April 06, 2020, 17:10:43 PM

Post reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it's been approved by a moderator.

Name:
Subject:
Message icon:

Attach:
(Clear Attachment)
(more attachments)
Restrictions: 4 per post, maximum total size 192KB, maximum individual size 128KB
Note that any files attached will not be displayed until approved by a moderator.
Verification:

shortcuts: hit alt+s to submit/post or alt+p to preview


Topic Summary

Posted by: Leinnan
« on: October 23, 2015, 20:45:48 PM »

Posted by: Tomashu
« on: October 20, 2015, 22:17:25 PM »

Nowa wersja :o W końcu się pogoniłem i ją dokończyłem.

Download:
CaRpg 0.4 (102 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
+ nowe rodzaje pancerzy (przeszywnica, skóra, zbroja łuskowa, zbroja paskowa), pancerz wysokiej jakości, magiczny pancerz
+ nowe umiejętności (długie ostrze, krótkie ostrze, topór, broń obuchowa, średni pancerz)
+ nowe atrybuty (inteligencja, mądrość, charyzma)
+ perki
+ zmieniony ekran tworzenia postaci
+ nowe dźwięki/muzyka [Vinur_Gamall]
+ bonus łotrzyka do ciosu w plecy działa dla łuku
+ lepsza kamera, można obracać wokół postaci
+ konwersja projektu z vs2008 do vs2013
+ komenda setstat
+ ulepszony obsługa upływu czasu questa
+ mieszkańcy nie powtarzają się podczas pytania o okoliczne lokalizacje
- naprawiona obsługa portu w konfiguracji [dookey]
- naprawione obliczanie zręczności (dla lekkiego pancerza sprawdzało ciężki)
- naprawione obliczanie szybkości strzelania z łuku (używało umiejętności walki bronią zamiast łuku)
- naprawione anulowanie edycji postaci które zmianiało postać
- naprawione brakujące aktualizacje questów w MP
- kliknięcie na opcji dialogowej nie spowoduje już ataku gdy trzyma się broń [Vinur_Gamall]
- naprawiony rzadki crash przy wchodzeniu do miasta/wioski
- naprawiony błąd w queście z szaleńcami, po zdobyciu kamienia i zapisaniu nie było postępów
- naprawione rzadki crash przy generowaniu dróg w mieście
- naprawione generowanie kratek w korytarzach [Minister of Death]
- naprawiony crash przy wchodzniu do wioski z wersji < 0.3 [Minister of Death]
- naprawiona kompatybilność ze starymi zapisami w których karczma ma inny rozmiar
- teraz po założeniu gry w mp nie mamy wybranej postaci z poprzedniej gry
- naprawiony crash po wczytaniu gry z questowymi przedmiotami [Medarc]
- naprawiony crash gdy skończy się czas na wykonanie zadania z obozem [Medarc]
- naprawione złe wartości kredytu/wolnych dni po wczytaniu
- naprawione duplikowanie przedmiotów w ekwipunku npc na ostatnim miejscu
- naprawione nie czyszczenie opcji dialogowych po wczytaniu
- naprawione nie czyszczenie kodów po wczytaniu
- naprawione nie znikanie obozu jeśli jest ostatnią lokalizacją jaką się odwiedziło pomimo upływu czasu
- [Uratuj porwanego] naprawione błędy gdy porawny zginie przed rozmową
- [Uratuj porwanego] porwany znika gdy minie czas na questa
- [Uratuj porwanego] naprawiony crash gdy zaakceptuje się questa po wczytaniu
- [List gończy] naprawione nie generowanie celu po wczytaniu
- [List gończy] naprawiony crash gdy cel jest w drużynie gdy minie czas
- [List gończy] naprawiony crash gdy cel opuści lokalizację
- [Dostarcz list] naprawiona zła nazwa listu po wczytaniu
- [Tartak] naprawiony wyciek pamięci po wygenerowaniu drwali
- [Tartak] naprawione nie zapisywanie wyglądu Artura Drwala
- [Gorush] naprawiony brak postępu po oczyszczeniu obozu jeśli się wczytało pomiędzy informacją o obozie a zapytaniu gdzie jest
- [Gorush] naprawione generowani przywódca orków w zamkniętym pomieszczeniu do którego to on ma klucz
- [Golemy na drodze] nie można już pomijać animacji picia
- [Golemy na drodze] naprawiony crash gdy nie przyjmie się starego maga do drużyny i opuści lokalizację
- [Zło] naprawiony zły dialog po zamknięciu wszystkich portali
- naprawione złe oświetlenie krwii w podziemiach
- naprawione znikanie npc którzy poszli do karczmy (ale tylko questowo)
- naprawione opuszczanie miasta przez npc w miejscu starych bram zamiast dojście do zielonej strefy
- naprawiony tearing przy dużym fps przy światłach w podziemiach
- naprawiony błąd z teleportowaniem członka drużyny do używalnego obiektu [Minister of Death]
- poprawne usuwanie postaci gdy gracz zcrashuje przy wczytywaniu mapy świata

Trzeba dodać coś ciekawego bo robienie nudnych rzeczy jest nudne.