February 11, 2025, 06:16:11 AM
Wersja 0.2.10
Read 2320 times

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts439
Nowa wersja CaRpg  ;D 0.2.10 ;D
Widocznych zmian nie ma w tej wersji aż tyle, głównie zmiany w gui, tłumaczeniu i naprawione błędy.

Download (86.6 MB):
https://www.dropbox.com/s/0fr5bprbot3pyk8/CaRpg_0.2.10.zip?dl=0
https://drive.google.com/file/d/0B-z2N384HmicelFHa2h0eThMTmM/view?usp=sharing

Patch 0.2.5 -> 0.2.10 (1.82 MB):
https://www.dropbox.com/s/nj9bt4qbvc1aboy/CaRpg_patch_0.2.10.zip?dl=0
https://drive.google.com/file/d/0B-z2N384HmicbHhVLXFMdFVzQnc/view?usp=sharing

Lista zmian:
Code: [Select]
Najważniejsze zmiany:
* ulepszone gui (ekwipunek, panel postaci, handel, minimapa itp)
* wczytywanie tłumaczenia z pliku
* wiele pomniejszych ulepszeń i naprawionych błędów
Zmiany:
+ animacja wyciągania/chowania broni jednoręcznej bez tarczy
+ nowy ekwipunek, przedmioty są automatycznie sortowane, nieskończone miejsce, można wyrzucać/sprzedawać założone przedmioty
+ lepsza konsola (przewijanie tekstu, zapamiętywanie ostatnich komend)
+ możliwość wybrania dowolnej rozdzielczości
+ skróty klawiszowe dziennika
+ aktualizacja dziennika gdy jest on otwarty
+ aktualizacja minimapy po otwarciu drzwi
+ skrót do zabierania wszystkich przedmiotów
+ wczytywanie nazw i opisów przedmiotów z pliku
+ blokowanie jest o wiele przydatniejsze
+ zaktualizowany raknet
+ wygenerowana drużyna otwiera drzwi jeśli pojawi się po drugiej stronie
+ miniaturka w zapisach na mapie
+ łatwiejszy wybór opcji dialogowych myszką
+ celność łuku zależy od umiejętności
+ szybkość blokowania zależy od umiejętności
+ umiejętność używania pancerza zwiększa limit zręczności
+ w trybie hardcore używa przy zapisywaniu domyślnie starej nazwy zapisu
+ artefakty dają odporność na czary, mikstura antymagii
+ przedmioty zwiększają obrażenia od magii
+ grzbietokłuj i niektóre postacie zadają większe obrażenia ciosem w plecy, nieumarli i konstrukty są odporne na cios w plecy
+ otwieranie dziennika na mapie świata
+ wyświetlanie na minimapie innych postaci, przedmiotów i portali (aby łatwiej było ukończyć niektóre zadania)
+ lepsze rzucanie czarów celowanych na poruszający się cel lub samego siebie (leczenie)
+ w zadaniu 'Zło' stara świątynia ma minimum 2 poziomy, końcowy boss jest łatwiejszy
+ ai rzuca czar leczenia na najbardziej rannych, ożywienia na najsilniejszych
+ kapłan leczy drużynę w czasie podróży
+ nie można co chwila ogłuszać jednostek
+ niektórzy bossowie mają teraz obstawę która nie atakuje dopóki oni nie zaatakują
+ aktualizacja FmodEx z 4.40.06 do 4.44.46
Naprawione błędy:
- naprawione kiepskie odwzorowanie pozycji w grze na minimapie
- przytrzymanie klawisza nie działa jak kilkukrotne wciskanie
- przerwanie wypijania mikstury nie zmienia jej na drużynową
- przedmioty zdobyte samemu nie są drużynowe gdy ktoś do ciebie dołączy
- usunięty błąd z kierunkiem schodów w prawym górnym rogu
- naprawione brakujące tłumaczenia
- bohaterowie wygenerowani w podziemiach otwierają drzwi, nie stoją w korytarzu
- usunięty memleak przy wczytywaniu zapisu z mapy świata i wychodzeniu do menu
- usunięty błąd przy wczytywaniu gry w MP gdy serwer używał innej postaci
- usunięty błąd w generowaniu postaci gdy przywódca jest nową postacią w zapisie
- usunięty błąd z wyrzucaniem złota przez klienta (nie wysyłał komunikatu do serwera, tak na prawdę nic nie wyrzucał)
- klient opuszczając grę nie blokuje npc jeśli z nim handluje/rozmawia
- usunięty memleak związany z tekstami w czasie rozmowy w mp
