March 28, 2024, 09:32:37 AM

Post reply

Warning - while you were reading 4 new replies have been posted. You may wish to review your post.

Note: this post will not display until it's been approved by a moderator.

Name:
Subject:
Message icon:

Verification:

shortcuts: hit alt+s to submit/post or alt+p to preview


Topic Summary

Posted by: Tomashu
« on: January 31, 2021, 15:50:07 PM »

Na samej górze io_export_qmsh_tmp.py co masz? Powinno być:
Code: [Select]
bl_info = {
"name": "Qmsh.tmp",
"author": "Tomashu",
"version": (0, 22, 0),
"blender": (2, 78, 0),
"location": "File > Export > Qmsh.tmp",
"description": "Export to Qmsh.tmp",
"warning": "",
"category": "Import-Export"}
https://github.com/Tomash667/carpglib/blob/cc382686dc8848e8cb381ed10df90940696c0c6b/tools/converter/script/2.78/io_export_qmsh_tmp.py

Linijki się nie zgadzają z tym co wkleiłeś i tam jest:
Code: [Select]
data.faces = data.faces + len(mesh.tessfaces)więc chyba inna wersja.
Posted by: Groszek
« on: January 31, 2021, 00:02:04 AM »


Ten skrypt to skąd wziąłeś? I konwerter? Bo może korzystasz z jakiegoś mega starego exeka. Ja daje import - otwiera się w blenderze. Eksportuje i też działa. Najnowsza wersja modeli to 22.
Skrypt i coverter jest z twojego githuba.
sam eksporter wywala mi błąd:
Code: [Select]
Read new prefs: C:\Users\Dawid\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.78\config\userpref.blend
found bundled python: C:\Program Files\Blender Foundation\Blender\2.78\python
read blend: C:\Users\Dawid\Downloads\CaRpg_0.17\data\meshes\innkeper.blend
Exporting to QMSH...
Saving objects 1
Object <io_export_qmsh_tmp.ExporterData object at 0x000002079D5069B0> is MESH
Traceback (most recent call last):
  File "C:\Users\Dawid\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.78\scripts\addons\io_export_qmsh_tmp.py", line 481, in execute
    ExportQmsh(data)
  File "C:\Users\Dawid\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.78\scripts\addons\io_export_qmsh_tmp.py", line 426, in ExportQmsh
    ProcessObject(data,obj)
  File "C:\Users\Dawid\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.78\scripts\addons\io_export_qmsh_tmp.py", line 326, in ProcessObject
    ProcessMeshObject(data,obj)
  File "C:\Users\Dawid\AppData\Roaming\Blender Foundation\Blender\2.78\scripts\addons\io_export_qmsh_tmp.py", line 94, in ProcessMeshObject
    data.faces = data.faces + len(mesh.faces)
AttributeError: 'Mesh' object has no attribute 'faces'


location: <unknown location>:-1


location: <unknown location>:-1

 A nowszy konwerter też z twojego Githuba po skompilowaniu nie chce przyjmować plików. Poprostu nic nie wypluwa przy przeciąganiu. Z poziomu konsoli wyskakuje
Code: [Select]
ERROR:   [Files.cpp,91] Nie mo┐na otworzyŠ pliku: innkeperw.qmsh.tmp
  (Win32Error,2) Nie mo┐na odnalečŠ okreťlonego pliku.
Z blenderem 2.80+ jest taki problem że wszystko poprzerabali i zupełnie inaczej się ustawia materiały/tekstury. Trzeba by przepisać importer/exporter.[/size]

[/size][size=78%]W sumie to używanie blendera 2,78 to nie problem, wiec nie ma sensu tego przerabiać pod 2,80.[/size]
Niezłe tekstury :o
A dziękuję. Troszkę jeszcze za niska rozdzielczość bo brak im ostrości. Jak będę miał coś więcej i byś chciał  to podrzucę.

Posted by: Tomashu
« on: January 30, 2021, 16:01:42 PM »

Niezłe tekstury :o

Ten skrypt to skąd wziąłeś? I konwerter? Bo może korzystasz z jakiegoś mega starego exeka. Ja daje import - otwiera się w blenderze. Eksportuje i też działa. Najnowsza wersja modeli to 22.

Z blenderem 2.80+ jest taki problem że wszystko poprzerabali i zupełnie inaczej się ustawia materiały/tekstury. Trzeba by przepisać importer/exporter.

Posted by: Groszek
« on: January 30, 2021, 12:34:49 PM »

Błąd może nie z samej gry a raczej ze skryptów konwersji. Importer działa na modele. Czasem pruje lekko UV'ki a prawie zawsze robi miszmasz w kościach. Eksporter działa tylko na starej wersji blendera. Dlatego model z nowszej wersji- gdzie działa importer- trzeba zapisać w 3ds żeby móc go otworzyć starym blenderem który nie wspiera nowych plików. A to wszystko po to by wyeksportować plik do qmsh, wrzucić go do convertera i dostać błąd od gry ze wersja tego modelu jest za stara (15). Czepiam się troszkę ale przydało by się zaktualizować narzędzia żeby były kompatybilne z jedną wersją blendera. A chcąc zrobić nowe tekstury z sensem pasuje przerobić UV'ki bo te które są to jest jakaś masakra :P  Korzystając z okazji:]https://postimg.cc/R3rjLbR1]
pierwsze tekstury mojego autorstwa nie wymagające grzebania w uv mapach
Posted by: Leinnan
« on: November 19, 2015, 13:22:33 PM »

Posted by: Tomashu
« on: November 19, 2015, 09:11:38 AM »

Dodaj jeszcze crash dmp.
Posted by: Leinnan
« on: November 18, 2015, 20:31:35 PM »

Kolejny crash:
Code: [Select]
20:27:10 INFO - CaRpg 0.4.0
20:27:10 INFO - Date: 2015-11-18
20:27:10 INFO - Build date: 2015-11-16 20:47:23
20:27:10 INFO - Process ID: 55
20:27:10 INFO - Build type: release
20:27:10 INFO - Processor features: x64, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE41, SSE42
20:27:10 INFO - Parsing command line.
20:27:10 INFO - Loading config file
20:27:10 INFO - Settings: Resolution 1920x1080.
20:27:10 INFO - Settings: Refresh rate 60 Hz.
20:27:10 INFO - Settings: Adapter 0.
20:27:10 INFO - Reading install scripts.
20:27:10 INFO - Random seed: 1447874830/0/0
20:27:10 INFO - Starting game engine.
20:27:10 INFO - Engine: Window created.
20:27:10 INFO - Engine: Adapters count: 1
20:27:10 INFO - Engine: Adapter 0: NVIDIA GeForce GTX 470, version 6.18.13.4052
20:27:10 INFO - Supported shader version vertex: 3.0, pixel: 3.0.
20:27:10 INFO - Using shader version 3.
20:27:10 INFO - Engine: Available multisampling: x2(1), x3(1), x4(1), x5(1), x6(1), x7(1), x8(1), x9(1), x10(1), x11(1), x12(1), x13(1), x14(1), x15(1), x16(1)
20:27:10 INFO - Engine: Available display modes:
800x600 (60 Hz)
1024x768 (60 Hz)
1152x864 (60 Hz)
1280x720 (50, 60, 60 Hz)
1280x800 (60 Hz)
1280x1024 (60 Hz)
1400x1050 (60 Hz)
1440x900 (60 Hz)
1600x900 (60 Hz)
1680x1050 (60 Hz)
1920x1080 (25, 30, 30, 50, 60, 60 Hz)
20:27:10 INFO - Engine: Created direct3d device in hardware mode.
20:27:10 INFO - Engine: Directx device created.
20:27:11 INFO - Engine: FMOD system created
20:27:11 INFO - Engine: Bullet physics system created.
20:27:11 INFO - Compiling super shader: 0
20:27:11 INFO - Setting up super shader parameters.
20:27:11 INFO - Loaded items: 173 (crc 7B93B739).
20:27:11 INFO - Reading text file "system/lang/pl/menu.txt".
20:27:11 INFO - Reading text file "system/lang/pl/stats.txt".
20:27:11 INFO - Reading text file "system/lang/pl/dialogs.txt".
20:27:11 INFO - Reading text file "system/lang/pl/attribute.txt".
20:27:11 INFO - Reading text file "system/lang/pl/skill.txt".
20:27:11 INFO - Reading text file "system/lang/pl/class.txt".
20:27:11 INFO - Reading text file "system/lang/pl/names.txt".
20:27:11 INFO - Reading text file "system/lang/pl/items.txt".
20:27:11 INFO - Reading text file "system/lang/pl/perks.txt".
20:27:11 INFO - Reading text file "system/lang/pl/units.txt".
20:27:11 INFO - Creating list of files.
20:27:11 INFO - Preloading files.
20:27:11 INFO - Opening file 'data.pak'.
20:27:15 INFO - Engine: Game initialized.
20:27:15 INFO - Sprawdzanie wersji CaRpg.
20:27:15 INFO - No new version available.
20:27:18 INFO - Loading saved game 'saves/single/11.sav'.
20:27:18 INFO - Clearing game.
20:27:18 INFO - Leaving level.
20:27:18 INFO - Loading save. Version 0.4.0, start 0.4.0, format 6, mp 0, debug 0.
20:27:18 INFO - Game loaded.
20:27:18 INFO - Compiling super shader: 68
20:27:18 INFO - Compiling super shader: 69
20:27:18 INFO - Compiling super shader: 76
20:27:19 INFO - Compiling super shader: 70
20:27:19 INFO - Compiling super shader: 94
20:27:19 INFO - Compiling super shader: 86
20:27:25 INFO - Compiling super shader: 36
20:27:25 INFO - Compiling super shader: 37
20:27:25 INFO - Compiling super shader: 44
20:28:07 INFO - Leaving location.
20:28:07 INFO - Leaving level.
20:28:09 INFO - Generating location 'Wioska Holetown', seed 1079086733 [11,1,3].
20:28:09 INFO - Randomness integrity: 5302
20:28:09 INFO - Generating village map.
20:28:09 INFO - Randomness integrity: 5136
20:28:09 INFO - Randomness integrity: 1846
20:28:09 INFO - Entered location.
20:29:30 INFO - Leaving location.
20:29:30 INFO - Leaving level.
20:29:32 INFO - Generating location 'Wioska Ghosthill', seed 446800150 [11,1,3].
20:29:32 INFO - Randomness integrity: 589
20:29:32 INFO - Generating village map.
20:29:32 INFO - Randomness integrity: 19232
20:29:32 ERRO - Handling crash. Code: 0xc0000094
Text: Integer: Divide by zero
Flags: 0
Address: 0x0056A2FE.

?
Posted by: Leinnan
« on: November 16, 2015, 16:39:16 PM »

Okej.
Posted by: Tomashu
« on: November 16, 2015, 15:56:09 PM »

Poprawię to w nowszej wersji.

@Leinnan: W sumie już zrobiłem nową wersję testową z logowaniem pakietów i lepszym sprawdzaniem w MP. Przetestuję to i wrzucę.
Posted by: Vinur_Gamall
« on: November 16, 2015, 01:15:54 AM »

Podczas tworzenia postaci, po kliknięciu i przytrzymaniu powiększania / zmniejszania modelu i zjechania myszką z guzika, model powiększa się do maksimum (nie odklikuje guzika). Poniekąd jest to nawet praktyczne :P
Posted by: Tomashu
« on: November 04, 2015, 09:24:35 AM »

Ten crash po stronie serwera naprawiłem.
Po stronie klienta muszę poprzerabiać sprawdzanie pakietów i logować błędy.
Posted by: Leinnan
« on: October 27, 2015, 17:32:11 PM »

Czysta instalacja, u mnie singleplayer działa, u znajomego dopytam.
Posted by: Tomashu
« on: October 27, 2015, 08:42:16 AM »

@up: Singleplayer działa na obu komputerach?
Masz podmienione jakieś pliki czy to czysta instalacja?
Posted by: Leinnan
« on: October 26, 2015, 17:58:25 PM »

Ok dzięki :) Postaram się to naprawić i wrzucić patcha do końca tygodnia :P
Na to liczę.  8)
Posted by: Tomashu
« on: October 26, 2015, 12:04:13 PM »

Ok dzięki :) Postaram się to naprawić i wrzucić patcha do końca tygodnia :P