March 29, 2024, 07:04:49 AM

Post reply

Warning - while you were reading 5 new replies have been posted. You may wish to review your post.
Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it's been approved by a moderator.

Name:
Subject:
Message icon:

Verification:

shortcuts: hit alt+s to submit/post or alt+p to preview


Topic Summary

Posted by: Groszek
« on: January 29, 2021, 15:00:10 PM »

Hmm...Są dwie opcje w takim przypadku. Można by wtedy zespawnować towarzysza w okolicy bohatera i anulować mu rozkaz, tak by mógł uratować nam dupę. Co pozwalało by na mały dialog typu " Miałem złe przeczucia i postanowiłem sprawdzić czy wszystko u Ciebie w porządku". Drugą opcją mogło by być poprostu instant death.
Można to też połączyć i dodać czynnik losowy. 
Posted by: Tomashu
« on: January 29, 2021, 09:33:22 AM »

Bąd naprawiony w następnej wersji (0.17.1). Tak przy okazji zauważyłem podobną sytuację. Co jak każemy npcowi stać w miejscu i sobie gdzieś daleko zginiemy w walce. Co powinno się stać? Bo aktualnie gracz będzie leżał zapewne w nieskończoność i trzeba wczytać. ::)
Posted by: Tomashu
« on: January 26, 2021, 16:06:04 PM »

Minimum drugim ale o tamtym nic nie słyszałem :P
https://carpg.pl/forum/index.php?topic=69.0

Zapisałem buga ku pamięci.
Posted by: Groszek
« on: January 21, 2021, 23:19:26 PM »

Witam. Nie sądziłem że jeszcze pracujecie nad tą grą. Ostatnio czyściłem stary dysk i trafiłem tam właśnie na paczkę z bardzo starą wersją testową (bodajże 2013r.). Odpaliłem i z ciekawości wpadłem na strone… no trochę szok ale pozytywny  ;D . Ograłem grę i musze powiedzieć że szacun się należy. Wciąga pomimo swojej toporności i drewnianych animacji. System drużyny sprawdza się bardzo dobrze, chociaż zauważyłem pewien błąd. Jeśli zginiemy a kolejny wróg jest niedaleko i drużyna go nie zauważy to możemy leżeć nieprzytomni w nieskończoność. Opcja "revive" czasem mogła by się przydać. Fabularnie no nie będę ukrywał, jakiegoś większego szału nie ma. Typowa fabuła bez pościgów i wybuchów ale przyjemna. Jeśli miałbym się jeszcze do czegoś przyczepić to duże połacie terenu a bardzo wolny chód bohatera. Przyznam się też do czegoś. Korzystając z dnia wolnego i wolnego czasu zacząłem przerabiać gui gry. Just for fun. To chyba czyni mnie pierwszym modderem waszej gry  ;D 
Posted by: Thomaspax
« on: December 12, 2020, 16:08:02 PM »

A ja może nieco po staroświecku stwierdzę, że JEST się co dziwić. Bo skoro ktoś udostępnia e-mail, to musi się liczyć z tym, że zostanie kiedyś wysłana na niego korespondencja. I że wypadałoby na nią odpowiedzieć. Takie tam podstawy ...
Posted by: Tomashu
« on: November 19, 2015, 09:11:58 AM »

Jak masz jakąś lepszą (najlepiej darmową :P) to można zmienić.
Posted by: Leinnan
« on: November 18, 2015, 20:59:58 PM »

Swoją drogą zmieniłbym muzykę w miastach, aktualna jest zbyt natarczywa.
Posted by: Leinnan
« on: February 05, 2015, 23:40:43 PM »

