December 07, 2019, 17:50:30 PM

Recent Posts

Pages: [1] 2 3 ... 10
1
Discussions / Re: Still have faith in this game.
« Last post by Minister of Death on November 01, 2019, 03:23:39 AM »
Tomashu should prepare new screenshots and upload them on indie db and other pages. Maybe create also Discord channel because it is a thing now.
You know the game is that old when you realize that discord wasn't really a thing back then.
2
News / [EN] Patch 0.12.2
« Last post by Guestik on October 28, 2019, 17:30:17 PM »
cool
3
News / [EN] Patch 0.12.2
« Last post by Tomashu on October 27, 2019, 12:36:14 PM »
Who known when new version will be released so it makes no sense to keep patched bugs on github :P

Patch requires version 0.12, extract all files to same folder and overwrite existing items.
CaRpg patch 0.12.2 (2 MB)

Changes:
Code: [Select]
+ MP packet logger
- crash when entering location when on leaving location team members was eating/drinking [Anonymous]
- longer waiting for clients that are slowly loading game [Leinnan]
- invalid calculations of when fast travel is available for clients
- improved take out/hide weapon animation
4
Newsy / [PL] Patch 0.12.2
« Last post by Tomashu on October 27, 2019, 12:34:00 PM »
Nowa wersja będzie nie wiadomo kiedy więc nie ma sensu trzymać załatanych bugów na githubie.

Patch wymaga wersji 0.12, należy wypakować do tego samego folderu nadpisując wszystkie pliki.
CaRpg patch 0.12.2 (2 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
+ logowanie pakietów MP
- crash przy wchodzeniu do lokalizacji jeśli przy wychodzeniu z poprzedniej członkowie drużyny jedli/pili [Anonymous]
- dłuższe czekanie na klientów u których gra powoli się ładuje [Leinnan]
- nieprawidłowe ustalanie kiedy możliwa jest szybka podróż u klienta
- poprawki do animacja wyjmowania/chowania broni
5
Błędy / Multiplayer- ładowanie nowej lokacji
« Last post by Tomashu on October 23, 2019, 16:31:21 PM »
Jak się crashuje to możesz kliknąć wyślij raport. Wyskakuje ci coś takiego? Tu akurat te zalogowane pakiety się nie przydadzą bo to nie problem na linii serwer <-> klient.

Co do tych wnęk to wydawało mi się że usunąłem wszystkie jak masz jakieś przykład to podeślij zapis to popatrzę jak się tam wygenerowało.

Chyba używałem tego ale mocno poprzerabiałem od tamtego czasu:
http://www.roguebasin.com/index.php?title=Dungeon-Building_Algorithm

6
Discussions / Still have faith in this game.
« Last post by Leinnan on October 22, 2019, 14:55:44 PM »
Tomashu should prepare new screenshots and upload them on indie db and other pages. Maybe create also Discord channel because it is a thing now.
7
Błędy / Re: Multiplayer- ładowanie nowej lokacji
« Last post by Leinnan on October 14, 2019, 18:28:05 PM »
Teraz nie wywalało co chwilę, ale przy losowym spotkaniu dwóch walczących grup wrogów wywaliło:
https://send.firefox.com/download/9fbacbf4118e330e/#2sIicRyEc-bivxFMiSkxIQ
PS Czego używasz do generowania labiryntów? Te puste wnęki na jedną kratkę są irytujące IMO :P
 PS2 Świetny zestaw grafik za grosze: https://www.humblebundle.com/software/make-your-card-game?hmb_source=navbar&hmb_medium=product_tile&hmb_campaign=tile_index_7
8
Błędy / Multiplayer- ładowanie nowej lokacji
« Last post by Leinnan on October 13, 2019, 22:52:04 PM »
Problem może być też w laptopie drugiego gracza, muli mu dosyć(sam komp, nie CaRPG :P ), ale jakoś w tygodniu spróbujemy potestować.
9
Błędy / Multiplayer- ładowanie nowej lokacji
« Last post by Tomashu on October 13, 2019, 19:10:43 PM »
Testowałem z bratem MP i u mnie działał... :( Grałeś na linuxie?

Jak by się wam kiedyś nudziło to dodałem w trochę nowszej wersji logowanie pakietów. W configu trzeba dodać linijkę "packet_logger = 1" i wtedy przy każdym uruchomieniu zapisuje w "packets/log_DATA.bin" co zostało odebrane przez klienta.

https://drive.google.com/file/d/1Nw75RQ7VoaA5GFjsBWutXxiJtnjZHFUc/view?usp=sharing

Changelog:
Code: [Select]
+ MP packet logger
- crash przy wchodzeniu do lokalizacji jeśli przy wychodzeniu z poprzedniej członkowie drużyny jedli/pili [Anonymous]
Pages: [1] 2 3 ... 10