- użycie komendy 'trainage' przez klienta na mapie świata nie crashuje
- obudowa drzwi w skarbcu krypty ma taką samą teksturę jak ściana
- naprawione działanie noclip u klienta
- naprawiony kolor tła w miniaturkach zapisów
- npc nie uruchamia portalu przechodząc przez przypadek przez niego
- starożytna zbrojownia: usunięty nadmiarowy portal, skrzynia z artefaktami jest w odległej skrzyni
- szept działa u klienta który chce rozmawiać z klientami którzy dołączyli po nim
- włączenie kodów w samouczku nie crashuje
- usunięty crash przy zamykaniu gry jeśli było się w podziemiach a potem w nie podziemiach używało alt-tab w fullscreen
- usunięty błąd z blokowaniem się jednostek które kończa używać obiekt
- naprawione błędy związane ze szkoleniem i piciem miksturki zwiększającej atrybuty (nie zwiększało wymagań)
- usunięty błąd z kluczem w zadaniu "Orkowa banda"
- usunięty błąd z blokowaniem gdy nie ma wrogów przez ai
- usunięty błąd z niewysyłaniem komunikatów o końcu blokowania
- usunięty błąd w komendzie "list itemn"
- w jaskini na minimapie są rysowane schody
- usunięty błąd w generowaniu jaskini
- usunięty błąd dotyczący wczytywania gry gdzie ai trenuje strzelanie (nie strzela)
- usunięty memoryleak przy wczytywaniu gry (ParticleEmitter)
- bossowie którzy chcą powiedzieć coś przed walką nie biegają po pokojach gdy usłyszą jakiś okrzyk
- ai nie przerywa dialogu żeby rzucić czar
- po rzuceniu czaru leczenia/ożywienia postać nie będzie szukać wrogów jeśli zginęli
- portal w queście 'Zło' po wygenerowaniu był widoczny też na wyższych poziomach
- chowanie/wyjmowanie broni w czasie zmiany poziomu jest poprawnie obsługiwane
- usunięty błąd w generowaniu schodów koło drzwi
- usunięty crash po wczytywaniu gdy były jakieś pociski w grze
- boss w queście 'Zło' nie pojawia się w ołtarzu, lepiej modli się przy ołtarzu
- usunięty błąd w spotkaniu z szaleńcami na drodze
- usunięty błąd w zaklęciu ożywiania, ożywali tam gdzie stali blokując się w innych wrogach
- czar wyssania życia nie działa na sojuszników
- magowie sprawdzają czy nie ma kogoś na lini strzału
- usunięty błąd, po przejściu questa 'Zło' lokacja nigdy nie jest resetowana (nowi wrogowie się pojawiają a starzy nie znikają)
- usunięty rzadki crash po wchodzeniu do miasta/wioski
- usunięty błąd w generowaniu obrazów nachodzących na siebie (i inny obiektów wieszących na ścianie)
- po zawodach jeśli nie weźmie się w nich udziału poprawnie mówi że już w tym roku były
- pogadanie z ochroniarzami w queście 'Zaginiony łuk' crashowało
- ochroniarz i boss w queście 'Zaginony łuk' miał teksty goblina
- usunięty crash w sekretnej lokacji
- usunięty błąd z wpływem śmierci wroga na morale członków drużyny gracza
- usunięty błąd w queście 'Dziwny kamień', nie liczył się do ukończonych unikalnych zadań, nie dało się przejść na 100% gry
- bohaterowie przed zawodami nie rozchodzą się, wczytywanie po ich wygenerowniu nie crashuje
- usunięty błąd w MP przy wczytywaniu questowych przedmiotów
- w MP nie crashuje po wczytaniu zapisu gdzie ktoś chowa/wyjmuje broń
- w MP nie crashuje po wczytaniu zapisu w czasie spotkania na mapie świata gdy się je opuszcza
- w MP płacenie bandytom i magowie używało złota serwera a nie gracza
« Last Edit: November 06, 2014, 12:41:00 PM by Tomashu »

 

With Quick-Reply you can write a post when viewing a topic without loading a new page. You can still use bulletin board code and smileys as you would in a normal post.

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it's been approved by a moderator.
Name:
Verification: