March 29, 2024, 06:47:02 AM
Moja opinia
Read 14290 times

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Leinnan

  • Administrator
  • *****
  • Posts303
Planujesz cykl dobowy?
Do tego kusi mnie aby zrobić jakikolwiek wiatrak, prosty skrypt obracania śmigła zrobisz?

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts439
Kiedyś się doda :P I niebo co miało być w CaRpg 1 :P

Skrypt to nie, ale zahardcodować w kodzie mogę.

Leinnan

  • Administrator
  • *****
  • Posts303
Jeszcze co do Witelona. Mam pomysł na świetne wzbogacenie dialogu z nim. Otóż podczas rozmowy z nim powinna paść opcja zapytania go czy nie chce się zemścić na dawnych kamratach aby nauczyli się na przyszłość większego szacunku do jego osoby. Jego odpowiedź powinna być negatywna a jej częścią powinien być ten tekst:
Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym z nich. Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie.
Sam strój Witelona mógłby odbiec częściowo od typowego stroju maga i przypominać trochę strój bardziej profesjonalny, do tego dodałbym jakieś akcenty stroju masońskiego(a co, spiskowa teoria dziejów zawsze spoko). Do tego dodać mu trochę aury wyższości poprzez ten szal(zgubiłem nazwę) jak u duchownych. Trochę refek:


« Last Edit: February 05, 2015, 23:47:30 PM by Leinnan »

Leinnan

  • Administrator
  • *****
  • Posts303
Swoją drogą zmieniłbym muzykę w miastach, aktualna jest zbyt natarczywa.

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts439
Jak masz jakąś lepszą (najlepiej darmową :P) to można zmienić.

Thomaspax

  • Goblin
  • *
  • Posts1
A ja może nieco po staroświecku stwierdzę, że JEST się co dziwić. Bo skoro ktoś udostępnia e-mail, to musi się liczyć z tym, że zostanie kiedyś wysłana na niego korespondencja. I że wypadałoby na nią odpowiedzieć. Takie tam podstawy ...

Groszek

  • DevTeam
  • *
  • Posts34
Witam. Nie sądziłem że jeszcze pracujecie nad tą grą. Ostatnio czyściłem stary dysk i trafiłem tam właśnie na paczkę z bardzo starą wersją testową (bodajże 2013r.). Odpaliłem i z ciekawości wpadłem na strone… no trochę szok ale pozytywny  ;D . Ograłem grę i musze powiedzieć że szacun się należy. Wciąga pomimo swojej toporności i drewnianych animacji. System drużyny sprawdza się bardzo dobrze, chociaż zauważyłem pewien błąd. Jeśli zginiemy a kolejny wróg jest niedaleko i drużyna go nie zauważy to możemy leżeć nieprzytomni w nieskończoność. Opcja "revive" czasem mogła by się przydać. Fabularnie no nie będę ukrywał, jakiegoś większego szału nie ma. Typowa fabuła bez pościgów i wybuchów ale przyjemna. Jeśli miałbym się jeszcze do czegoś przyczepić to duże połacie terenu a bardzo wolny chód bohatera. Przyznam się też do czegoś. Korzystając z dnia wolnego i wolnego czasu zacząłem przerabiać gui gry. Just for fun. To chyba czyni mnie pierwszym modderem waszej gry  ;D 

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts439
Minimum drugim ale o tamtym nic nie słyszałem :P
https://carpg.pl/forum/index.php?topic=69.0

Zapisałem buga ku pamięci.

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts439
Bąd naprawiony w następnej wersji (0.17.1). Tak przy okazji zauważyłem podobną sytuację. Co jak każemy npcowi stać w miejscu i sobie gdzieś daleko zginiemy w walce. Co powinno się stać? Bo aktualnie gracz będzie leżał zapewne w nieskończoność i trzeba wczytać. ::)

Groszek

  • DevTeam
  • *
  • Posts34
Hmm...Są dwie opcje w takim przypadku. Można by wtedy zespawnować towarzysza w okolicy bohatera i anulować mu rozkaz, tak by mógł uratować nam dupę. Co pozwalało by na mały dialog typu " Miałem złe przeczucia i postanowiłem sprawdzić czy wszystko u Ciebie w porządku". Drugą opcją mogło by być poprostu instant death.
Można to też połączyć i dodać czynnik losowy. 

 

With Quick-Reply you can write a post when viewing a topic without loading a new page. You can still use bulletin board code and smileys as you would in a normal post.

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it's been approved by a moderator.
Name:
Verification: