March 29, 2024, 08:23:30 AM

Post reply

Warning: this topic has not been posted in for at least 60 days.
Unless you're sure you want to reply, please consider starting a new topic.

Note: this post will not display until it's been approved by a moderator.

Name:
Subject:
Message icon:

Verification:

shortcuts: hit alt+s to submit/post or alt+p to preview


Topic Summary

Posted by: Tomashu
« on: October 23, 2019, 16:31:21 PM »

Jak się crashuje to możesz kliknąć wyślij raport. Wyskakuje ci coś takiego? Tu akurat te zalogowane pakiety się nie przydadzą bo to nie problem na linii serwer <-> klient.

Co do tych wnęk to wydawało mi się że usunąłem wszystkie jak masz jakieś przykład to podeślij zapis to popatrzę jak się tam wygenerowało.

Chyba używałem tego ale mocno poprzerabiałem od tamtego czasu:
http://www.roguebasin.com/index.php?title=Dungeon-Building_Algorithm

Posted by: Leinnan
« on: October 14, 2019, 18:28:05 PM »

Teraz nie wywalało co chwilę, ale przy losowym spotkaniu dwóch walczących grup wrogów wywaliło:
https://send.firefox.com/download/9fbacbf4118e330e/#2sIicRyEc-bivxFMiSkxIQ
PS Czego używasz do generowania labiryntów? Te puste wnęki na jedną kratkę są irytujące IMO :P
 PS2 Świetny zestaw grafik za grosze: https://www.humblebundle.com/software/make-your-card-game?hmb_source=navbar&hmb_medium=product_tile&hmb_campaign=tile_index_7
Posted by: Leinnan
« on: October 13, 2019, 22:52:04 PM »

Problem może być też w laptopie drugiego gracza, muli mu dosyć(sam komp, nie CaRPG :P ), ale jakoś w tygodniu spróbujemy potestować.
Posted by: Tomashu
« on: October 13, 2019, 19:10:43 PM »

Testowałem z bratem MP i u mnie działał... :( Grałeś na linuxie?

Jak by się wam kiedyś nudziło to dodałem w trochę nowszej wersji logowanie pakietów. W configu trzeba dodać linijkę "packet_logger = 1" i wtedy przy każdym uruchomieniu zapisuje w "packets/log_DATA.bin" co zostało odebrane przez klienta.

https://drive.google.com/file/d/1Nw75RQ7VoaA5GFjsBWutXxiJtnjZHFUc/view?usp=sharing

Changelog:
Code: [Select]
+ MP packet logger
- crash przy wchodzeniu do lokalizacji jeśli przy wychodzeniu z poprzedniej członkowie drużyny jedli/pili [Anonymous]
Posted by: Leinnan
« on: October 04, 2019, 19:52:11 PM »

Posted by: Tomashu
« on: October 01, 2019, 22:12:26 PM »

A masz może ten zapis 'saves/multi/2.sav'? Wczytałbym i może u mnie też się wywali.
Posted by: Tomashu
« on: September 30, 2019, 07:11:08 AM »

Dzięki za zgłoszenie, przyjże się temu.
Posted by: Leinnan
« on: September 25, 2019, 17:47:47 PM »

Na ładowaniu nowej lokacji(wioski czy miasta) wywalało drugiego gracza z takim errorem. Obaj braliśmy najnowszą wersję z dropboxa(0.12)