January 16, 2018, 08:45:50 AM

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Tomashu

Pages: 1 ... 12 13 [14]
196
Dyskusje / Tu masz eksporter: https:/
« on: June 30, 2014, 11:21:01 AM »
Tu masz eksporter: https://www.dropbox.com/s/aodwzu9agm5kgha/converter.zip
A edytora nie ma, wszystko jest w exeku. W przyszłych wersjach postaram się przenieść ile się da (przedmioty, jednostki) do zewnętrznych plików.

197
Dyskusje / Wysłałem ci na maila, chyba
« on: June 20, 2014, 22:24:17 PM »
Wysłałem ci na maila, chyba wszystko.
Taka jakość za dobra na carpg, komputer mi się spali ;)

198
Dyskusje / No witam :)
« on: June 17, 2014, 13:50:51 PM »
No witam :)
Przyznaję że gra jest trochę nie zbalansowana. Na początku wrogowie są za silni, później większość nie stanowi zagrożenia, oprócz bossów którzy zadają spory dmg i magów.
Cieni nie ma bo one były dobre do zewnętrznych lokacji, w podziemiach niestety trzeba używać innej techniki :S
Niedługo skończę wersję 0.2.5 i można będzie pomyśleć o nowych obiektach, chociaż głównie mi zależy żeby walka była lepsza.

CO do tej czcionki w grze to jest to tekst rysowany dwa razy, żeby cokolwiek było widać na czarnym tle. W directx niestety nie ma takie prostej możliwości na to, trzeba by zrobić samemu taką czcionkę.

199
Pomysły / Postaram się mocno ulepszyć
« on: June 14, 2014, 23:13:00 PM »
Postaram się mocno ulepszyć walkę w 0.3 żeby była przydatniejsza, aktualnie tarcza zbytnio się nie przydaje, lepiej atakować niż się bronić. W 0.3 musi się opłacać blokować, unikać ciosu bo inaczej tylko ciężki pancerz się przyda.

Co do potężnego ataku to jest jak w The Elders Scrolls, można by dodać klawisz "Lekki cios" czy coś. Ale to się zobaczy jak będzie lepszy system.

W eksporterze jest jakieś dziwne liczenie normalnych i przez to dziwnie wygląda np czoło człowieka.

O co chodzi z tym ukrywaniem zwłok. Jak w sprinter cellu? Póki co wrogowie je ignorują (poza nekromantami) więc nie jest to przydatne.

Co do nastawienia NPC to też się wszystko pozmienia, jakieś kary więzienia za mordowanie czy kradzieże.

Co do text-to-speech to według mnie głupio by to brzmiało ale bez żadnego gadania też jest głupio :(

Ragdoll na pewno "kiedyś" będzie.

Wbijanie strzał będzie jak będzie ragdoll.

200
Błędy / Ustawiłem że można tworzyć,
« on: June 14, 2014, 23:04:36 PM »
Ustawiłem że można tworzyć, czemu takie podstawowe opcje są domyślnie wyłączony :S

Co do drugiego problemu to pewnie wina kijowego hostingu, póki co nic się na to nie poradzi.

201
Błędy / Dzięki za komentarz!
« on: June 13, 2014, 10:02:00 AM »
Dzięki za komentarz!

1. Postaram się to jakoś naprawić.
2. Możesz podać jakieś przykładowe miejsce.
3. Miałeś wtedy jakichś członków drużyny? Pewnie wrogowie odeszli wystarczająco daleko i ożyłeś. Próbowałem to odtworzyć ale mi się nie udało. Jedyne co to da się otworzyć panel postaci i drużyny co zablokuje.
4. Jakaś propozycja? :3

202
Pomysły / TODO 0.2.5
« on: June 10, 2014, 09:47:37 AM »
Do zrobienia w wersji 0.2.5:
* angielska wersja językowa (25% zrobione)
* więcej losowych spotkań z szaleńcami
* unikalny bohater do z rekrutowania
* ograniczenie okrzyków bojowych NPC
* więcej standardowego ekwipunku u kowala
* powtarzalny quest "list gończy"
* lepsze uciekanie NPC
* lepszy tekst po śmierci ;)
* wyjście gracza w MP w czasie zawodów crashuje serwer
* sekret :3

Zrobione:
* zawody na arenie
* screenshot w zapisie
* quicksave/quickload
* tryb hardcore
* nowy unikalny quest, nowy potwór
* więcej tekstów postaci, unikalnych dialogów
* ulepszenia aktualnych questów (zrobione, np Jozan może rzucać leczenie, Xar się modli, Gorush siedzi na tronie)
* pomniejsze zmiany (zrobione, górnicy wydobywają rudę, tron)
* usunięcie błędów/memleaków (zrobione, ale nigdy nie wiadomo na ile %)

203
Newsy / Patch 0.2.1
« on: June 05, 2014, 12:00:48 PM »
Dostępny jest patch do wersji 0.2 który naprawia 1 poważny błąd oraz jeden mniej ważny. Jest też kilka ulepszeń które zdążyłem zrobić od wczoraj.

Linki do pobrania (926 KB):
https://www.dropbox.com/s/eiid44up509xw8w/CaRpg_0.2.1.zip
https://drive.google.com/file/d/0B-z2N384HmicOVVuT0o1YWZwNjQ/edit?usp=sh...

Trzeba wypakować do tego samego folderu co wersja 0.2.

Pełna lista zmian:
- usunięty crash przy zapisywaniu się w questowej lokacji 2 razy
- usunięty crash przy otwieraniu dziennika jeśli wcześniej był otwarty na
stronie z zadaniem a teraz nie mamy żadnego
- usunięte wycieki pamięci które po dłuższym graniu mogą doprowadzić do braku
pamięci i crashu
+ dodany multisampling
+ logowanie możliwości procesora
+ wykrywanie duplikatów plików
+ szybsze wczytywanie jeśli wyłączymy dźwięk lub muzykę

Multisampling jest dostępny tylko jako opcja w pliku cfg lub komenda w konsoli. Po włączeniu gry w pliku log pojawią się dostępne opcje, np:
Code: [Select]
11:42:26 INFO - Utworzono okno.
11:42:26 INFO - Dostępny multisampling: x2(1), x4(8), x8(4)
11:42:26 INFO - Utworzono urządzenie direct3d w trybie sprzętowym.

Widać, że moja karta graficzna obsługuje multisampling x2, x4 i x8. Można go przetestować w grze wpisując komendę w konsoli "multisampling X" (zamiast X 2, 4 lub 8). Da się też ustawić jakość np "multisampling X Y" gdzie Y to jakość, informacja dostępna w nawiasie ale musi być mniejsza o 1. Czyli mam do wyboru:
* 0 - wyłączony
* 2 0 - razy 2, jakoś zerowa
* 4 0, 4 1, 4 2, 4 3, 4 4, 4 5, 4 6, 4 7 - razy 4 i 8 jakości do wyboru (czy one się czymkolwiek różnią tego nie sprawdzałem)
* 8 0, 8 1, 8 2, 8 3 - razy 8 i 4 jakości do wyboru.

Jakby ktoś miał jakieś problemy z ustawieniem tego to można pisać w tym temacie.

204
Newsy / CaRpg 0.2
« on: June 03, 2014, 17:08:49 PM »
Nowa wersja!

Rozmiar: 80.3 MB
Link: https://www.dropbox.com/s/5t1i5iq0ejrbyov/CaRpg_0.2.zip
https://drive.google.com/file/d/0B-z2N384HmiccWhPZUdhZmxxRUk/edit?usp=sh...

Co nowego:
Za dużo żeby wszystko wymieniać więc tylko najważniejsze zmiany od wersji 0.1:
* tarcza, łuk, różne miksturki, inne przedmioty
* potężny cios, strzelanie, blokowanie, bash
* lepsze ai, pathfinding
* mapa świata, różne lokacje, miasta, wioski
* zadania, plotki, newsy
* zapisywanie i wczytywanie
* pułapki, czary wrogów
* dialogi

205
Błędy / Zgłaszanie błędów
« on: June 03, 2014, 17:00:28 PM »
Przed zgłoszeniem błędu sprawdź czy ktoś już go nie zgłosił w temacie "Znane błędy".

Przy dodawaniu pamiętaj że im więcej podasz informacji tym lepiej, jeśli go nie zdołam naprawić to na nic twoje zgłoszenie. Co robiłeś gdy to się wydarzyło, single/multiplayer. Jeżeli potrafisz odtworzyć ten błąd zapisując się przed nim i dodając tu ten zapis to będzie dużo łatwiej go naprawić. Możesz też dodać plik log.txt.

Jeśli gra się zawiesiła to dodaj plik crash.dmp.

Pages: 1 ... 12 13 [14]