October 15, 2019, 08:40:26 AM

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Tomashu

Pages: [1] 2 3 4
1
News / Version 0.12 - cleric, mana, story
« on: September 22, 2019, 19:56:55 PM »
And here comes the next version 0.12, if it goes on then maybe something will come out of this game ??? Extra thanks for Ampped for reported errors.

CaRpg 0.12 (115 MB)

Code: [Select]
! cannot load saves from version 0.4.20 or older
+ academy - can recruit beginner heroes there
+ start of storyline
+ new player class: cleric - healing spell
+ mana
+ fast travel (can be used inside safe locations by team leader to quickly return to map)
+ new skills: gods magic, concentration
+ new feats: strong aura, magic harmony
+ new items: magic crystal, mana potions, 10 magic rings, amulet of mana
+ decreased strength requirments for blunt weapons/axes
+ loading character classes from file
+ update libraries: FMod 1.10.14
+ improved version checking, using libcurl
- crash when mages at arena kill spectator [Ampped]
- crash when goblins steal old bow [Ampped]
- in multiplayer redoing character creation was resetting to standard inventory
- eating herbs have now correct animation and sounds
- door sounds was playing very rare when someone else used door in mp
- crash when player hit by electro spell quits game at same time
- client crash when loading game with electro effect
- crash when npc follows player and he quits
- crash when npc escapes towards player and he quits
- crash after loading game when npc wants something from player that not exists after loading
- some spells didn't use magic power to increase damage
- captive doesn't join arena combat
- can't give gold to summoned or temporary team members
- crash on give gold dialog box or kick confirmation when player quit
- fixed location entrance direction
- in multiplayer game removing team members don't shuffle order
- client after exiting multiplayer and starting singleplayer wasn't leader
- units rotation that stay in single place could change after leaving location
- black armor missing texture

2
Newsy / Wersja 0.12 - kapłan, mana, fabuła
« on: September 22, 2019, 19:54:48 PM »
I oto nadchodzi kolejna wersja 0.12, jak tak dalej pójdzie to może coś z tego będzie ??? Podziękowania dla Ampped za kolejne zgłoszone błędy.

CaRpg 0.12 (115 MB)

Code: [Select]
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.4.20 lub starszej
+ akademia - można tam rekrutować początkujących bohaterów
+ zalążek fabuły
+ nowa klasa gracza: kapłan - czar uleczenia
+ mana
+ szybka podróż (może być użyta przez przywódcę w bezpiecznej lokalizacji by szybko powrócić na mapę świata)
+ nowe umiejętności: magia bogów, koncentracja
+ nowe atuty: silna aura, harmonia many
+ nowe przedmioty: magiczny kryształ, miksturki many, 10 magicznych pierścieni, amulet many
+ obniżone wymagania siły dla broni obuchowych/toporów
+ wczytywanie klas postaci z pliku
+ aktualizacja bibliotek: FMod 1.10.14
+ usprawnione sprawdzanie wersji, wykorzystywanie biblioteki libcurl
- crash gdy magowie zabiją na arenie przez barierkę jednego z widzów [Ampped]
- crash gdy gobliny zabierają stary łuk [Ampped]
- zmiana postaci w trybie multiplayer resetowała ekwipunek postaci
- jedzenie ziół ma teraz poprawną animację i dźwięki
- dźwięk drzwi był bardzo rzadko odtwarzany w mp gdy ktoś inny korzystał z drzwi
- crash gdy gracz trafiony czarem piorun w tej samej chwili wyjdzie z gry
- crash klienta po wczytaniu gry z efektem pioruna
- crash gdy npc podąża za graczem a on wyjdzie z gry
- crash gdy npc ucieka do gracza a on wyjedzie z gry
- crash po wczytaniu gry gdy npc chciał coś od gracza którego nie ma po wczytaniu
- obrażenia od niektórych czarów były źle liczone i nieuwzględniało magicznej siły
- porwany nie dołącza do walki na arenie
- nie można dawać złota przywołanym jednostkom i tymczasowym członkom drużyny
- crash przy oknie dialogowym dawania złota/wyrzucania gdy gracz wyjdzie z gry
- poprawiony kąt wchodzenia do lokalizacji
- usuwanie członków drużyny w multiplayer nie zmienia kolejności drużyny
- klient po wyjściu z gry multiplayer i rozpoczęciu singleplayer nie był przewódcą drużyny
- obrót jednostek które stoją w miejscu zmieniał się w trakcie opuszczania lokalizacji
- brakująca tekstura czarnego pancerza

3
News / [EN] Patch 0.11.1
« on: August 12, 2019, 18:32:29 PM »
There were some bugs so specially for this occasion new patch, greetings for Savagesheep :-X

Patch requires version 0.11, files should be extracted to same directory replacing existing files.
CaRpg patch 0.11.1 (2 MB)

Code: [Select]
- crash on animals encounter [Savagesheep]
- crash when new player joins loaded multiplayer game [Savagesheep]
- crash prevention when loading multiplayer game for quest items [Savagesheep]
- crash when enemy cast drain and misses hitting melee or bow targets [Savagesheep]
- fixed attacking peaceful orcs cause attack from citizens
- units collision shape was slightly higher then it should be
- fixed starting resolution of 800x600
- running LAN server was visible on list of servers

4
Newsy / [PL] Patch 0.11.1
« on: August 12, 2019, 18:29:53 PM »
Były bugi więc specjalnie z tej okazji patch, pozdrowienia dla Savagesheep :-X

Patch wymaga wersji 0.11, należy wypakować do tego samego folderu nadpisując wszystkie pliki.
CaRpg patch 0.11.1 (2 MB)

Code: [Select]
- crash przy spotkaniu zwierząt na mapie [Savagesheep]
- crash gdy nowy gracz dołącza do wczytanej gry multiplayer [Savagesheep]
- zabezpieczenie przed crashem przy wczytywaniu przedmiotów związanych z zadaniami w multiplayer [Savagesheep]
- crash gdy ai nie trafi z czara wyssania krwi i trafi w maneki lub tarczę strzelniczą [Savagesheep]
- atakowanie przyjaznych orków nie powoduje już ataku przez ludzi
- bryła kolizji jednostek był wyższa niż powinna
- startowa rozdzielczość 800x600
- uruchomiona gra LAN wyświetlała się na liście serwerów

5
News / Version 0.11
« on: July 28, 2019, 14:07:23 PM »
New version :) Special thanks to Ampped for many reported crashes.

Download:
CaRpg 0.11 (114 MB)

Code: [Select]
! cannot load saves from version 0.3 or older
+ loading unit group settings from file
+ better version checking, new version popup shows changelog
+ player can now cancel attack by hiding weapon
+ player can rotate camera when lying on ground
+ summoned wolf follow owner, heroes follow player that asked for it
+ drawing chests on minimap
+ hitting melee targets and shooting at ranged targets trains player
+ missing stamina slows down attacks instead of preventing them
+ bigger cave, stalagmites
+ gold on bookcases
- fixed skeleton corpse animation moving it thru wall making it not lootable [Zielu]
- fixed rare crash when alt tabbing at startup
- fixed grass under moon well
- after player fights at arena with npc ally, npc will warp with player when entering/exiting buildings, this could crash game when npc was outside building and player exit building
- fixed dialog after pvp with hero
- missing magic effects for clients after loading inside building
- fixed crashes when using nosound/nomusic config options
- fixed rare crash when generating world/traveling [Ampped]
- loading corrupted save and then loading correct one can crash game [Ampped]
- added temporary fix for inventory crashing [Ampped/jakee248]
- drain spell healing effect was not affected by magic resistance
- random camps was not spawning
- crash when entering bandits quest final dungeon [Ampped]
- crash when leaving location before Jozan does [Ampped]
- crash when leaving location before old mage after refusing to take him to team
- missing golem sound in encounter on world map
- journal next page arrow was not working
- crash when generating secret portal in mine [Ampped]
- crash when using last item with shortcut with inventory open [Anonymous]

6
Newsy / Wersja 0.11
« on: July 28, 2019, 14:06:04 PM »
Nowa wersja :) Specjalne podziękowania dla Ampped za zgłoszenie dużej ilości crashy.