Jeszcze co do Witelona. Mam pomysł na świetne wzbogacenie dialogu z nim. Otóż podczas rozmowy z nim powinna paść opcja zapytania go czy nie chce się zemścić na dawnych kamratach aby nauczyli się na przyszłość większego szacunku do jego osoby. Jego odpowiedź powinna być negatywna a jej częścią powinien być ten tekst:
Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym z nich. Kiedy spoglądasz w otchłań ona również patrzy na ciebie.
Sam strój Witelona mógłby odbiec częściowo od typowego stroju maga i przypominać trochę strój bardziej profesjonalny, do tego dodałbym jakieś akcenty stroju masońskiego(a co, spiskowa teoria dziejów zawsze spoko). Do tego dodać mu trochę aury wyższości poprzez ten szal(zgubiłem nazwę) jak u duchownych. Trochę refek:


Posted by: Tomashu
« on: January 11, 2015, 18:11:53 PM »

Kiedyś się doda :P I niebo co miało być w CaRpg 1 :P

Skrypt to nie, ale zahardcodować w kodzie mogę.
Posted by: Leinnan
« on: January 11, 2015, 15:49:15 PM »

Planujesz cykl dobowy?
Do tego kusi mnie aby zrobić jakikolwiek wiatrak, prosty skrypt obracania śmigła zrobisz?
Posted by: Tomashu
« on: January 10, 2015, 23:05:28 PM »

Jak dla mnie ok  :P
Posted by: Leinnan
« on: January 08, 2015, 23:05:47 PM »

Naszło mnie na napisanie pomysłu na postać niezależną który od jakiegoś czasu mi chodzi po głowie.

Oto Witelon. Jaki Witelon jest każdy widzi. Jest magiem i naukowcem. Ma spore osiągnięcia z zakresu optyki i zielarstwa. Mimo swoich osiągnięć ma złą opinię w swoim środowisku i został przez nie odrzucony. Pomyślisz, że parał się czarną magią? Ależ skądże proszę Pana! Witelon popełnił według swoich pobratymców rzecz znacznie gorszą. Mianowicie sprzeciwiał się obowiązującemu prawu zapisów do uniwersytetów. Na każdym roku dostać się mogła określona liczba osób na dany kierunek. Ktoś by mógł powiedzieć, że to całkiem sensowne, jednak to sami magowie decydują de facto ile będę mieć konkurencji w przyszłości. Kierowani zyskiem przeszkodzili Witelonowi w jego próbach zmiany prawa poprzez zniszczenie mu reputacji i pozycji.  Witelon obecnie odpuścił sobie walkę w tym temacie i skupił się na badaniach. Jednak z powodu reputacji szarlatana ciężko mu znaleźć ochotników do eskapad związanych z jego badaniami. Tutaj wkraczamy my! Możemy pomóc mu wykonując kilka zadań(ważne by nie były to kolejne losowe), a być może w miarę rozwoju gry pomóc odzyskać choć część straconej reputacji.
Jego pracowania wygląda mniej więcej tak:

Jego pracownia powinna znajdować się albo w mieście, albo na wsi. Chyba, że przygotujemy osobną lokację, a o samym Witelonie i jego miejscu pobytu dowiemy się w mieście poprzez informatora bądź plotki.

 8)
Posted by: Tomashu
« on: November 23, 2014, 22:55:40 PM »

1. Dodam do todo.
2. Lokację będą mniejsze, tymczasowo na zewnątrz zawsze jest taki sam rozmiar ale to zmienię.
Renderowanie na zewnątrz nie jest zbyt optymalne aktualnie.
Mur jest tymczasowy żeby nie wyleźć poza mapę (później go nie będzie albo palisada). Miasta powstały przed innymi lokacjami zewnętrznymi dlatego są technologicznie zacofane, nie można wyjść z każdej strony :P
Posted by: Leinnan
« on: November 23, 2014, 22:28:05 PM »

Proponuję:
- te zielone ściany/podłogi symbolizujące przejście do innej lokacji powinny się pojawiać jedynie gdy jesteśmy blisko nich i być bardziej przezroczyste
- mniejsze sceny lasu i wiosek. W lesie muszę kamerę kierować na dół bo klatkuje. W wioskach niepotrzebny jest mur wokół.
Posted by: Leinnan
« on: November 10, 2014, 17:04:04 PM »

Wysłałem ci prywatną wiadomość z linkiem do nowych modeli.