December 19, 2018, 08:58:48 AM
Wersja patch 0.4.10
Read 2555 times

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts333
Kolejna porcja łatania, ciekawe ile jeszcze tych bugów zostało  ::)

Download:
CaRpg 0.4.10 (102 MB)

Patch:
CaRpg 0.4.10 dla wersji 0.4 (1.2 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
+ przepisana obsługa paketiów w mp aby logowała wszystkie błędy i nie crashowała
+ w czasie celowania celownik porusza się wolniej
+ dodane logowanie sterowników dźwięku
+ lepsza synchronizacja ujawniania lokalizacji na mapie świata w MP
- naprawiony błąd z proszeniem ai o orkowy pancerz i zakładanie go [Leinnan]
- naprawiony biały ekran po rozpoczęciu gdy (czasami na kartach ati) [Zielu]
- naprawione czarne paski na postaci na ekranie tworzenia (czasami na ati) [Zielu]
- naprawiony błąd gdy nowa postać dołączyła do gry i pojawiła się w budynku ale była zapisana jako na zewnątrz (nie miała zielonego nicku), po opuszczeniu
budynku crashowała serwer
- naprawiony crash serwera gdy nowy gracz dołącza do gry i zawiesi się na wczytywaniu [Leinnan]
- naprawiona możliwość pojawienia się nowej postaci w budynku ale za ścianą (tymczasowo postać pojawią się przy drzwiach)
- naprawiony crash przy wyłączaniu gry gdy okno dialogowe zostało zamknięte automatycznie (pvp/główny quest)
- naprawiony błąd z członkiem drużyny niewidocznym ale widocznym na minimapie [DerpyBarns]
- naprawiona niedziałająca komenda 'killall' w MP
- naprawiona zmiana klasy Gorush nie działająca w MP
- naprawiony potęcjalny crash gdy postać rzucała czar w MP
- naprawiony czar electro w MP
- naprawione niedziałające stanie w środku areny gdy jest twoja kolej na walkę (trzeba było stać przed drzwiami)
- naprawione generowanie zbugowanego labiryntu (1.5% szansy)
- naprawiony dźwięk okrzyku u klienta
- naprawiony brak zmiany kolorów włosów u klienta
- naprawiony czerwony ekran przy używaniu kodów do zmniejszenia siły/wytrzymałości u klienta
- naprawione zepsute komendy say/whisper/server
- naprawiona możliwość rzucania czarów nie bojowych na zbyt niskim poziomie
- naprawiony błąd z generowanie podziemi bez więzienia
- puszczenie myszki w sliderze przy tworzeniu postaci ma poprawny efekt [Vinur_Gamall]
- naprawione strzelanie z łuku, nie trzeba kliknąć po ataku, wystarczy kliknąć po strzale
- naprawione błędy gdy postać zostałą ogłyszona w czasie przeszukiwanie skrzyni/ciała, handlu/wymiany/dialogu
- naprawione obracanie się postaci w miejscu przy wejściu/wyjściu do/z budynku po stronie serwera
- naprawione nieprawidłowe skalowanie postaci po zmianie poziomu dopóki nie odtworzy się animacja
- naprawione skalowanie przedmiotów do rozmiaru postaci [Vinur_Gamall]
- naprawiony mipmaping terenu
- naprawiony błąd w dzienniku przez który czasami nie było odstępu pomiędzy wpisami
- naprawiony kolejny crash serwera gdy klient się nie wczytał
- naprawione dialogi dla questa z roznoszeniem wieści
- naprawiony quest z odzyskaniem paczki dla klienta
- naprawiony crash po ukończniu questa uratuj zakładnika w MP
- docelowa lokalizacja jest ujawniana dla klienta w queści znajdź artefakt
- naprawiony crash gdy klient rozpoczynał quest z agentem króla
- używanie portalu nie spowoduje zawieszenie się klienta i wyrzucenie go z gry
- naprawione nie znikanie buffu antymagi po zmianie lokalizacji
- naprawione usuwanie buffów po użyciu portalu
- naprawione nie aktualizowanie się dziennika w queście z zgubionym łukiem u klienta
- docelowa lokalizacja jest ujawniana dla klienta w queście z zgubionym łukiem
- naprawione podwójne dodawanie wiadomości o zamknięciu portalu u klienta
- naprawiony crash gdy ai próbuje wędrować poza mapę w podziemiach

Vinur_Gamall

  • Bandit
  • **
  • Posts47
ZE... ZE zgubionym łukiem! dwója z polaka siadaj!
=== Master of Disaster ---

Vinur_Gamall

  • Bandit
  • **
  • Posts47
zauważyłem problem... każda wersja newsa ma swoje własne komentarze (w zależności od wybranego języka). nieco przykre...
=== Master of Disaster ---

Tomashu

  • Administrator
  • *****
  • Posts333
zauważyłem problem... każda wersja newsa ma swoje własne komentarze (w zależności od wybranego języka). nieco przykre...
To jak według ciebie powinno być? :P

Vinur_Gamall

  • Bandit
  • **
  • Posts47
hehe dobre pytanie :D 
po prostu trochę szkoda że nie widać że np wszyscy napisali 100 komentarzy, tylko każdy myśli że np tylko 33 komentarze, tylko dlatego że otworzył stronę w swoim języku. Być może powinien być jeden news w trzech językach? a przynajmniej jedna sekcja komentarzy.
=== Master of Disaster ---

Vinur_Gamall

  • Bandit
  • **
  • Posts47
Może tak żeby komentarz publikował się od razu dla trzech wersji językowych
=== Master of Disaster ---