August 20, 2019, 00:56:22 AM

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Tomashu

Pages: [1] 2 3 ... 16
1
Bugs / Re: Crash - item enhance
« on: August 15, 2019, 11:12:22 AM »
I don't understand what you mean by enhancing items? There is nothing like this in this game...

2
News / [EN] Patch 0.11.1
« on: August 12, 2019, 18:32:29 PM »
There were some bugs so specially for this occasion new patch, greetings for Savagesheep :-X

Patch requires version 0.11, files should be extracted to same directory replacing existing files.
CaRpg patch 0.11.1 (2 MB)

Code: [Select]
- crash on animals encounter [Savagesheep]
- crash when new player joins loaded multiplayer game [Savagesheep]
- crash prevention when loading multiplayer game for quest items [Savagesheep]
- crash when enemy cast drain and misses hitting melee or bow targets [Savagesheep]
- fixed attacking peaceful orcs cause attack from citizens
- units collision shape was slightly higher then it should be
- fixed starting resolution of 800x600
- running LAN server was visible on list of servers

3
Newsy / [PL] Patch 0.11.1
« on: August 12, 2019, 18:29:53 PM »
Były bugi więc specjalnie z tej okazji patch, pozdrowienia dla Savagesheep :-X

Patch wymaga wersji 0.11, należy wypakować do tego samego folderu nadpisując wszystkie pliki.
CaRpg patch 0.11.1 (2 MB)

Code: [Select]
- crash przy spotkaniu zwierząt na mapie [Savagesheep]
- crash gdy nowy gracz dołącza do wczytanej gry multiplayer [Savagesheep]
- zabezpieczenie przed crashem przy wczytywaniu przedmiotów związanych z zadaniami w multiplayer [Savagesheep]
- crash gdy ai nie trafi z czara wyssania krwi i trafi w maneki lub tarczę strzelniczą [Savagesheep]
- atakowanie przyjaznych orków nie powoduje już ataku przez ludzi
- bryła kolizji jednostek był wyższa niż powinna
- startowa rozdzielczość 800x600
- uruchomiona gra LAN wyświetlała się na liście serwerów

4
News / Version 0.11
« on: July 28, 2019, 14:07:23 PM »
New version :) Special thanks to Ampped for many reported crashes.

Download:
CaRpg 0.11 (114 MB)

Code: [Select]
! cannot load saves from version 0.3 or older
+ loading unit group settings from file
+ better version checking, new version popup shows changelog
+ player can now cancel attack by hiding weapon
+ player can rotate camera when lying on ground
+ summoned wolf follow owner, heroes follow player that asked for it
+ drawing chests on minimap
+ hitting melee targets and shooting at ranged targets trains player
+ missing stamina slows down attacks instead of preventing them
+ bigger cave, stalagmites
+ gold on bookcases
- fixed skeleton corpse animation moving it thru wall making it not lootable [Zielu]
- fixed rare crash when alt tabbing at startup
- fixed grass under moon well
- after player fights at arena with npc ally, npc will warp with player when entering/exiting buildings, this could crash game when npc was outside building and player exit building
- fixed dialog after pvp with hero
- missing magic effects for clients after loading inside building
- fixed crashes when using nosound/nomusic config options
- fixed rare crash when generating world/traveling [Ampped]
- loading corrupted save and then loading correct one can crash game [Ampped]
- added temporary fix for inventory crashing [Ampped/jakee248]
- drain spell healing effect was not affected by magic resistance
- random camps was not spawning
- crash when entering bandits quest final dungeon [Ampped]
- crash when leaving location before Jozan does [Ampped]
- crash when leaving location before old mage after refusing to take him to team
- missing golem sound in encounter on world map
- journal next page arrow was not working
- crash when generating secret portal in mine [Ampped]
- crash when using last item with shortcut with inventory open [Anonymous]

5
Newsy / Wersja 0.11
« on: July 28, 2019, 14:06:04 PM »
Nowa wersja :) Specjalne podziękowania dla Ampped za zgłoszenie dużej ilości crashy.

Download:
CaRpg 0.11 (114 MB)

Code: [Select]
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.3 lub starszej
+ wczytywanie ustawień grup jednostek z pliku
+ lepsze sprawdzanie wersji, informacje o zmianach w nowej wersji
+ gracz może teraz schować broń w celu anulowania ataku
+ gracz może obracać kamerę leżąc na ziemi
+ przywołany wilk podąża za właścicielem a nie przywódcą drużyny, bohaterowie podążają za osobą która im to powie
+ wyświetlanie skrzyń na minimapie
+ atakowanie manekinów i strzelanie do tarcz strzelniczych trenuje gracza
+ brak wytrzymałości spowalnia ataki zamiast ich blokować
+ większa jaskinia, stalagmity
+ zloto na biblioteczkach
- naprawione pozycjonowanie szkieletów po śmierci tak by nie wpadały w ściany gdzie nie można ich ograbić [Zielu]
- naprawiony rzadki crash przy używaniu alt tab przy uruchamianiu gry
- brak trawy wystającej spod księżycowej studni
- po walce na arenie bohater NPC teleportuje się za graczem gdy ten wchodzi lub wychodzi z budynku, crashowało gdy gracz wychodził a bohater był już na zewnątrz
- naprawiona rozmowa po walce pvp z bohaterem
- brak magicznych efektów w budynku u klienta po wczytaniu
- naprawione crashe przy użyciu opcji nosound i nomusic
- naprawiony rzadki crash przy generowaniu/wędrówce [Ampped]
- wczytywanie zepsutego zapisu a następnie dobrego może zcrashować grę [Ampped]
- dodanie zabezpieczenia przed crashem w ekwipunku [Ampped/jakee248]
- efekt leczenia zaklęcia wyssania krwii ignorował odporność na czary celu
- losowe obozy się nie generowały
- crash po wejściu do podziemi w zadaniu z bandytami [Ampped]
- crash po wyjściu z podziemi przed Jozanem [Ampped]
- crash po wyjściu z lokalizacji przed starym magiem po tym jak odmówi się mu przyłączenia do drużyny
- brakujący dźwięk golema przy spotkaniu na mapie
- strzałka następnej strony w dzienniku nie działała
- crash przy generowaniu sekretnego portalu w kopalni [Ampped]
- crash przy użyciu ostatniego przedmiotu ze skrótu gdy jest otwarty ekwipunek [Anonymous]

6
To przez domyślne ustawienia materiałów których w sumie zazwyczaj nie zmieniam. Poprawię to w przyszłej wersji :P

7
News / Version 0.10 - shortcuts, magic items, alchemist quest
« on: May 05, 2019, 16:23:42 PM »
New version ::)

Download:
CaRpg 0.10 (113 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
! cannot load saves from version 0.2.20 or older
+ new unique quest: Herbs for the alchemist
+ new unit effects: maximum stamina, stamina regeneration speed, attribute/skill bonus
+ new feat (energetic)
+ mages tower shop inside some cities
+ alchemist now buy herbs
+ rings: silver, golden, emerald, 27 magic rings
+ new item: spring water, troll hide armor, 9 magic amulets
+ better priorities for heroes buying/asking for items
+ configureable item/action shortcuts
+ improved inventory updates
+ improved chest handling in multiplayer
+ update libraries: FMod 1.10.12, JSON for Modern C++ 3.6.1
- fixed crash when accepting some quests that generate new locations [Anonymous]
- fixed rare crash when entering some dungeons
- fixed infinite wait time when using -delay switch
- fixed broken side menu
- fixed save sometimes failing on world map
- fixed crash when used clean_level command twice without closing console
- fixed crash when using whisper command by client [Anonymous]
- fixed bugged quest "Bandits collect toll" [Zielu]
- fixed possibility to complete quest when talking to different captain/traveler in some quests [Zielu]
- fixed crash when server takes equipped ring from corpse in multiplayer [Zielu]
- fixed one bookcase in townhall being not lootable
- fixed leaving rescue captive inside city, can be talked again and act like it is start of quest
- fixed strong back perk not affecting carry capacity after loading [Zielu]
- fixed invalid gold share calculations for clients for example summoned wolf
- fixed missing torch particles for clients
- fixed weapon state when changing dungeon level for clients
- fixed learning perks take no time
- fixed sometimes missing wall next to dungeon stairs

