October 21, 2018, 08:17:58 AM

Show Posts

This section allows you to view all posts made by this member. Note that you can only see posts made in areas you currently have access to.


Topics - Tomashu

Pages: 1 [2] 3
16
News / Version 0.4
« on: October 20, 2015, 22:20:47 PM »
Finally there is something for new version ???

Download:
CaRpg 0.4 (102 MB)

Changes:
Code: [Select]
+ new armor types (padded, hide, scale, splint), high quality armors, magical armor
+ new skills (long blade, short blade, axe, blunt, medium armor)
+ new attributes (inteligence, wisdom, charisma)
+ perks
+ reworked character creation screen, multiplayer lobby character picking
+ new music/sounds [Vinur_Gamall]
+ rogue backstab bonus works for bows now
+ better camera, can rotate around character
+ moved from vs2008 to vs2013
+ setstat command
+ improved quests timeout handling
+ citizens will tell about near locations only once in one dialog
- fixed port config not working [dookey]
- fixed heavy armor skill used to calculate dexterity when wearing light armor
- fixed bow attack speed being changed by weapon skill not bow
- fixed canceling editing character change appearance anyway
- fixed missing quest updates in MP
- clicking on end dialog with weapons taken won't cause attack [Vinur_Gamall]
- fixed rare crash when entering city/village
- fixed bug in crazies quest: saving after taking stone will cause quest to not progress further
- fixed rare heap corruption after generating city roads
- fixed generating grills in corridors [Minister of Death]
- fixed crash when leaving village, loading on map with saves from < 0.3 [Minister of Death]
- fixed compatibility with old saves , village hall model was replaced by new one that not fit [Minister of Death]
- fixed creating server after loading mp game cause to have character from previous save
- fixed crash when loading with quest generated items [Medarc]
- fixed crash when quest with camp timed out (retrive package, camp near city, stolen artifact) [Medarc]
- fixed client credit and free days showing invalid values after loading
- fixed duplicating last item in inventory for fallowers
- fixed dialog choices not being cleared after loading when talking
- fixed keeping cheats from other game after loading
- fixed camp not being removed while traveling on map if it was last visited location
- [Rescue captive] fixed captive dying before talking
- [Rescue captive] captive now disappear when quest timeouts, not when locations resets
- [Rescue captive] fixed crash when accepted quest after loading
- [Wanted] fixed entering first time location after loading won't spawn target
- [Wanted] fixed crash when target is in team on timeout
- [Wanted] fixed crash on timeout when target leaved area
- [Deliver letter] fixed invalid letter name after loading
- [Sawmill] fixed generated woodcutters ai leaks
- [Sawmill] fixed lumberjack visuals not saved properly
- [Gorush] fixed clearing camp not working after loading (after asking where it is but before entering)
- [Gorush] fixed generating orc leader inside locked room
- [Golems on road] fixed posibility to skip drinking animation
- [Golems on road] fixed crash when not disallow old mage to join party and he leaves
- [Evil] fixed dialog after closing all portals (tells where to go when you are already there)
- fixed blood lighting in dungeons
- fixed ai going to inn disappear
- fixed ai exiting village at old gates position
- fixed tearing near light with high fps
- fixed bug with ai team member getting warped to useable object [Minister of Death]
- fixed player unit not being removed when player crashed on loading world

(this emote should be at begining but something get broken and it's on post end)

17
Newsy / Wersja 0.4
« on: October 20, 2015, 22:17:25 PM »
Nowa wersja :o W końcu się pogoniłem i ją dokończyłem.

Download:
CaRpg 0.4 (102 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
+ nowe rodzaje pancerzy (przeszywnica, skóra, zbroja łuskowa, zbroja paskowa), pancerz wysokiej jakości, magiczny pancerz
+ nowe umiejętności (długie ostrze, krótkie ostrze, topór, broń obuchowa, średni pancerz)
+ nowe atrybuty (inteligencja, mądrość, charyzma)
+ perki
+ zmieniony ekran tworzenia postaci
+ nowe dźwięki/muzyka [Vinur_Gamall]
+ bonus łotrzyka do ciosu w plecy działa dla łuku
+ lepsza kamera, można obracać wokół postaci
+ konwersja projektu z vs2008 do vs2013
+ komenda setstat
+ ulepszony obsługa upływu czasu questa
+ mieszkańcy nie powtarzają się podczas pytania o okoliczne lokalizacje
- naprawiona obsługa portu w konfiguracji [dookey]
- naprawione obliczanie zręczności (dla lekkiego pancerza sprawdzało ciężki)
- naprawione obliczanie szybkości strzelania z łuku (używało umiejętności walki bronią zamiast łuku)
- naprawione anulowanie edycji postaci które zmianiało postać
- naprawione brakujące aktualizacje questów w MP
- kliknięcie na opcji dialogowej nie spowoduje już ataku gdy trzyma się broń [Vinur_Gamall]
- naprawiony rzadki crash przy wchodzeniu do miasta/wioski
- naprawiony błąd w queście z szaleńcami, po zdobyciu kamienia i zapisaniu nie było postępów
- naprawione rzadki crash przy generowaniu dróg w mieście
- naprawione generowanie kratek w korytarzach [Minister of Death]
- naprawiony crash przy wchodzniu do wioski z wersji < 0.3 [Minister of Death]
- naprawiona kompatybilność ze starymi zapisami w których karczma ma inny rozmiar
- teraz po założeniu gry w mp nie mamy wybranej postaci z poprzedniej gry
- naprawiony crash po wczytaniu gry z questowymi przedmiotami [Medarc]
- naprawiony crash gdy skończy się czas na wykonanie zadania z obozem [Medarc]
- naprawione złe wartości kredytu/wolnych dni po wczytaniu
- naprawione duplikowanie przedmiotów w ekwipunku npc na ostatnim miejscu
- naprawione nie czyszczenie opcji dialogowych po wczytaniu
- naprawione nie czyszczenie kodów po wczytaniu
- naprawione nie znikanie obozu jeśli jest ostatnią lokalizacją jaką się odwiedziło pomimo upływu czasu
- [Uratuj porwanego] naprawione błędy gdy porawny zginie przed rozmową
- [Uratuj porwanego] porwany znika gdy minie czas na questa
- [Uratuj porwanego] naprawiony crash gdy zaakceptuje się questa po wczytaniu
- [List gończy] naprawione nie generowanie celu po wczytaniu
- [List gończy] naprawiony crash gdy cel jest w drużynie gdy minie czas
- [List gończy] naprawiony crash gdy cel opuści lokalizację
- [Dostarcz list] naprawiona zła nazwa listu po wczytaniu
- [Tartak] naprawiony wyciek pamięci po wygenerowaniu drwali
- [Tartak] naprawione nie zapisywanie wyglądu Artura Drwala
- [Gorush] naprawiony brak postępu po oczyszczeniu obozu jeśli się wczytało pomiędzy informacją o obozie a zapytaniu gdzie jest
- [Gorush] naprawione generowani przywódca orków w zamkniętym pomieszczeniu do którego to on ma klucz
- [Golemy na drodze] nie można już pomijać animacji picia
- [Golemy na drodze] naprawiony crash gdy nie przyjmie się starego maga do drużyny i opuści lokalizację
- [Zło] naprawiony zły dialog po zamknięciu wszystkich portali
- naprawione złe oświetlenie krwii w podziemiach
- naprawione znikanie npc którzy poszli do karczmy (ale tylko questowo)
- naprawione opuszczanie miasta przez npc w miejscu starych bram zamiast dojście do zielonej strefy
- naprawiony tearing przy dużym fps przy światłach w podziemiach
- naprawiony błąd z teleportowaniem członka drużyny do używalnego obiektu [Minister of Death]
- poprawne usuwanie postaci gdy gracz zcrashuje przy wczytywaniu mapy świata

Trzeba dodać coś ciekawego bo robienie nudnych rzeczy jest nudne.

18
News / Open Source
« on: May 25, 2015, 08:12:40 AM »
Source code is now available to anyone interested on github https://github.com/Tomash667/carpg

Everything is ready to compile for Visual Studio 2013. There is no game data included.

If someone want help creating this game then I invite ::)

19
Newsy / Open Source
« on: May 25, 2015, 08:09:15 AM »
Od teraz kod źródłowy jest dostępny dla wszystkich zainteresowanych na githubie https://github.com/Tomash667/carpg

Wymagany jest Visual Studio 2013, wszystko powinno być gotowe do zkompilowania. Nie ma tam danych gry.

Jeśli ktoś jest zainteresowany tworzeniem tej gry to zapraszam  ::)

20
News / Version 0.3
« on: May 16, 2015, 15:58:19 PM »
New version :o Unfortunately, mainly graphic changes and fixed errors.
Ignore this text about beta version near number in menu, I forget to turn it off.

Download:
CaRpg 0.3 (1.24 MB)

Patch:
Patch 0.3, wymaga wersji 0.2.2X (6.7 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
+ drawing glow around target
+ normal mapping
+ shader cache
+ specular / specular mapping
+ better lighting inside buildings
+ new walls, towers, gate (Leinnan)
+ new village buildings, inn, village house (Leinnan)
+ new objects around buildings (Leinnan)
+ new city/village generator
+ grass / fields
+ new hero names
+ options to turn off vsync
+ can change screenshot extension
+ translated language pick dialog
+ Ctrl + V in console
+ better pathfinding
+ ai fallowing player don't avoid stepping on grass in city
- fixed dungeon texture uv
- enemies spawn further from player team [Docucat]
- opening doors by ai in building don't crash
- fixed blockade for joining other versions
- fixed generating objects blocking path in dungeon
- fixed memory leaks when loading game with missing player
- fixed bug when unit eat something when changing level and can't do anything
- fixed displaying gossip text as dialog
- fixe rare crash when entering location

21
Newsy / Wersja 0.3
« on: May 16, 2015, 15:56:32 PM »
Nowa wersja  :o Niestety głównie zmiany graficzne i naprawione błędy.
Zignorujcie napis że to beta, zapomniałem tego wyłączyć.

Download:
CaRpg 0.3 (1.24 MB)

Patch:
Patch 0.3, wymaga wersji 0.2.2X (6.7 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
+ oznaczanie celu rysuje otoczkę
+ normal mapping
+ cache shaderów
+ specular / specular mapping
+ lepsze oświetlenie w budynkach
+ nowe mury i brama zrobione przez Leinnana
+ nowe budynki w wioskach (Leinnan)
+ obiekty wokół budynków (Leinnan)
+ nowy generator wiosek/miast
+ trawa / pola
+ nowe imiona dla bohaterów
+ możliwość wyłączenia vsync
+ ustawienia rozszerzenia dla zrzutów ekranu
+ przetłumaczony tekst okna wyboru języka
+ Ctrl + V w konsoli
+ lepsze wyszukiwanie ścieżek
+ ai podążając za graczem nie stara się unikać trawy w mieście
- naprawione uv tekstur w podziemiach
- wrogowie generują się dalej od drużyny, drużyna nie generuje się za blisko krawędzi lasu [Docucat]
- otwieranie drzwi przez ai w budynku nie crashuje
- naprawiona blokada dołączania od serwerów z inną wersją
- naprawione generowanie obiektów blokujących drogę w podziemiach
- usunięte wycieki pamięci przy wczytywaniu gdy brak jednego z graczy przy wczytywaniu
- naprawiony błąd z zajętą postacią gdy jadła coś w czasie zmiany poziomu
- naprawione gadanie przy plotkach o dacie dodania
- usunięty rzadki crash przy wchodzeniu do lokalizacji

