator
  • *****
  • Posts300
Planujesz cykl dobowy?
Do tego kusi mnie aby zrobić jakikolwiek wiatrak, prosty skrypt obracania śmigła zrobisz?

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts431
Kiedyś się doda :P I niebo co miało być w CaRpg 1 :P

Skrypt to nie, ale zahardcodować w kodzie mogę.

Leinnan

  • Administrator
  • *****
  • Posts300
Jeszcze co do Witelona. Mam pomysł na świetne wzbogacenie dialogu z nim. Otóż podczas rozmowy z nim powinna paść opcja zapytania go czy nie chce się zemścić na dawnych kamratach aby nauczyli się na przyszłość większego szacunku do jego osoby. Jego odpowiedź powinna być negatywna a jej częścią powinien być ten tekst:
Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym z nich. Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie.
Sam strój Witelona mógłby odbiec częściowo od typowego stroju maga i przypominać trochę strój bardziej profesjonalny, do tego dodałbym jakieś akcenty stroju masońskiego(a co, spiskowa teoria dziejów zawsze spoko). Do tego dodać mu trochę aury wyższości poprzez ten szal(zgubiłem nazwę) jak u duchownych. Trochę refek:


« Last Edit: February 05, 2015, 23:47:30 PM by Leinnan »

Leinnan

  • Administrator
  • *****
  • Posts300
Swoją drogą zmieniłbym muzykę w miastach, aktualna jest zbyt natarczywa.

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts431
Jak masz jakąś lepszą (najlepiej darmową :P) to można zmienić.

Thomaspax

  • Goblin
  • *
  • Posts1
A ja może nieco po staroświecku stwierdzę, że JEST się co dziwić. Bo skoro ktoś udostępnia e-mail, to musi się liczyć z tym, że zostanie kiedyś wysłana na niego korespondencja. I że wypadałoby na nią odpowiedzieć. Takie tam podstawy ...

Groszek

  • DevTeam
  • *
  • Posts29
Witam. Nie sądziłem że jeszcze pracujecie nad tą grą. Ostatnio czyściłem stary dysk i trafiłem tam właśnie na paczkę z bardzo starą wersją testową (bodajże 2013r.). Odpaliłem i z ciekawości wpadłem na strone… no trochę szok ale pozytywny  ;D . Ograłem grę i musze powiedzieć że szacun się należy. Wciąga pomimo swojej toporności i drewnianych animacji. System drużyny sprawdza się bardzo dobrze, chociaż zauważyłem pewien błąd. Jeśli zginiemy a kolejny wróg jest niedaleko i drużyna go nie zauważy to możemy leżeć nieprzytomni w nieskończoność. Opcja "revive" czasem mogła by się przydać. Fabularnie no nie będę ukrywał, jakiegoś większego szału nie ma. Typowa fabuła bez pościgów i wybuchów ale przyjemna. Jeśli miałbym się jeszcze do czegoś przyczepić to duże połacie terenu a bardzo wolny chód bohatera. Przyznam się też do czegoś. Korzystając z dnia wolnego i wolnego czasu zacząłem przerabiać gui gry. Just for fun. To chyba czyni mnie pierwszym modderem waszej gry  ;D 

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts431
Minimum drugim ale o tamtym nic nie słyszałem :P
https://carpg.pl/forum/index.php?topic=69.0

Zapisałem buga ku pamięci.

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts431
Bąd naprawiony w następnej wersji (0.17.1). Tak przy okazji zauważyłem podobną sytuację. Co jak każemy npcowi stać w miejscu i sobie gdzieś daleko zginiemy w walce. Co powinno się stać? Bo aktualnie gracz będzie leżał zapewne w nieskończoność i trzeba wczytać. ::)

Groszek

  • DevTeam
  • *
  • Posts29
Hmm...Są dwie opcje w takim przypadku. Można by wtedy zespawnować towarzysza w okolicy bohatera i anulować mu rozkaz, tak by mógł uratować nam dupę. Co pozwalało by na mały dialog typu " Miałem złe przeczucia i postanowiłem sprawdzić czy wszystko u Ciebie w porządku". Drugą opcją mogło by być poprostu instant death.
Można to też połączyć i dodać czynnik losowy. 

 

With Quick-Reply you can write a post when viewing a topic without loading a new page. You can still use bulletin board code and smileys as you would in a normal post.

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it's been approved by a moderator.
Name:
Verification: