December 17, 2018, 01:52:42 AM

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Messages - Tomashu

Pages: 1 ... 12 13 [14] 15
196
Newsy / Wersja 0.2.10
« on: November 06, 2014, 12:38:23 PM »
Nowa wersja CaRpg  ;D 0.2.10 ;D
Widocznych zmian nie ma w tej wersji aż tyle, głównie zmiany w gui, tłumaczeniu i naprawione błędy.

Download (86.6 MB):
https://www.dropbox.com/s/0fr5bprbot3pyk8/CaRpg_0.2.10.zip?dl=0
https://drive.google.com/file/d/0B-z2N384HmicelFHa2h0eThMTmM/view?usp=sharing

Patch 0.2.5 -> 0.2.10 (1.82 MB):
https://www.dropbox.com/s/nj9bt4qbvc1aboy/CaRpg_patch_0.2.10.zip?dl=0
https://drive.google.com/file/d/0B-z2N384HmicbHhVLXFMdFVzQnc/view?usp=sharing

Lista zmian:
Code: [Select]
Najważniejsze zmiany:
* ulepszone gui (ekwipunek, panel postaci, handel, minimapa itp)
* wczytywanie tłumaczenia z pliku
* wiele pomniejszych ulepszeń i naprawionych błędów
Zmiany:
+ animacja wyciągania/chowania broni jednoręcznej bez tarczy
+ nowy ekwipunek, przedmioty są automatycznie sortowane, nieskończone miejsce, można wyrzucać/sprzedawać założone przedmioty
+ lepsza konsola (przewijanie tekstu, zapamiętywanie ostatnich komend)
+ możliwość wybrania dowolnej rozdzielczości
+ skróty klawiszowe dziennika
+ aktualizacja dziennika gdy jest on otwarty
+ aktualizacja minimapy po otwarciu drzwi
+ skrót do zabierania wszystkich przedmiotów
+ wczytywanie nazw i opisów przedmiotów z pliku
+ blokowanie jest o wiele przydatniejsze
+ zaktualizowany raknet
+ wygenerowana drużyna otwiera drzwi jeśli pojawi się po drugiej stronie
+ miniaturka w zapisach na mapie
+ łatwiejszy wybór opcji dialogowych myszką
+ celność łuku zależy od umiejętności
+ szybkość blokowania zależy od umiejętności
+ umiejętność używania pancerza zwiększa limit zręczności
+ w trybie hardcore używa przy zapisywaniu domyślnie starej nazwy zapisu
+ artefakty dają odporność na czary, mikstura antymagii
+ przedmioty zwiększają obrażenia od magii
+ grzbietokłuj i niektóre postacie zadają większe obrażenia ciosem w plecy, nieumarli i konstrukty są odporne na cios w plecy
+ otwieranie dziennika na mapie świata
+ wyświetlanie na minimapie innych postaci, przedmiotów i portali (aby łatwiej było ukończyć niektóre zadania)
+ lepsze rzucanie czarów celowanych na poruszający się cel lub samego siebie (leczenie)
+ w zadaniu 'Zło' stara świątynia ma minimum 2 poziomy, końcowy boss jest łatwiejszy
+ ai rzuca czar leczenia na najbardziej rannych, ożywienia na najsilniejszych
+ kapłan leczy drużynę w czasie podróży
+ nie można co chwila ogłuszać jednostek
+ niektórzy bossowie mają teraz obstawę która nie atakuje dopóki oni nie zaatakują
+ aktualizacja FmodEx z 4.40.06 do 4.44.46
Naprawione błędy:
- naprawione kiepskie odwzorowanie pozycji w grze na minimapie
- przytrzymanie klawisza nie działa jak kilkukrotne wciskanie
- przerwanie wypijania mikstury nie zmienia jej na drużynową
- przedmioty zdobyte samemu nie są drużynowe gdy ktoś do ciebie dołączy
- usunięty błąd z kierunkiem schodów w prawym górnym rogu
- naprawione brakujące tłumaczenia
- bohaterowie wygenerowani w podziemiach otwierają drzwi, nie stoją w korytarzu
- usunięty memleak przy wczytywaniu zapisu z mapy świata i wychodzeniu do menu
- usunięty błąd przy wczytywaniu gry w MP gdy serwer używał innej postaci
- usunięty błąd w generowaniu postaci gdy przywódca jest nową postacią w zapisie
- usunięty błąd z wyrzucaniem złota przez klienta (nie wysyłał komunikatu do serwera, tak na prawdę nic nie wyrzucał)
- klient opuszczając grę nie blokuje npc jeśli z nim handluje/rozmawia
- usunięty memleak związany z tekstami w czasie rozmowy w mp
- użycie komendy 'trainage' przez klienta na mapie świata nie crashuje
- obudowa drzwi w skarbcu krypty ma taką samą teksturę jak ściana
- naprawione działanie noclip u klienta
- naprawiony kolor tła w miniaturkach zapisów
- npc nie uruchamia portalu przechodząc przez przypadek przez niego
- starożytna zbrojownia: usunięty nadmiarowy portal, skrzynia z artefaktami jest w odległej skrzyni
- szept działa u klienta który chce rozmawiać z klientami którzy dołączyli po nim
- włączenie kodów w samouczku nie crashuje
- usunięty crash przy zamykaniu gry jeśli było się w podziemiach a potem w nie podziemiach używało alt-tab w fullscreen
- usunięty błąd z blokowaniem się jednostek które kończa używać obiekt
- naprawione błędy związane ze szkoleniem i piciem miksturki zwiększającej atrybuty (nie zwiększało wymagań)
- usunięty błąd z kluczem w zadaniu "Orkowa banda"
- usunięty błąd z blokowaniem gdy nie ma wrogów przez ai
- usunięty błąd z niewysyłaniem komunikatów o końcu blokowania
- usunięty błąd w komendzie "list itemn"
- w jaskini na minimapie są rysowane schody
- usunięty błąd w generowaniu jaskini
- usunięty błąd dotyczący wczytywania gry gdzie ai trenuje strzelanie (nie strzela)
- usunięty memoryleak przy wczytywaniu gry (ParticleEmitter)
- bossowie którzy chcą powiedzieć coś przed walką nie biegają po pokojach gdy usłyszą jakiś okrzyk
- ai nie przerywa dialogu żeby rzucić czar
- po rzuceniu czaru leczenia/ożywienia postać nie będzie szukać wrogów jeśli zginęli
- portal w queście 'Zło' po wygenerowaniu był widoczny też na wyższych poziomach
- chowanie/wyjmowanie broni w czasie zmiany poziomu jest poprawnie obsługiwane
- usunięty błąd w generowaniu schodów koło drzwi
- usunięty crash po wczytywaniu gdy były jakieś pociski w grze
- boss w queście 'Zło' nie pojawia się w ołtarzu, lepiej modli się przy ołtarzu
- usunięty błąd w spotkaniu z szaleńcami na drodze
- usunięty błąd w zaklęciu ożywiania, ożywali tam gdzie stali blokując się w innych wrogach
- czar wyssania życia nie działa na sojuszników
- magowie sprawdzają czy nie ma kogoś na lini strzału
- usunięty błąd, po przejściu questa 'Zło' lokacja nigdy nie jest resetowana (nowi wrogowie się pojawiają a starzy nie znikają)
- usunięty rzadki crash po wchodzeniu do miasta/wioski
- usunięty błąd w generowaniu obrazów nachodzących na siebie (i inny obiektów wieszących na ścianie)
- po zawodach jeśli nie weźmie się w nich udziału poprawnie mówi że już w tym roku były
- pogadanie z ochroniarzami w queście 'Zaginiony łuk' crashowało
- ochroniarz i boss w queście 'Zaginony łuk' miał teksty goblina
- usunięty crash w sekretnej lokacji
- usunięty błąd z wpływem śmierci wroga na morale członków drużyny gracza
- usunięty błąd w queście 'Dziwny kamień', nie liczył się do ukończonych unikalnych zadań, nie dało się przejść na 100% gry
- bohaterowie przed zawodami nie rozchodzą się, wczytywanie po ich wygenerowniu nie crashuje
- usunięty błąd w MP przy wczytywaniu questowych przedmiotów
- w MP nie crashuje po wczytaniu zapisu gdzie ktoś chowa/wyjmuje broń
- w MP nie crashuje po wczytaniu zapisu w czasie spotkania na mapie świata gdy się je opuszcza
- w MP płacenie bandytom i magowie używało złota serwera a nie gracza

197
Newsy / Nowa strona
« on: November 06, 2014, 12:29:59 PM »
Nowa strona, tym razem oparta o forum SMF. Mam nadzieję że ta pożyje dłużej niż poprzednie. ;)

198
Błędy / Znane błędy
« on: November 06, 2014, 12:27:39 PM »
Znane błędy w wersji 0.2.5:
- wyszukiwanie ścieżek ai nie działa zbyt dobrze jeżeli jest jakiś długi obiekt tuż przy ścianie, nie potrafią go ominąć, czasami w karczmie wchodzą w siebie gdy rozmawiasz; te błędy zostaną naprawione w wersji 0.3 bo potrzeba tutaj większych zmian
- czasami nie wykrywa że okno jest aktywne na początku gry dopóki nie użyje się alt+tab
- rozmiar postaci czasami się dziwnie zmienia
- czasami ai zapomina schować broni, nie ma to większego wpływu na rozgrywkę
- raz się zdarzyło że po zrekrutowaniu bohatera nie oznaczyło go jako członka drużyny (zielony nick), po wczytaniu było dobrze
- da się usiąść na ławce z drugiej strony przed karczmą
- po pojawieniu się postać przez chwilę jest obrócona w złą stronę
- członkowie drużyny żeby się odblokować przechodzą przez obiekty i inne jednostki
- jeśli wejdzie się do miasta dokładnie w momencie gdy mają się odbywać zawody to jednostki nie zostaną wygenerowane

199
Bugs / Known bugs
« on: November 06, 2014, 12:25:48 PM »
Known bugs in version 0.2.10:
- ai patchfinding don't works good in some cases, when there is long object near wall they can't walk around it, in inn they move through tables to get to you, this wille be fixed in 0.3 becouse needs bigger changes
- in windowed mode you need to alt+tab to window to get it active
- character size looks like changing sometimes
- sometimes ai forget to hide weapon, it won't affect them in any way
- once after recruiting npc don't act as team member (no green nick color), loading fixed this
- you can sit on bench from wrong site in front of inn
- in MP after entering building characters have wrong rotation for a moment
- team members move through units and objects to unstuck
- if you enter city in day of tournament or contest, units won't spawn there

200
Bugs / Reporting bugs
« on: November 06, 2014, 12:24:11 PM »
Before reporting a bug check if it's not already reported in topic "Known bugs".

Will adding bug report remember that the more information you write, the easier it will be to fix it. What were you doing when it's happened, single/multiplayer. If you can do this multiple times, save before this and upload it. You can attach log.txt and if game crashed crash.dmp too.

201
Dyskusje / Pewnie przez złą wersję
« on: July 03, 2014, 12:01:37 PM »
Pewnie przez złą wersję blendera, ten skrypt jest pod wersję 2.61.

202
Błędy / Z tym lasem pewnie nie masz
« on: June 30, 2014, 11:29:34 AM »
Z tym lasem pewnie nie masz pliku crash.dmp ? :(
Co do tego drugiego to po testuje, może uda mi się naprawić.

203
Błędy / W hamachi to nie wiem ale
« on: June 30, 2014, 11:27:42 AM »
W hamachi to nie wiem ale wiem jak w tunngle.
Trzeba wejść do jednego kanału i tyle. Powinno być widoczne jako lan w carpg.

Z tego co pamiętam to tam się miało jakiś adres ip, to nie wystarczy go innym podać? Pewnie wszyscy muszą być w jednym 'pokoju'.

204
Pomysły / Przecież da się strzelać w
« on: June 30, 2014, 11:25:53 AM »
Przecież da się strzelać w górę i dół. Resztę dodałem do todo.

205
Dyskusje / Tu masz eksporter: https:/
« on: June 30, 2014, 11:21:01 AM »
Tu masz eksporter: https://www.dropbox.com/s/aodwzu9agm5kgha/converter.zip
A edytora nie ma, wszystko jest w exeku. W przyszłych wersjach postaram się przenieść ile się da (przedmioty, jednostki) do zewnętrznych plików.

206
Dyskusje / Wysłałem ci na maila, chyba
« on: June 20, 2014, 22:24:17 PM »
Wysłałem ci na maila, chyba wszystko.
Taka jakość za dobra na carpg, komputer mi się spali ;)

207
Dyskusje / No witam :)
« on: June 17, 2014, 13:50:51 PM »
No witam :)
Przyznaję że gra jest trochę nie zbalansowana. Na początku wrogowie są za silni, później większość nie stanowi zagrożenia, oprócz bossów którzy zadają spory dmg i magów.
Cieni nie ma bo one były dobre do zewnętrznych lokacji, w podziemiach niestety trzeba używać innej techniki :S
Niedługo skończę wersję 0.2.5 i można będzie pomyśleć o nowych obiektach, chociaż głównie mi zależy żeby walka była lepsza.

CO do tej czcionki w grze to jest to tekst rysowany dwa razy, żeby cokolwiek było widać na czarnym tle. W directx niestety nie ma takie prostej możliwości na to, trzeba by zrobić samemu taką czcionkę.

208
Pomysły / Postaram się mocno ulepszyć
« on: June 14, 2014, 23:13:00 PM »
Postaram się mocno ulepszyć walkę w 0.3 żeby była przydatniejsza, aktualnie tarcza zbytnio się nie przydaje, lepiej atakować niż się bronić. W 0.3 musi się opłacać blokować, unikać ciosu bo inaczej tylko ciężki pancerz się przyda.

Co do potężnego ataku to jest jak w The Elders Scrolls, można by dodać klawisz "Lekki cios" czy coś. Ale to się zobaczy jak będzie lepszy system.

W eksporterze jest jakieś dziwne liczenie normalnych i przez to dziwnie wygląda np czoło człowieka.

O co chodzi z tym ukrywaniem zwłok. Jak w sprinter cellu? Póki co wrogowie je ignorują (poza nekromantami) więc nie jest to przydatne.

Co do nastawienia NPC to też się wszystko pozmienia, jakieś kary więzienia za mordowanie czy kradzieże.

Co do text-to-speech to według mnie głupio by to brzmiało ale bez żadnego gadania też jest głupio :(

Ragdoll na pewno "kiedyś" będzie.

Wbijanie strzał będzie jak będzie ragdoll.

209
Błędy / Ustawiłem że można tworzyć,
« on: June 14, 2014, 23:04:36 PM »
Ustawiłem że można tworzyć, czemu takie podstawowe opcje są domyślnie wyłączony :S

Co do drugiego problemu to pewnie wina kijowego hostingu, póki co nic się na to nie poradzi.

210
Błędy / Dzięki za komentarz!
« on: June 13, 2014, 10:02:00 AM »
Dzięki za komentarz!

1. Postaram się to jakoś naprawić.
2. Możesz podać jakieś przykładowe miejsce.
3. Miałeś wtedy jakichś członków drużyny? Pewnie wrogowie odeszli wystarczająco daleko i ożyłeś. Próbowałem to odtworzyć ale mi się nie udało. Jedyne co to da się otworzyć panel postaci i drużyny co zablokuje.
4. Jakaś propozycja? :3

Pages: 1 ... 12 13 [14] 15