Download:
CaRpg 0.11 (114 MB)

Code: [Select]
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.3 lub starszej
+ wczytywanie ustawień grup jednostek z pliku
+ lepsze sprawdzanie wersji, informacje o zmianach w nowej wersji
+ gracz może teraz schować broń w celu anulowania ataku
+ gracz może obracać kamerę leżąc na ziemi
+ przywołany wilk podąża za właścicielem a nie przywódcą drużyny, bohaterowie podążają za osobą która im to powie
+ wyświetlanie skrzyń na minimapie
+ atakowanie manekinów i strzelanie do tarcz strzelniczych trenuje gracza
+ brak wytrzymałości spowalnia ataki zamiast ich blokować
+ większa jaskinia, stalagmity
+ zloto na biblioteczkach
- naprawione pozycjonowanie szkieletów po śmierci tak by nie wpadały w ściany gdzie nie można ich ograbić [Zielu]
- naprawiony rzadki crash przy używaniu alt tab przy uruchamianiu gry
- brak trawy wystającej spod księżycowej studni
- po walce na arenie bohater NPC teleportuje się za graczem gdy ten wchodzi lub wychodzi z budynku, crashowało gdy gracz wychodził a bohater był już na zewnątrz
- naprawiona rozmowa po walce pvp z bohaterem
- brak magicznych efektów w budynku u klienta po wczytaniu
- naprawione crashe przy użyciu opcji nosound i nomusic
- naprawiony rzadki crash przy generowaniu/wędrówce [Ampped]
- wczytywanie zepsutego zapisu a następnie dobrego może zcrashować grę [Ampped]
- dodanie zabezpieczenia przed crashem w ekwipunku [Ampped/jakee248]
- efekt leczenia zaklęcia wyssania krwii ignorował odporność na czary celu
- losowe obozy się nie generowały
- crash po wejściu do podziemi w zadaniu z bandytami [Ampped]
- crash po wyjściu z podziemi przed Jozanem [Ampped]
- crash po wyjściu z lokalizacji przed starym magiem po tym jak odmówi się mu przyłączenia do drużyny
- brakujący dźwięk golema przy spotkaniu na mapie
- strzałka następnej strony w dzienniku nie działała
- crash przy generowaniu sekretnego portalu w kopalni [Ampped]
- crash przy użyciu ostatniego przedmiotu ze skrótu gdy jest otwarty ekwipunek [Anonymous]

7
News / Version 0.10 - shortcuts, magic items, alchemist quest
« on: May 05, 2019, 16:23:42 PM »
New version ::)

Download:
CaRpg 0.10 (113 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
! cannot load saves from version 0.2.20 or older
+ new unique quest: Herbs for the alchemist
+ new unit effects: maximum stamina, stamina regeneration speed, attribute/skill bonus
+ new feat (energetic)
+ mages tower shop inside some cities
+ alchemist now buy herbs
+ rings: silver, golden, emerald, 27 magic rings
+ new item: spring water, troll hide armor, 9 magic amulets
+ better priorities for heroes buying/asking for items
+ configureable item/action shortcuts
+ improved inventory updates
+ improved chest handling in multiplayer
+ update libraries: FMod 1.10.12, JSON for Modern C++ 3.6.1
- fixed crash when accepting some quests that generate new locations [Anonymous]
- fixed rare crash when entering some dungeons
- fixed infinite wait time when using -delay switch
- fixed broken side menu
- fixed save sometimes failing on world map
- fixed crash when used clean_level command twice without closing console
- fixed crash when using whisper command by client [Anonymous]
- fixed bugged quest "Bandits collect toll" [Zielu]
- fixed possibility to complete quest when talking to different captain/traveler in some quests [Zielu]
- fixed crash when server takes equipped ring from corpse in multiplayer [Zielu]
- fixed one bookcase in townhall being not lootable
- fixed leaving rescue captive inside city, can be talked again and act like it is start of quest
- fixed strong back perk not affecting carry capacity after loading [Zielu]
- fixed invalid gold share calculations for clients for example summoned wolf
- fixed missing torch particles for clients
- fixed weapon state when changing dungeon level for clients
- fixed learning perks take no time
- fixed sometimes missing wall next to dungeon stairs

8
Nowa wersja jak widać  ::)

Download:
CaRpg 0.10 (113 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.2.20 lub starszej
+ nowe unikalne zadanie: Zioła dla alchemika
+ nowe efekty postaci: maksymalna wytrzymałość, szybkość regeneracji wytrzymałości, premia do atrybutu/umiejętności
+ nowy atut (energiczny)
+ sklep wieża magów w niektórych miastach
+ alchemik teraz skupuje zioła
+ pierścienie: srebrny, złoty, szmaragdowy, 27 magicznych pierścieni
+ nowe przedmioty: źródlana woda, pancerz ze skóry trolla, 9 magicznych amuletów
+ konfigurowalne skróty na przedmioty/akcje
+ lepsze ustalanie priorytetów przez bohaterów kupujących/proszących o przedmioty
+ poprawiona aktualizacja ekwipunku
+ usprawinona obsługa skrzyni w multiplayer
+ aktualizacja bibliotek: FMod 1.10.12, JSON for Modern C++ 3.6.1
- naprawiony crash przy akceptowaniu zadań które generują nową lokalizację [Anonymous]
- naprawiony rzadki crash przy wchodzeniu do niektórych podziemi
- naprawiony nieskończony czas oczekiwania przy użyciu opcji -delay
- naprawione błędne działanie bocznego menu
- naprawiony rzadki błąd zapisu gry na mapie świata
- naprawiony crash po podwójnym użyciu komendy clean_level bez zamykania konsoli
- naprawiony crash po użyciu komendy whisper przez klienta [Anonymous]
- naprawiony błąd w zadaniu "Bandyci pobierają opłatę" [Zielu]
- naprawiony błąd który umożliwiał ukończenie niektórych zadań podczas rozmowy z innym kapitanem straży/podróżnikiem [Zielu]
- naprawiony crash gdy serwer zabiera założony pierścień ze zwłok w trybie multiplayer [Zielu]
- jednej z biblioteczek w ratuszu nie można było splądrować
- naprawione zostawianie porwanej osoby w mieście, można było porozmawiać i miała dialog jakbyś ją znalazł w podziemiach
- naprawiony brak wpływu atutu ciężkie plecy na maksymalny udźwig po wczytaniu gry [Zielu]
- naprawione złe wyświetlanie udziałów w złocie u klienta dla np przywołanego wilka
- naprawiony brak efektu ognia pochodni u klientów
- naprawiony stan broni u klienta przy zmianie poziomu podziemi
- nauka atutów poprawnie trwa 10 dni
- czasami w podziemiach koło schodów w dół niebyło ściany

9
News / Version 0.9 - Scripted quest, multiplayer quickload
« on: March 30, 2019, 07:22:20 AM »
Thank you to all who sent crash reports, thanks to which I managed to fix some bugs  ::)

Download:
CaRpg 0.9 (113 MB)

Changes:
Code: [Select]
! removed support for windows xp
! cannot load saves from version 0.2.12 or older
+ first scripted quest - deliver resources
+ loading multiplayer game without exiting to menu
+ new enemies: bear, black bear
+ more location icons and names
+ dialog script improvements
+ removing dead end corridors
+ update libraries: Angelscript 2.33, Bullet 2.88, DirectXMath 3.13, FMod 1.10.11, SLikeNet 0.1.2, Visual Leak Detector 2.5.1, zlib 1.2.11
+ better handling of multiplayer when leaving location
+ keeping save image and info inside single file
+ amulets: silver, gold, ruby, diamond
+ wolf/bear pelts
+ better error reporting
- fixed rare crash when goblins/orcs eat food (often happen in tutorial) [Harorri]
- fixed using kill command on corpse prevent from looting
- fixed journal not blocking player controlls
- fixed talking/picking items thru doors at right angle
- fixed talking/picking items inside building thru walls
- fixed generating rocks in cave/mine that could block path
- fixed talking with unit exiting/entering building
- fixed clients portal memory leak
- fixed crash when revisiting locations by portal
- fixed clients invalid position on world map when loading game in locations by portal
- fixed failed connection when using LAN with password
- fixed enemy hp not affecting morale
- fixed missing magic effect for clients when despawning dead summoned unit
- fixed client start location not marked as visited
- fixed server crash when looted unit is removed
- fixed client crash when loading game where someone is using usable
- fixed client broken npcs using usables after reentering location
- fixed crash when left location in single player when player searched for servers first [Anonymous]
- fixed rare contant alcohol effect for clients after entering location [MildlyPhilosophicalHobbit]
- fixed crash at arena combat where there is no free space to spawn enemies [Anonymous]
- fixed crash when using take all items on chest with visible item details [Anonymous]
- fixed crash when loading game with visible profiler
- fixed sounds max distance
- fixed units holding food all time in hand after revisiting location
- fixed decreased performance every time outside location was reentered
- fixed memory leaks and missing terrain textures after trying to load corrupted save and then starting a new game
- fixed crash when saving game with magic bullets or some others spells
- fixed ai rushing at enemy while eating/drinking
- fixed ai spells targeting that was slightly moved to right
- fixed ai aiming of some ray spells
- fixed archers switching between bow and melee weapon too often
- fixed ai searching for already dead enemy after being hit from slow moving attack after their death
- fixed ai cleric getting stuck when trying to heal someone
- fixed ai melee attacks from archers/mages from far range when their line of sight is blocked
- fixed ai trying to get to enemy corpse when someone else alerted him and target is already dead
- fixed delay before leaving location on worldmap/entering location before showing load screen
- fixed crash when necromancer revived enemy with weapons taken [Anonymous]
- fixed tournament corrupting speech bubbles

10
Dziękuję wszystkim osobom które wysyłały crash reporty, dzięki temu udało naprawić się kilka bugów  ::)

Download:
CaRpg 0.9 (113 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
! usunięte wsparcie dla windowsa xp
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.2.12 lub starszej
+ pierwsze skryptowe zadanie - dostarcz zasoby
+ wczytywanie gry wieloosobowej bez wychodzenia do menu
+ nowi wrogowie: niedźwiedź, czarny niedźwiedź
+ więcej ikon lokalizacji i nazw
+ usprawnienia skryptów dialogowych
+ usuwanie korytarzy prowadzących do nikąd
+ aktualizacja bibliotek: Angelscript 2.33, Bullet 2.88, DirectXMath 3.13, FMod 1.10.11, SLikeNet 0.1.2, Visual Leak Detector 2.5.1, zlib 1.2.11
+ lepsza obsługa trybu wielu graczy przy opuszczaniu lokalizacji
+ przechowywanie obrazka i informacji zapisu w jednym pliku
+ amulety: srebrny, złoty, rubinowy, diamentowy
+ skóry z wilka/niedźwiedzia
+ lepsze zgłaszanie błędów
- naprawiony rzadki crash gdy gobliny/orkowie jedzą jedzenie (często zdarzał się w samouczku) [Harorri]
- naprawiona komenda kill po użyciu na zwłokach blokowała zabieranie przedmiotów
- naprawiony dziennik nie blokował sterowania graczem
- naprawione rozmawianie/podnoszenie przedmiotów przez drzwi
- naprawione rozmawianie/podnoszenie przedmiotów w budynkach przez ścianę
- naprawione generowanie kamieni w jaskini/kopalni które mogło zablokować przejście
- naprawione rozmawianie z postacią która opuszcza/wchodzi do budynku
- naprawiony wyciek pamięci związany z portalami u klienta
- naprawiony crash przy ponownych odwiedzinach lokalizacji za portalem
- naprawiona nieprawidłowa pozycja na mapie świata u klienta po wczytaniu gry w lokalizacji za portalem
- naprawiony błąd połączenia do serwera przy użyciu hasła LAN
- naprawiony brak wpływu hp na morale jednostek
- naprawiony brak magicznego efektu u klienta gdy znika umarła przywołana jednostka
- naprawiony brak oznaczenia początkowej lokalizacji u klienta jako odwiedzona
- naprawiony crash serwera gdy ograbiana jednostka jest usuwana
- naprawiony crash klienta przy wczytywaniu gry gdzie ktoś używa obiektu
- naprawione nieprawidłowe używanie obiektów u klienta przez npc po ponownych odwiedzinach tej samej lokalizacji
- naprawiony crash po opuszczeniu lokalizacji w trybie jednego gracza jeśli wcześniej szukano serwerów [Anonymous]
- naprawiony rzadki ciągły efekt alkoholu u klienta po wejściu do lokalizacji [MildlyPhilosophicalHobbit]
- naprawiony crash na arenie gdy nie ma miejsca na wygenerowanie wrogów [Anonymous]
- naprawiony crash po użyciu skrótu zabierz wszystko na skrzyni z widocznymi szczegółami przedmiotu [Anonymous]
- naprawiony crash przy wczytywaniu gdy widoczny jest profiler
- naprawiony maksymalny zasięg dźwięków
- naprawione ciągłe trzymanie jedzenia przez jednostki po ponownym wejściu do lokalizacji
- naprawiony spadek wydajności za każdym razem gdy lokalizacja zewnętrzna była ponownie odwiedzana
- naprawione wycieki pamięci i brakujące tekstury po próbie wczytania złego zapisu i rozpoczęciu nowej gry
- naprawiony crash przy zapisywaniu gry z magicznymi pociskami lub kilkoma innymi czarami
- naprawione ai biegnące na wroga podczas jedzenia/picia
- naprawione celowanie przez ai z czarów bardziej na prawo
- naprawione celowanie przez ai z czarów promieni
- naprawione zbyt częst zmienianie przez łuczników broni pomiędzy łukiem a do walki wręcz
- naprawione ai szukające już martwego przeciwnika jeśli został trafiony wolno poruszającym się pociskiem po śmierci osoby która go wystrzeliła
- naprawione blokowanie się ai kleryka gdy próbuje kogoś uleczyć
- naprawione używanie przez łuczników/magów ataku wręcz z kilku metrów jeśli coś blokuje linie strzału
- naprawione ai gdy ktoś inny poinformuje o wrogu próbuje się tam dostać nawet jeżeli ten wróg już dawno nie żyje
- naprawione opóźnienie przy opuszczaniu lokalizacji na mapie świata/przy wchodzeniu do lokalizacji przed otwarciem ekranu wczytywania
- naprawiony crash gdy nekromanta ożywił wroga któremu zabrano broń [Anonymous]
- naprawione zawody na arenie powodują problemy z dymkami z tekstem

11
News / Version 0.8 - new combat system, world map improvements
« on: February 23, 2019, 15:33:30 PM »
Download:
CaRpg 0.8 (112 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
! this is last version working on windows xp
! cannot load saves from version 0.2.10 or older
+ new combat system, mobility calculations
+ master server, get list of existing servers and connect with nat punchthrough
+ learning points used to training skills/attributes/feats
+ new feats (bad back, chronic disease, sluggish, slow learner, asocial, poor, strong back, aggressive, mobility, finesse, tough, hard skin, adaptation, perfect health)
+ new skill haggle, trained by merchant
+ effects system (feats gives effects)
+ key to toggle run/walk
+ loading traders stock from file, refreshing stock every 10 days, not when entering location
+ new commands (add_effect, remove_effect, list_effects, add_perk, remove_perk, list_perks, select, list_stats, add_learning_points, arena, clean_level)
+ new items: magic scroll, knife, wooden sword, rusted hatchet, plank shield, rusted splint armor, Gladiator armor, muffin
+ hero ai profiles - prefered skills/items
+ application crash reporting using CrashRpt
+ adjusted item prices, units golds, quest rewards
+ not spawning enemies close to stairs, less enemies in big connected rooms
+ adjusted speed of gaining attributes/skills by player and heroes
+ bigger world map, map zoom and scrolling, can travel anywhere
+ location search box on world map
+ unique hero to recruit
+ attacking peaceful orcs don't cause attack by citizens
- fixed fast melee weapon training on low level enemies
- fixed talking with unit that is standing up
- fixed units rotating when talking for clients
- wanted quest could select already used location where target will fail to spawn
- fixed memory leak when generating mine
- mayor dialog fixes
- fixed wrong price calculations when selling items to fallower
- fixed connecting to full server
- fixed removing password from server but it was still required
- fixed goblins/orcs missing idle dialogs
- fixed arena encounter levels
- fixed handling of quest clear location when location is cave
- fixed crash when loading game with some quest items
- fixed crash when left cursed stone in level with corpses
- fixed special actions drawing
- fixed healing by Jozan units fighting on arena when he is outside
- fixed crash when alt tabbing trade is open and item popup is visible
- fixed crash when loading game with someone shooting bow

12
Newsy / Wersja 0.8 - nowy system walki, usprawnienia mapy świata
« on: February 23, 2019, 15:32:27 PM »
Download:
CaRpg 0.8 (112 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
! to jest ostatnia wersja obsługująca windowsa xp
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.2.10 lub starszej
+ nowy system walki, obliczenia mobilności
+ główny serwer gry, pozwala na pobieranie listy serwerów i łączenie z pominięciem blokady routera (nat punchthrough)
+ punkty nauki używane do szkolenia umiejętności/atrbutów/atutów
+ nowe atuty (słabe plecy, przewlekła choroba, ospały, powolny uczeń, aspołeczny, biedak, silne plecy, agresywny, mobilność, finezja, twardy, twarda skóra, przystosowane, perfekcyjne zdrowie)
+ nowa umiejętność - targowanie, szkolona przez kupca
+ system efektów (atuty dają efekty)
+ klawisz przełącz bieg/chodzenie
+ wczytywanie ekwipunku handlarzy z pliku, odświeżanie ekwipunku handlarzy co 10 dni a nie tylko po wejściu do lokalizacji
+ nowe komendy (add_effect, remove_effect, list_effects, add_perk, remove_perk, list_perks, select, list_stats, add_learning_points)
+ nowe przedmioty: magiczny zwój, nóż, drewniany miecz, zardzewiały toporek, tarcza z desek, Pancerz gladiatora, muffin
+ profile bohaterów ai - preferowane umiejętności/przedmioty
+ obsługa zgłaszanie błędów dzięki CrashRpt
+ dostosowanie cen przedmiotów, złota jednostek, nagród za zadania
+ nie generowanie wrogów za blisko schodów, mniej wrogów w dużych połączonych pokojach
+ dostosowanie szybkości zdobywania atrybutów/umiejętności przez gracza i bohaterów
+ większa mapa świata, przesuwanie i skalowanie mapy, można podróżować do dowolnego miejsca
+ szukajka lokalizacji na mapie świata
+ unikalny bohater do zrekrutowania
+ atakowanie przyjaznych orków nie powoduje agresji ze strony mieszkańców miasta
- naprawione bardzo szybkie szkolenie walki bronią atakując słabych, niskopoziomowych wrogów
- naprawione rozmawianie z jednostkami które wstają
- naprawione obracanie jednostek podczas dialogu u klienta
- zadanie z listem gończym wybierało losową lokalizacje która była już używana, cel nie generował się
- naprawiony wyciek pamięci przy generowaniu kopalni
- poprawki do dialogów burmistrza
- naprawione błędne obliczanie ceny gdy sprzedaje się przedmiot towarzyszowi
- naprawione dołączanie do pełnego serwera
- naprawiony brak efektu po zmianie hasła serwera na puste, wciąż było wymagane
- naprawiony brak dialogów pomiędzy goblinami/orkami
- naprawiony poziom trudności wrogów na arenie
- naprawione zadanie oczyść lokalizację gdy trzeba oczyścić jaskinię
- naprawiony crash przy wczytywaniu gry z niektórymi questowymi przedmiotami
- naprawiony crash po zostawieniu przeklętego kamienia na poziomie ze zwłokami
- naprawione rysowanie specjalnych akcji
- naprawione leczenie przez Jozana osób walczących na arenie gdy on jest poza
- naprawiony crash przy alt tabowaniu gdy jest otwarty handel i jest otwarty popup z przedmiotem
- naprawiony crash przy wczytywaniu gry gdzie ktoś strzela z łuku

13
News / Patch 0.7.1
« on: April 15, 2018, 20:31:47 PM »
Due to some serious errors I was working on fixing them then adding new features.

CaRpg patch 0.7->0.7.1 (1.7 MB)

Changes:
Code: [Select]
+ sorting team items, icon in inventory
- fixed multiplayer not working
- fixed crash when using alt tab in fullscreen mode after opening inventory
- fixed crash after loading game with saved action after hiding weapon, saving action after hiding weapon in MP
- fixed blocking player after loading saved game while using bookcase
- fixed crash after puting welded item to bookcase
- closing inventory when hiding weapon to sell/give it correctly cancels action
- fixed crash when client gives npc equipped item
- fixed using bookcase by clients
- fixed long transition time when fighting on arena
- fixed crash after loading game and gaining new fake parcel for bandits quest
- fixed rare crash when encountered crazies and they give item to player
- fixed crash after receiving reward from drinking contest
- fixed snychronization of inventory bug after receiving potions after tournament combat
- fixed crash when encountered crazy mage/crazy cook/quest madman/quest golem
- fixed alt tab moving cursor/view
- automatic loading game after startup don't crash if save is invalid
- fixed crash when using alt tab at loading in fullscreen mode
- fixed npc asking player about better items

14
Newsy / Patch 0.7.1
« on: April 15, 2018, 20:29:39 PM »
Z powodu kilku poważnych błędów w pierwszej kolejności nowy patch do wersji 0.7.

