March 28, 2024, 09:59:09 AM

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Tomashu

Pages: 1 [2] 3 4 ... 19
16
Newsy / [PL] Patch 0.17.2
« on: February 06, 2021, 17:30:14 PM »
Podczas robienia zmian znalazłem poważny błąd który psuł zadania skryptowe tak że jest nowa wersja która to naprawia plus kilka pomniejszych poprawek.

Zmiany:
Code: [Select]
- niektóre dialogi/teksty zadań psują się po wczytaniu
- akademia/puste/oczyszczone lokalizacje nie są bezpieczne, nie można było używać szybkiej podróży
- gracz nie mógł korzystać z niektórych żył żelaza/złota
- gdy klient rozpoczyna rozmowę przez chwilę widać poprzedni tekst, gdy kończy rozmowę jest pusty panel

17
Pomoc i błędy / Problemy typu Dev
« on: February 01, 2021, 07:56:27 AM »
Quote
Dobra, faktycznie gdzieś mi się wplotła stara wersja. Mimo to po usunięciu starego eksportera z blendera i po dodaniu nowego przy eksporcie wyskakuje błąd  " Exporter error: Invalid converter path.".
Pierwsze o czym pomyślałem to zła ścieżka dla skryptu. Sprawdziłem, niby jest w dobrym folderze.
W blenderze przy eksporcie trzeba ustawić ConverterPath na np "D:/carpg/other/converter.exe".

Quote
Czy też może ja coś źle zrozumiałem i twój konwerter qmsk.tmp-qmsh ma być ściśle związany z blenderem?

Przy próbie zapisu blender wstawia"qmsh" zamiast "qmsh.tmp". I teraz pytanie  czy ja coś robię źle czy to raczej wina mojego blendera/komputera/.
Blender eksportuje do qmsh.tmp (plik tekstowy) i potem odpala converter który go przerabia na docelowy plik. Tmp na końcu sam dokleja to powinno być OK.

Quote
Ogólnie kiedy chciałem troszkę poszperać w samym kodzie związanym z Gui to mój visual studio kompilował ale nie tworzył execa.
Bez wklejenia output z visuala to za wiele ci nie powiem :P Może zły projekt się ustawił jako startowy albo coś. Exek domyślnie powinien być w folderze bin.

Quote
Nawet kiedy wrzuciłem najnowszego execa - już gotowego z najnowszej wersji- to wypluwał błąd że nie może znaleźć language data files.
Jeżeli w folderze z exekiem jest plik resource.cfg to z niego bierze wartości, inaczej szuka w aktualnym folderze.

Quote
Jeszcze pytanko. Czy ten fix animation chanels po dodaniu trzeba aktywować czy jest to automat?  bo nie mogę go nigdzie w ustawieniach addons znaleźć.
Ten skrypt wykorzystywałem przy imporcie jakiś zrąbany plików z innego formatu, chyba z palca w konsoli to odpalałem. Raczej ci się nie przyda.

Przydała by się jakaś instrukcja jak to skonfigurować od 0 :P

18
Pomoc i błędy / Re: Zgłaszanie błędów
« on: January 31, 2021, 15:50:07 PM »
Na samej górze io_export_qmsh_tmp.py co masz? Powinno być:
Code: [Select]
bl_info = {
"name": "Qmsh.tmp",
"author": "Tomashu",
"version": (0, 22, 0),
"blender": (2, 78, 0),
"location": "File > Export > Qmsh.tmp",
"description": "Export to Qmsh.tmp",
"warning": "",
"category": "Import-Export"}
https://github.com/Tomash667/carpglib/blob/cc382686dc8848e8cb381ed10df90940696c0c6b/tools/converter/script/2.78/io_export_qmsh_tmp.py

Linijki się nie zgadzają z tym co wkleiłeś i tam jest:
Code: [Select]
data.faces = data.faces + len(mesh.tessfaces)więc chyba inna wersja.

19
Pomoc i błędy / Zgłaszanie błędów
« on: January 30, 2021, 16:01:42 PM »
Niezłe tekstury :o

Ten skrypt to skąd wziąłeś? I konwerter? Bo może korzystasz z jakiegoś mega starego exeka. Ja daje import - otwiera się w blenderze. Eksportuje i też działa. Najnowsza wersja modeli to 22.

Z blenderem 2.80+ jest taki problem że wszystko poprzerabali i zupełnie inaczej się ustawia materiały/tekstury. Trzeba by przepisać importer/exporter.


20
News / [EN] Patch 0.17.1
« on: January 29, 2021, 13:30:50 PM »
Sadly there was some major bugs that stayed not fixed for long time... This is first patch that uses automatic updates, hopefully everything works. But if it doesn't I will upload zip file :P

Changes:
Code: [Select]
- all random dungeons had same appearance
- when using take all items from corpse active magic effects was removed from player
- invalid weight calculation on server side when client used pick all button
- not visible player text in buildings
- invalid player nick in chat in singleplayer
- when player lies on ground and ally don't see enemy he stands and do nothing [Groszek]
- crash when hitting someone with bull's charge [ecusredio]
- poor targeting when summoning wolf in dungeon [julie]
- client crash when summoned wolf disappear [julie]

21
Newsy / [PL] Patch 0.17.1
« on: January 29, 2021, 13:28:45 PM »
Ehh było trochę poważnych błędów, szkoda że ich nie wykryłem za wczasu... Jest to pierwszy patch który korzysta z automatycznych aktualizacji, powinno zadziałać ale jak coś to wrzucę zipa po staremu :P

Zmiany:
Code: [Select]
- wszystkie losowe podziemia są takiego samego typu
- przy używaniu przycisku podnieś wszystko ze zwłok usuwało to aktywne efekty magicznych przedmiotów gracza
- błędne przeliczanie wagi po stronie serwera gdy klient użyję przycisku podnieś wszystko
- brak widocznego tekstu gracza w budynku
- nieprawidłowy nick gracza w chat w trybie singleplayer
- gdy gracz leży na ziemi a sojusznik nie widzi wroga nic nie robi [Groszek]
- crash po trafieniu kogoś byczą szarżą [ecusredio]
- kiepskie celowanie przy przywoływaniu wilka w podziemiach [julie]
- crash klienta gdy znikał przywołany wilk [julie]

22
Support & bugs / Game crashes when using Bull's Charge
« on: January 29, 2021, 09:34:14 AM »
Thanks for reporting, fixed in next version (0.17.1).

23
Pomysły i dyskusje / Moja opinia
« on: January 29, 2021, 09:33:22 AM »
Bąd naprawiony w następnej wersji (0.17.1). Tak przy okazji zauważyłem podobną sytuację. Co jak każemy npcowi stać w miejscu i sobie gdzieś daleko zginiemy w walce. Co powinno się stać? Bo aktualnie gracz będzie leżał zapewne w nieskończoność i trzeba wczytać. ::)

24
Pomysły i dyskusje / Moja opinia
« on: January 26, 2021, 16:06:04 PM »
Minimum drugim ale o tamtym nic nie słyszałem :P
https://carpg.pl/forum/index.php?topic=69.0

Zapisałem buga ku pamięci.

25
News / Version 0.17 - dire wolf, hunters camp, auto-updates
« on: August 29, 2020, 11:33:14 AM »
Phew new version, I barely made it this month (yes I know it's a stretch :P). There are not too many changes, maybe I will catch up with the plot in the next version...