22
News / Patch version 0.2.23
« on: January 31, 2015, 12:24:02 PM »
More bugs fixed.

Download:
Patch requires previous version, 0.2.2x
CaRpg 0.2.23 (1.24 MB)
Changes:
Code: [Select]
- fixed crash in MP after loading game [Leinnan]
- fixed yell for client
- fixed missing animation when character say something
- fixed missing animation for client after end of animation
- fixed some small memory leaks
- small gui fixes
- after killing player/npc with poison he will never stand up [Minister of Death]
- fixed unit still using shield after standing up if it was using it before falling
- fixed weapon status for client when he fall when taking/hiding weapon
- fixed ability to use chat box on world map
- fixed rare crash when entering location associated with chests generation [Minister of Death]
- fixed many crashes when loading mp game where client is doing something at time of saving [Minister of Death/Leinnan]
- fixed not stopping using objects by team members [Minister of Death]
- fixed not eating or drinking by npc when sitting [Minister of Death]
- fixed rare crash when unit dies when using bow
- fixed ai standing for long time after fight doing nothing in cities
- fixed ability to use anvil when holding other item [Minister of Death]
- fixed units spawning inside well [Minister of Death]
- fixed mages using bows instead of wands [Minister of Death]
- fixed playing attack sounds for client when sound is turned off
- fixed crash when weaponless enemy kills client far from host sight
- fixed npc animations for client after attacking
- alchemist don't buy food/drink, food seller don't buy potions [Minister of Death]
- fixed counter physics inside inn [Minister of Death]
- fixed animation of training ais
- fixed command "killall 3" crashing for client
- fixed animations of ai power attacks for client
- can't use "speed" command in MP

Thanks to bug seekers:
Code: [Select]
darktorq
fire
Minister of Death
Paradox Edge
thebard88
Zinny

23
Newsy / Wersja patch 0.2.23
« on: January 31, 2015, 12:21:44 PM »
Więcej naprawionych błedów.

Download:
Patch wymaga posiadania wcześniejszej wersji, 0.2.2x
CaRpg 0.2.23 (1.24 MB)
Zmiany:
Code: [Select]
- naprawiony crash w MP w czasie wczytywania zapisu [Leinnan]
- naprawione działanie okrzyku u klienta
- naprawione brakujące animacje gdy postać coś mówi
- naprawiony brak animacji w MP po odtworzeniu animacji
- usunięto kilka małych wycieków pamięci
- poprawki w gui
- po zabiciu gracza trucizną nie wstaje on po jakimś czasie [Minister of Death]
- naprawiony błędny stan tarczy gdy postać zostanie pobita blokując
- naprawione popsute stan broni u klienta gdy zostanie pobity chowając/wyjmując broń
- naprawiona możliwość używania okna rozmów na mapie świata
- naprawiony rzadki crash po wejściu do lokacji związany z generowaniem skrzyni [Minister of Death]
- naprawione crashe po wczytywaniu gry spowodowane przez wykonywane w czasie zapisywania akcje klienta [Minister of Death/Leinnan]
- naprawione nie przerywanie przez ai używanie obiektu [Minister of Death]
- naprawione blokowanie się ai członków drużyny gdy użyją obiektu podążając z graczem [Minister of Death]
- naprawione nie używanie przez ai jedzenia i picia gdy siedzą [Minister of Death]
- naprawiony rzadki crash gdy ginie postać strzelająca z łuku
- po walce ai nie stoi w miejscu przez dłuższy czas (dotyczy głównie miasta)
- naprawione używanie kowadła trzymając broń w ręce [Minister of Death]
- naprawiony spawn jednostek w studni [Minister of Death]
- magowie nie wolą używać łuku [Minister of Death]
- naprawione odtwarzane dźwięku u klienta mimo że jest wyłączony w czasie ataku wrogów
- naprawiony crash gdy wróg bez broni zabija klienta zdala od hosta
- naprawiona animacja wrogów po ataku u klienta gdy nie używają broni
- nie można sprzedawać miksturek u sprzedawcy jedzenia, nie można sprzedawać jedzenia/picia u alchemika [Minister of Death]
- naprawiona fizyka lady w karczmie [Minister of Death]
- naprawiona animacja trenujących ai
- komenda "killall 3" nie crashuje u klienta
- naprawione animacje silnego ataku przez ai u klienta
- nie można używać komendy speed w MP

Podziękowania dla poszukiwaczy błędów:
Code: [Select]
darktorq
fire
Minister of Death
Paradox Edge
thebard88
Zinny

24
News / Patch version 0.2.22
« on: January 24, 2015, 17:05:19 PM »
New version, only bug fixes now ::)

Download:
Patch requires previous version, 0.2.20
CaRpg 0.2.22 (1.19 MB)

Changes:
Code: [Select]
+ can change console key
+ can exit city while tournament
- fixed crash when getting gold when player and npcs take credit [Minister of Death]
- fixed client hang when entering location [thebard88]
- fixed missing physics of chair
- fixed wrong texture in bandits stash
- fixed wrong player visuals for client when not picked hair/mustache/beard [Leinnan]
- fixed too small radius of particles
- fixed talking to enemies when invisible
- fixed missing Jozan [Minister of Death]
- fixed killing citizens by one hit not aggregating people [Minister of Death]
- fixed crash after giving potion of clear mind to mage [Minister of Death]
- fixed bugs and typos in english dialogs
- fixed missing old mage dialogs when entering location
- fixed not translated inventory title [Zinny]
- fixed items not respawning in city
- fixed bug when holding weapon, trying to use potion will make character start hiding weapon, canceling that will cause inability to use items [Minister of Death]
- fixed bug like above but when client do that will cause problems for server
- fixed crash when there less then two people on tournament or contest
- fixed inability to exit city after winning tournament [fire]
- fixed ai bugs after loosing at arena
- fixed bug when unit was knocked when taking/hiding weapon, will block ai actions
- fixed bug when waiting for day of tournament will warp all heroes, including team members, in front of arena, units from inn was invisible [fire]
- fixed crash when asking gossip (will tell about not existing locations) [Minister of Death]
- fixed spell thunderbolt moving thru walls
- fixed breaking synchronization in mp when canceling taking/hiding weapon to fast

Thanks to bug seekers:
Code: [Select]
darktorq
fire
Minister of Death
Paradox Edge
thebard88
Zinny

25
Newsy / Wersja patch 0.2.22
« on: January 24, 2015, 17:02:45 PM »
Nowa wersja, same naprawione błędy, aż dziwne że jeszcze tyle ich się znalazło ::)

Download:
Patch wymaga posiadania wcześniejszej wersji, 0.2.20
CaRpg 0.2.22 (1.19 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
+ można zmienić klawisz konsoli
+ można opuścić miasto w czasie trwania zawodów
- naprawiony crash przy dostawaniu złota jeśli gracz a po nim npc wezmą kredyt [Minister of Death]
- naprawione zawieszanie w mp przy wchodzeniu do lokacji [thebard88]
- naprawiona brakująca fizyka krzesła
- naprawiona zła tekstura w skrytce bandytów
- naprawiony zły wygląd klienta u serwera gdy wybrał zerowe włosy, wąsy lub brodę [Leinnan]
- naprawiony zły zasięg rysowania cząsteczek
- nie można rozmawiać z wrogami będąc niewidzialnym
- naprawiono znikającego Jozana [Minister of Death]
- naprawiono zabijanie mieszkańców jednym strzałem nie agregowało [Minister of Death]
- naprawiony crash po daniu miksturki oczyszczenia umysłu magowi [Minister of Death]
- naprawione angielskie dialogi
- naprawione brakujące dialogi starego maga po wchodzeniu do lokacji
- naprawiony nie przetłumaczony test w ekwipunku gracza [Zinny]
- przedmioty w mieście odnawiają się
- naprawiony błąd: gracz mając wyciągniętą broń zleca wypicie miksturki, gdy chowa broń przerywa akcję, nie można wykonywać żadnych akcji w ekwipunku
- naprawiony błąd podobny do tego powyżej ale multiplayer gdy klient zleca wypicie miksturki mając wyciągniętą broń, powoduje problemy z ekwipunkiem u serwera
- naprawiony crash gdy w zawodach biorą udział mniej niż 2 osoby
- naprawiony brak możliwości opuszczenia miasta po wygranych zawodach [fire]
- naprawione błędy ai po walce na arenie
- naprawiony błąd gdy postać została pobity w czasie chowania/wyjmowania broni, miała wyjętą broń ale nie była w trybie walki, blokowało to akcję ai
- naprawiony błąd gdy jest dzień zawodów przenosiło bohaterów przed arenę, w tym członków drużyny, postacie przeniesione z karczmy były niewidzialne [fire]
- naprawiony crash podczas pytania o plotki [Minister of Death]
- czar piorun nie przechodzi już przez ściany
- naprawiony brak synchronizacji broni jeśli gracz za szybko przerwie wyjmowanie/chowanie broni

Podziękowania dla poszukiwaczy błędów:
Code: [Select]
darktorq
fire
Minister of Death
Paradox Edge
thebard88
Zinny

26
News / Patch version 0.2.21
« on: January 06, 2015, 21:18:52 PM »
New version, first this year ;D Most important thing are removed bugs reported on this forum but there is something new too. You can yield on NPCs to move them out of your way. Default key for that is Y.

Download:
Patch requires previous version, 0.2.20
CaRpg 0.2.21 (1.23 MB)

Changes:
Code: [Select]
+ you can yell at npc to move them out of road (default key Y)
+ configurable timeout
+ better logging
+ synchronization poison debuff and green hpbar
- fixed crash when client was kicked from server by timeout [thebard88]
- fixed text about loading (null) models
- fixed crash when loading game on world map with NPC in team [Paradox Edge]
- fixed crash when orc tries to sit on throne [Zinny]
- fixed crash when talking to Jozan (when holding book) or with agent in english version [Zinny]
- fixed crash after tournament [Zinny]
- fixed bug that mages won't cast spells and think that target is too far
- fixed crash when leaving location and units generated after player use object (team members that leave, messengers  etc.) [Zinny]
- fixed bug after loading saves older then 0.2.20 (break unit action)

Thanks to bug seekers:
Code: [Select]
Paradox Edge
thebard88
Zinny

27
Newsy / Wersja patch 0.2.21
« on: January 06, 2015, 21:16:10 PM »
Nowa wersja, pierwsza w tym roku ;D Przede wszystkim usunięte błędy zgłoszone na forum ale jest też nowość. Można przeganiać NPCów aby ruszyli się z drogi. Domyślnie klawisz Y.

Download:
Patch wymaga posiadania wcześniejszej wersji, 0.2.20
CaRpg 0.2.21 (1.23 MB)

Zmiany:
Code: [Select]
+ można przeganiać neutralnych NPC (domyślnie klawisz Y)
+ konfigurowalny timeout
+ lepsze logowanie
+ synchronizacja debuffa zatruty z paskiem hp
- usunięty crash serwera gdy klient zostanie wyrzucony przez timeout [thebard88]
- naprawione teksty o wczytywaniu modeli (null)
- usunięty crash przy wczytywaniu gry na mapie świata gdy ma się NPC w drużynie [Paradox Edge]
- usunięty crash gdy ork chciał usiąść na tronie [Zinny]
- usunięty crash przy rozmowie z Jozanem (po przyniesieniu księgi) i agentem w angielskiej wersji [Zinny]
- usunięty crash po zawodach [Zinny]
- naprawiony błąd z magami źle określającymi dystans do wroga
- usunięty crash przy opuszczaniu lokacji gdy jednostka wygenerowana po graczu używa obiektu (postacie które opuściły drużynę, posłańcy itp.) [Zinny]
- naprawiony błąd z wczytywanie zapisów z wersji starszej niż 0.2.20 (psuło akcję postaci)

Podziękowania dla poszukiwaczy błędów:
Code: [Select]
Paradox Edge
thebard88
Zinny

28
News / Version 0.2.20
« on: December 13, 2014, 10:37:32 AM »
New CaRpg version 0.2.20 :)
Most important changes is food, new textures and models, post effects and many bugs fixed from previous versions.

Download:
CaRpg 0.2.20 (90.8 MB)
https://www.dropbox.com/s/2k4wmhq1aor5n4s/CaRpg_0.2.20.zip?dl=0
https://drive.google.com/file/d/0B-z2N384HmicWlRJQTdYVmh2U0E/view?usp=sharing

Patch 0.2.20 (for version 0.2.12, 8.27 MB)
https://www.dropbox.com/s/j8gq3hj701xysdd/CaRpg_patch_0.2.20.zip?dl=0
https://drive.google.com/file/d/0B-z2N384HmicSmwwVzBIV2tJWDQ/view?usp=sharing