CaRpg patch 0.7->0.7.1 (1.7 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
+ sortowanie drużynowych przedmiotów, ikona w ekwipunku
- naprawione niedziałanie trybu multiplayer
- naprawiony crash po użyciu alt tab w trybie pełnoekranowym po przeglądaniu ekwipunku
- naprawiony crash po wczytaniu gry z zapisaną akcją po schowaniu broni, zapisywanie akcji po schowaniu broni w MP
- naprawione blokowanie akcji gracza po wczytaniu szybkiego zapisu podczas korzystania z biblioteczki
- naprawiony crash po odłożeniu na biblioteczkę przedmiotu trzymanego w dłoni
- zamknięcie ekwipunku podczas chowania broni w celu oddania/sprzedania jej poprawnie przerywa akcję
- naprawiony crash gdy klient da npc założony przedmiot
- naprawione używanie biblioteczki przez klientów
- naprawiony długi czas przejścia podczas walki na arenie
- naprawiony crash po wczytaniu gry i otrzymaniu kolejnej fałszywej paczki w zadaniu z bandytami
- naprawiony rzadki crash po natrafieniu na szaleńców i otrzymanie od nich przedmiotu
- naprawiony crash po otrzymaniu nagrody za zawody w piciu
- naprawiony błąd synchronizacji ekwipunku po otrzymaniu przez klienta miksturek po walce w zawodach
- naprawiony crash podczas losowego spotkania szalonego maga/szalonego kucharza/questowego szaleńca/questowego golema
- naprawione przesuwanie kursora/widoku przed alt tab
- automatyczne wczytywanie gry po uruchomieniu nie crashuje gdy zapis jest nieprawidłowy
- naprawiony crash po użyciu alt tab w trakcie wczytywania gry w trybie pełnoekranowym
- naprawione pytanie gracza przez npc o lepsze przedmioty

15
News / New version 0.7
« on: March 31, 2018, 09:11:36 AM »
New year, new version, hopefully not last this year ;D

Download:
CaRpg 0.7 (108 MB)


CaRpg patch 0.6/0.6.1/0.6.2->0.7 (1.7 MB)

Changes:
Code: [Select]
+ loading arena unit groups from lists
+ better visible crosshair in dark places
+ info about leaving event area
+ using AngelScript language in console
+ changes in stamina regeneration speed
- fixed random crash when fighting with arena enemies and rolled to spawn mages and golems
- fixed empty location where there should be mages and golems there
- fixed recalculating inventory weight when loading old saves
- fixed crash after killing spider [xweert123]
- fixed some sounds not ending after loading game
- fixed error when loading sounds when sound was turned off in configuration
- fixed animation error when eating/drinking when sitting
- fixed animations and other bugs when using objects
- fixed bug when client take out weapon and use object in same time
- fixed errors during drinking contest (missing player blockade when he was talking during start, crash when ai was sitting on stoll and eating)
- fixed player can shoot without stamina
- fixed crash when Gorush changes class
- fixed very good starting item when player have very low skill
- fixed effects not disappearing from clients after travel
- heavy/medium armor don't gives better defense from dexterity bonus then light armor
- info about gaining skill/attribute shows up for client not for server
- fixed effects not disappearing from clients after travel
- fixed blocking arrows don't remove stamina
- fixed high shield skill give stamina from being hit
- fixed going up/down in dungeon kicking client
- rest before drinking contest was blocking join for clients
- tournament heroes wasn't spawning when entered at exact day
- removed memory leaks when spawning and removing camps
- fixed crash when when entering dungeon corpses where generated
- leaving location when unit is dying don't block looting it or spawning blood
- fixed crash during pvp when challenged player quit
- fixed sound volume not working for some sound
- fixed crash when client have sound attached and quits
- when npc is looking at player in some quests and player quits it won't make npc freeze
- fixed bugs and crashes when player leave game during tournament
- pressing next available dialog option button don't crash, 9 and 0 can be used now
- better dividing gold between team members
- fixed crash when used 'scare' command on unaware target, better escape handling
- Gorush correctly reveals his name for other players
- improved information about getting gold for clients
- fixed rare crash when there was encounter just before entering location
- fixed missing enemies inside forest
- fixed crash when revisiting sawmill
- fixed crash when encountered bandits attacking travelers
- fixed spawning orc with key behind locked doors
- fixed crash after revisiting mine
- fixed generating too strong enemies on encounters
- fixed crash when looking at down stairs in one type of dungeons
- archers don't come near target when they run out of stamina
- improved synchronization of traps between client and server
- fixed invisible arrows shoot from traps for clients
- fixed hitpoint of arrow and object

Quote
Looks like number of bugs in carpg is infinite!

Pages: [1] 2 3 4