CaRpg 0.17 (120 MB)

(run out of space on dropbox)

Changes
Code: [Select]
! cannot load saves from version 0.7 or older
+ hunters camp, quest to kill dire wolf
+ better item models: vodka, gray potion
+ better camp generator
+ renamed skill haggle -> persuasion, can be used in some dialogs
+ wolfs don't attack instantly
+ boss music and health bar
+ prevent from spawning units inside campfire
+ continue last game in menu
+ support for auto updates
+ scene manager optimisations
+ vignette effect
- crash when hunter pick traveling merchant feat [Leinnan]
- crash when asking mayor about quest in capital city [Woltvint]
- missing boss music
- invalid explosion size for client for some spells
- double explosion sound for clients

26
Uff nowa wersja, ledwo się zmieściłem w tym miesiącu (tak wiem że jest to naciągane :P). Zmian nie ma za dużo, może uda się nadgonić fabułę w następnej wersji...

CaRpg 0.17 (120 MB)

(na dropboxie skończyło się miejsce)

Zmiany
Code: [Select]
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.7 lub starszej
+ obóz łowców, zadanie z zabiciem złowieszczego wilka
+ lepsze modele przedmiotów: wódka, szara mikstura
+ lepszy generator obozów
+ zmiana nazwy umiejętności targowanie -> perswazja, można ją wykorzystać w niektórych dialogach
+ wilk nie atakuje odrazu
+ muzyka i pasek zdrowia bossa
+ zabezpiecznie przed generowaniem jednostek w ognisku
+ kontynuuj ostatnią grę w menu
+ wsparcie dla automatycznych aktualizacji
+ optymalizacje manadżera sceny
+ efekt winiety
- crash przy wyborze przez łowce atutu uczeń wędrownego kupca [Leinnan]
- crash gdy pyta się burmistrza o zadanie w stolicy [Woltvint]
- brak muzyki bossa
- nieprawidłowy rozmiar eksplozji u klienta dla niektórych czarów
- podwójny dźwięk eksplozji u klienta

27
Newsy / Wersja 0.16 - ogr, modele broni, poprawki
« on: July 21, 2020, 18:34:05 PM »
Naprawione w 0.16+.

28
Newsy / Re: Wersja 0.16 - ogr, modele broni, poprawki
« on: July 06, 2020, 10:29:02 AM »
Nowa gra>Łowca>Uczeń wędrownego kupca>100% crash
Ehh pierwszy bug do naprawy.

29
News / Version 0.16 - ogre, weapon models, fixes
« on: July 02, 2020, 19:01:13 PM »
New version as every month :P

CaRpg 0.16 (117 MB)

Images


Changes
Code: [Select]
! cannot load saves from version 0.6.2 or older
+ new enemy: ogre
+ new equipment: cutlass, mercenary sword, barbed cudgel, dwarf axe, kite shield, spiked shield, shield of death, ogre club
+ improved models: short/long sword, hatchet, battle axe, crystal axe, axe of giant, orc axe/sword/hammer, iron/steel/mithril/adamantine shield, The Wall shield
+ new names, dialogs improvements
+ end of game don't block chat, loading game etc
+ idle dialogs loaded from files
+ converted quest "camp near city" to script
+ multiple chest types support, silver chest
+ allow changing sound device
+ less hardcoded characters appearances
+ some dungeons start with door, in mages tower levels goes up
+ combat: using too heavy shield slow down blocking & bashing, use more stamina
- crash sometimes when client gives item to npc hero
- after client give ring/amulet npc hero it won't be visible until trading again
- in server lobby for clients it was always displayed that there was no password
- crash in multiplayer when quickloading after save was replaced in background to incompatibile save
- it was possible to spawn strength/endurance/dexterity potion in chest [Zielu]
- failed to load game for client when someone shoot from bow
- invalid units interpolation when using 'speed' command
- zombie sometimes not attacking after stunning [Zielu]
- bull's charge not stopping attack animation [Zielu]
- fixed draw_hitbox command & shields
- no death camera for clients
- gorush shaman not using his new armor [Zielu]
- gorush missing shaman texture
- random client crash after fighting with golems [Zielu]
- fixed reversed shift/control key in give/share items
- heroes without mana don't collect mana potions
- only Jozan heal team when traveling
- sometimes garbage text when recruiting hero in academy
- more golems on worldmap encounter
- encounter map was not changing
- better projectiles synchronization in multiplayer
- save/load chest animation
- invalid inventory weight after alchemy [SwagOfficerSuccubus]
- opening alchemy view didn't close other views
- crash when using list_stats command on non hero
- can't use dash/bull's charge when overloaded
- invalid damage calculations for bull's charge

30
Newsy / Wersja 0.16 - ogr, modele broni, poprawki
« on: July 02, 2020, 18:58:49 PM »
Nowa wersja jak co miesiąc :P

CaRpg 0.16 (117 MB)

Obrazki


Zmiany
Code: [Select]
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.6.2 lub starszej
+ nowy wróg: ogr
+ nowy ekwipunek: kordelas, miecz najemnika, kolczasta pałka, krasnoludzki topór, tarcza latawcowa, tarcza z kolcami, tarcza śmierci, pałka ogra
+ usprawnione model: krótki/długi miecz, toporek, topór bojowy, kryształowy topór, topór giganta, orkowy topór/miecz/młot, żelazna/stalowa/mithrilowa/adamantowa tarcza, tarcza Mur
+ nowe imiona/nazwy, usprawnienia dialogów
+ koniec gry nie blokuje otwarcia chatu, wczytania gry itp
+ losowe dialogi wczytywane z pliku
+ konwersja zadania "obóz obok miasta" na skrypty
+ obsługa wielu modeli skrzyni, srebrna skrzynia
+ obsługa zmiany urządzenia dźwięku
+ mniej zahardcodowany wygląd postaci
+ niektóre podziemia zaczynają się od drzwi, w wieży magów poziomy są w górę
+ walka: używanie zbyt ciężkiej tarczy spowalnia blokowanie i uderzanie tarczą, zużywa więcej wytrzymałości
- crash czasami gdy klient daje przedmiot bohaterowi
- gdy klient daje amulet/pierścień bohaterowni nie widać go aż do kolejnej wymiany przedmiotów
- u klienta po dołączeniu do serwera zawsze wyświetla się że nie ma hasła
- crash przy szybkim wczytywaniu gry w multiplayer gdy podmieniło się w tle zapis na niekompatybilny
- w skrzyniach mogło wygenerować eliksiry siły/kondycji/zręczności [Zielu]
- błąd wczytywania zapisu u klienta gdy ktoś strzelił z łuku
- błędna interpolacja jednostek przy użyciu komendy 'speed'
- zombie czasami nie atakuje po ogłuszeniu [Zielu]
- bycza szarża nie przerywa animacji ataku [Zielu]
- naprawiona komenda draw_hitbox i tarcze
- brak kamery śmierci u klienta
- gorush shaman nie zakłada nowego pancerza [Zielu]
- brak tekstury u gorush shaman
- losowy crash klienta po walce z golemami [Zielu]
- odwrócone klawisze shift/control przy wymianie przedmiotów z sojusznikiem
- bohaterowie bez many nie zbierają miksturek many
- tylko Jozan przywraca zdrowie podczas podróży
- czasami śmieciowy tekst po zrekrutowaniu bohatera w akademii
- więcej golemów podczas spotkania na mapie
- mapa losowego spotkania była zawsze taka sama
- poprawiona synchronizacja pocisków w multiplayer
- poprawny zapis/wczytywanie animacji skrzyni
- nieprawidłowa waga ekwipunku po alchemii [SwagOfficerSuccubus]
- otwieranie widoku alchemii nie zamykało innych widoków
- crash po użyciu komendy list_stats na nie bohaterze
- nie można używać zrywu/byczej szarży przy przeciążeniu
- złe liczenie obrażeń byczej szarży

Pages: 1 [2] 3 4 ... 19