8
Nowa wersja jak widać  ::)

Download:
CaRpg 0.10 (113 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.2.20 lub starszej
+ nowe unikalne zadanie: Zioła dla alchemika
+ nowe efekty postaci: maksymalna wytrzymałość, szybkość regeneracji wytrzymałości, premia do atrybutu/umiejętności
+ nowy atut (energiczny)
+ sklep wieża magów w niektórych miastach
+ alchemik teraz skupuje zioła
+ pierścienie: srebrny, złoty, szmaragdowy, 27 magicznych pierścieni
+ nowe przedmioty: źródlana woda, pancerz ze skóry trolla, 9 magicznych amuletów
+ konfigurowalne skróty na przedmioty/akcje
+ lepsze ustalanie priorytetów przez bohaterów kupujących/proszących o przedmioty
+ poprawiona aktualizacja ekwipunku
+ usprawinona obsługa skrzyni w multiplayer
+ aktualizacja bibliotek: FMod 1.10.12, JSON for Modern C++ 3.6.1
- naprawiony crash przy akceptowaniu zadań które generują nową lokalizację [Anonymous]
- naprawiony rzadki crash przy wchodzeniu do niektórych podziemi
- naprawiony nieskończony czas oczekiwania przy użyciu opcji -delay
- naprawione błędne działanie bocznego menu
- naprawiony rzadki błąd zapisu gry na mapie świata
- naprawiony crash po podwójnym użyciu komendy clean_level bez zamykania konsoli
- naprawiony crash po użyciu komendy whisper przez klienta [Anonymous]
- naprawiony błąd w zadaniu "Bandyci pobierają opłatę" [Zielu]
- naprawiony błąd który umożliwiał ukończenie niektórych zadań podczas rozmowy z innym kapitanem straży/podróżnikiem [Zielu]
- naprawiony crash gdy serwer zabiera założony pierścień ze zwłok w trybie multiplayer [Zielu]
- jednej z biblioteczek w ratuszu nie można było splądrować
- naprawione zostawianie porwanej osoby w mieście, można było porozmawiać i miała dialog jakbyś ją znalazł w podziemiach
- naprawiony brak wpływu atutu ciężkie plecy na maksymalny udźwig po wczytaniu gry [Zielu]
- naprawione złe wyświetlanie udziałów w złocie u klienta dla np przywołanego wilka
- naprawiony brak efektu ognia pochodni u klientów
- naprawiony stan broni u klienta przy zmianie poziomu podziemi
- nauka atutów poprawnie trwa 10 dni
- czasami w podziemiach koło schodów w dół niebyło ściany

9
News / Version 0.9 - Scripted quest, multiplayer quickload
« on: April 30, 2019, 10:42:51 AM »
Fixed in new version that will be available soon hopefully.

10
News / Version 0.9 - Scripted quest, multiplayer quickload
« on: April 19, 2019, 07:16:03 AM »
Thanks for the info, I'll check this out.

Scripted quest is loaded from file system/quests.txt, all previous quests were written in c++.

11
News / Version 0.9 - Scripted quest, multiplayer quickload
« on: March 30, 2019, 07:22:20 AM »
Thank you to all who sent crash reports, thanks to which I managed to fix some bugs  ::)

Download:
CaRpg 0.9 (113 MB)

Changes:
Code: [Select]
! removed support for windows xp
! cannot load saves from version 0.2.12 or older
+ first scripted quest - deliver resources
+ loading multiplayer game without exiting to menu
+ new enemies: bear, black bear
+ more location icons and names
+ dialog script improvements
+ removing dead end corridors
+ update libraries: Angelscript 2.33, Bullet 2.88, DirectXMath 3.13, FMod 1.10.11, SLikeNet 0.1.2, Visual Leak Detector 2.5.1, zlib 1.2.11
+ better handling of multiplayer when leaving location
+ keeping save image and info inside single file
+ amulets: silver, gold, ruby, diamond
+ wolf/bear pelts
+ better error reporting
- fixed rare crash when goblins/orcs eat food (often happen in tutorial) [Harorri]
- fixed using kill command on corpse prevent from looting
- fixed journal not blocking player controlls
- fixed talking/picking items thru doors at right angle
- fixed talking/picking items inside building thru walls
- fixed generating rocks in cave/mine that could block path
- fixed talking with unit exiting/entering building
- fixed clients portal memory leak
- fixed crash when revisiting locations by portal
- fixed clients invalid position on world map when loading game in locations by portal
- fixed failed connection when using LAN with password
- fixed enemy hp not affecting morale
- fixed missing magic effect for clients when despawning dead summoned unit
- fixed client start location not marked as visited
- fixed server crash when looted unit is removed
- fixed client crash when loading game where someone is using usable
- fixed client broken npcs using usables after reentering location
- fixed crash when left location in single player when player searched for servers first [Anonymous]
- fixed rare contant alcohol effect for clients after entering location [MildlyPhilosophicalHobbit]
- fixed crash at arena combat where there is no free space to spawn enemies [Anonymous]
- fixed crash when using take all items on chest with visible item details [Anonymous]
- fixed crash when loading game with visible profiler
- fixed sounds max distance
- fixed units holding food all time in hand after revisiting location
- fixed decreased performance every time outside location was reentered
- fixed memory leaks and missing terrain textures after trying to load corrupted save and then starting a new game
- fixed crash when saving game with magic bullets or some others spells
- fixed ai rushing at enemy while eating/drinking
- fixed ai spells targeting that was slightly moved to right
- fixed ai aiming of some ray spells
- fixed archers switching between bow and melee weapon too often
- fixed ai searching for already dead enemy after being hit from slow moving attack after their death
- fixed ai cleric getting stuck when trying to heal someone
- fixed ai melee attacks from archers/mages from far range when their line of sight is blocked
- fixed ai trying to get to enemy corpse when someone else alerted him and target is already dead
- fixed delay before leaving location on worldmap/entering location before showing load screen
- fixed crash when necromancer revived enemy with weapons taken [Anonymous]
- fixed tournament corrupting speech bubbles

12
Dziękuję wszystkim osobom które wysyłały crash reporty, dzięki temu udało naprawić się kilka bugów  ::)

Download:
CaRpg 0.9 (113 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
! usunięte wsparcie dla windowsa xp
! nie można wczytywać już zapisów z wersji 0.2.12 lub starszej
+ pierwsze skryptowe zadanie - dostarcz zasoby
+ wczytywanie gry wieloosobowej bez wychodzenia do menu
+ nowi wrogowie: niedźwiedź, czarny niedźwiedź
+ więcej ikon lokalizacji i nazw
+ usprawnienia skryptów dialogowych
+ usuwanie korytarzy prowadzących do nikąd
+ aktualizacja bibliotek: Angelscript 2.33, Bullet 2.88, DirectXMath 3.13, FMod 1.10.11, SLikeNet 0.1.2, Visual Leak Detector 2.5.1, zlib 1.2.11
+ lepsza obsługa trybu wielu graczy przy opuszczaniu lokalizacji
+ przechowywanie obrazka i informacji zapisu w jednym pliku
+ amulety: srebrny, złoty, rubinowy, diamentowy
+ skóry z wilka/niedźwiedzia
+ lepsze zgłaszanie błędów
- naprawiony rzadki crash gdy gobliny/orkowie jedzą jedzenie (często zdarzał się w samouczku) [Harorri]
- naprawiona komenda kill po użyciu na zwłokach blokowała zabieranie przedmiotów
- naprawiony dziennik nie blokował sterowania graczem
- naprawione rozmawianie/podnoszenie przedmiotów przez drzwi
- naprawione rozmawianie/podnoszenie przedmiotów w budynkach przez ścianę
- naprawione generowanie kamieni w jaskini/kopalni które mogło zablokować przejście
- naprawione rozmawianie z postacią która opuszcza/wchodzi do budynku
- naprawiony wyciek pamięci związany z portalami u klienta
- naprawiony crash przy ponownych odwiedzinach lokalizacji za portalem
- naprawiona nieprawidłowa pozycja na mapie świata u klienta po wczytaniu gry w lokalizacji za portalem
- naprawiony błąd połączenia do serwera przy użyciu hasła LAN
- naprawiony brak wpływu hp na morale jednostek
- naprawiony brak magicznego efektu u klienta gdy znika umarła przywołana jednostka
- naprawiony brak oznaczenia początkowej lokalizacji u klienta jako odwiedzona
- naprawiony crash serwera gdy ograbiana jednostka jest usuwana
- naprawiony crash klienta przy wczytywaniu gry gdzie ktoś używa obiektu
- naprawione nieprawidłowe używanie obiektów u klienta przez npc po ponownych odwiedzinach tej samej lokalizacji
- naprawiony crash po opuszczeniu lokalizacji w trybie jednego gracza jeśli wcześniej szukano serwerów [Anonymous]
- naprawiony rzadki ciągły efekt alkoholu u klienta po wejściu do lokalizacji [MildlyPhilosophicalHobbit]
- naprawiony crash na arenie gdy nie ma miejsca na wygenerowanie wrogów [Anonymous]
- naprawiony crash po użyciu skrótu zabierz wszystko na skrzyni z widocznymi szczegółami przedmiotu [Anonymous]
- naprawiony crash przy wczytywaniu gdy widoczny jest profiler
- naprawiony maksymalny zasięg dźwięków
- naprawione ciągłe trzymanie jedzenia przez jednostki po ponownym wejściu do lokalizacji
- naprawiony spadek wydajności za każdym razem gdy lokalizacja zewnętrzna była ponownie odwiedzana
- naprawione wycieki pamięci i brakujące tekstury po próbie wczytania złego zapisu i rozpoczęciu nowej gry
- naprawiony crash przy zapisywaniu gry z magicznymi pociskami lub kilkoma innymi czarami
- naprawione ai biegnące na wroga podczas jedzenia/picia
- naprawione celowanie przez ai z czarów bardziej na prawo
- naprawione celowanie przez ai z czarów promieni
- naprawione zbyt częst zmienianie przez łuczników broni pomiędzy łukiem a do walki wręcz
- naprawione ai szukające już martwego przeciwnika jeśli został trafiony wolno poruszającym się pociskiem po śmierci osoby która go wystrzeliła
- naprawione blokowanie się ai kleryka gdy próbuje kogoś uleczyć
- naprawione używanie przez łuczników/magów ataku wręcz z kilku metrów jeśli coś blokuje linie strzału
- naprawione ai gdy ktoś inny poinformuje o wrogu próbuje się tam dostać nawet jeżeli ten wróg już dawno nie żyje
- naprawione opóźnienie przy opuszczaniu lokalizacji na mapie świata/przy wchodzeniu do lokalizacji przed otwarciem ekranu wczytywania
- naprawiony crash gdy nekromanta ożywił wroga któremu zabrano broń [Anonymous]
- naprawione zawody na arenie powodują problemy z dymkami z tekstem

13
News / Version 0.8 - new combat system, world map improvements
« on: March 08, 2019, 08:02:17 AM »
Hey :) Did you send some crash reports in inventory?

14
Support / Start up crash (0.7)
« on: February 23, 2019, 15:36:45 PM »
Sorry for late replay. There was some problems with version checking after changing website to https only. It should probably be fixed now.

Anyway there is new version with many fixed bug.

15
News / Version 0.8 - new combat system, world map improvements
« on: February 23, 2019, 15:33:30 PM »
Download:
CaRpg 0.8 (112 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
! this is last version working on windows xp
! cannot load saves from version 0.2.10 or older
+ new combat system, mobility calculations
+ master server, get list of existing servers and connect with nat punchthrough
+ learning points used to training skills/attributes/feats
+ new feats (bad back, chronic disease, sluggish, slow learner, asocial, poor, strong back, aggressive, mobility, finesse, tough, hard skin, adaptation, perfect health)
+ new skill haggle, trained by merchant
+ effects system (feats gives effects)
+ key to toggle run/walk
+ loading traders stock from file, refreshing stock every 10 days, not when entering location
+ new commands (add_effect, remove_effect, list_effects, add_perk, remove_perk, list_perks, select, list_stats, add_learning_points, arena, clean_level)
+ new items: magic scroll, knife, wooden sword, rusted hatchet, plank shield, rusted splint armor, Gladiator armor, muffin
+ hero ai profiles - prefered skills/items
+ application crash reporting using CrashRpt
+ adjusted item prices, units golds, quest rewards
+ not spawning enemies close to stairs, less enemies in big connected rooms
+ adjusted speed of gaining attributes/skills by player and heroes
+ bigger world map, map zoom and scrolling, can travel anywhere
+ location search box on world map
+ unique hero to recruit
+ attacking peaceful orcs don't cause attack by citizens
- fixed fast melee weapon training on low level enemies
- fixed talking with unit that is standing up
- fixed units rotating when talking for clients
- wanted quest could select already used location where target will fail to spawn
- fixed memory leak when generating mine
- mayor dialog fixes
- fixed wrong price calculations when selling items to fallower
- fixed connecting to full server
- fixed removing password from server but it was still required
- fixed goblins/orcs missing idle dialogs
- fixed arena encounter levels
- fixed handling of quest clear location when location is cave
- fixed crash when loading game with some quest items
- fixed crash when left cursed stone in level with corpses
- fixed special actions drawing
- fixed healing by Jozan units fighting on arena when he is outside
- fixed crash when alt tabbing trade is open and item popup is visible
- fixed crash when loading game with someone shooting bow

Pages: [1] 2 3 ... 16