Changes:
Code: [Select]
About saves:
* Saves from any version should work in this version.
* New buildings and objects won't spawn in already generated locations.
* New items won't spawn in locations until they reset.
* Benches will be updated when loaded.
* Active alcohol effects won't be changed to new one.
Added:
+ using items will work in MP for indexes larger then 255
+ food (meat, raw meat, bread, apple, honeycomb, cheese, rice, mushroom), models created by MarkK
+ new commands: hurt, break_action, fall
+ old drunk mage join contest and tournament, drink from time to time, new dialogs
+ drunkmans after contest train for another, citzens and villagers can join contest
+ eat, drink, hide weapon while sitting
+ better update to text inside box in inventory
+ build number in exe and save
+ better displaying near character names and healthbars
+ new effect after drinking alcohol
+ useable items have visible model when on ground, not a sack
+ pickable mushrooms in caves
+ eating food by AI
+ buffs visible above healthbar
+ potion of natural healing incrase healing from food and regeneration potion
+ food seller
+ items inside town, you can take them if you are poor :P
+ better targeting object in front of player
+ game message "Received item"
+ rummors add date
+ background on load screen
+ netural heroes loot bodies and try not to get overweight
+ better generation of units inside inn
+ control mapping can be removed in options by right mouse button
+ graying out after death
+ game variable: c_postfx - can turn off post effects
+ chests can only be opened from right side
+ miners more often do what they supposed to do
+ level change area is only visible when near
+ food inside dungeons
+ 50% chance for well inside town, model by Leinnan
+ new models: cauldron, 4 benches, many tombstones, chair, barrels by Leinnan
+ worse items inside village, merchant don't sell food becouse of food seller
+ new drunks and sellers dialogs
+ obelisk on open map, big withered tree
+ better position of new game messages
+ better chance for using healing potions by AI
+ AI faster eat food after sitting
+ new textures created/gathered by Leinnan
Fixed:
- fixed missing celling and painting inside wall in soltys house
- fixed missing blood for units killed by heroes dungeon raid
- fixed font scalling when windows dpi is incrased
- fixed possibility to sitting on wrong side of bench in front of inn
- fixed wrong sound of magic ball
- fixed missing blacksmith in villages
- fixed not sorted items in camps and on bandits caravan attack
- fixed rare bug when serval stacks of same items are created
- fixed rare crash when loading quest item
- fixed memleak with quest encounters
- fixed missing sound when client pickup gold from ground
- fixed bug where using item while changing level will cause item stick to unit hand
- fixed bug where ai can't see unit standing near door
- fixed bug where ai can't enter tile with closed doors if it's animal
- fixed rare crash when ai search for target near border of map
- fixed rare missing animation when picking item from ground
- fixed bug: key preventing leaving location was Shift instead of Walk key, work in dungeon now too
- fixed bug where ai can only mine ore vain from two of four directions
- fixed bug where player is sitting when contest start, it gets stuck
- fixed wrong text after loosing, it was saying that you was alone if only players where in your team
- fixed missing sound of using object in MP
- fixed bugged sounds in multiplayer when attached to unit
- fixed bug where units don't close mouth after talking until moved
- fixed rare crash when generating units in forest/moonwell

29
Newsy / Wersja 0.2.20
« on: December 13, 2014, 10:35:37 AM »
Nowa wersja CaRpg 0.2.20 :)
Najważniejsze zmiany to jedzenie, nowe tekstury i modele, posteffects i sporo usuniętych błędów z poprzednich wersji.

Download:
CaRpg 0.2.20 (90.8 MB)

Patch 0.2.20 (dla wersji 0.2.12, 8.27 MB)
Zmiany:
Code: [Select]
Informacja o zapisach:
* Zapisy z każdej wersji powinny działać w tej wersji.
* Nowe budynki i obiekty nie pojawią się w już wygenerowanych miastach/wioskach.
* W wygenerowanych lokacjach nie pojawią się nowe przedmioty dopóki się nie zresetują.
* Ławy zostają zamienione na obrócone w dobrą stronę.
* Aktualnie trwające efekty alkoholu nie zostaną zmienione na nowe.
Dodane:
+ używanie miksturek w MP dla indeksów większych niż 255
+ jedzenie (mięso, surowe mięso, chleb, jabłko, plaster miodu, ser, ryż, grzyb), modele stworzone przez MarkK
+ nowe komendy: hurt, break_action, fall
+ stary pijany mag bierze udział w zawodach w piciu o ile go nie wyleczymy, bierze udział w zawodach na arenie o ile go wyleczymy, pije po drodze, nowe teksty
+ pijacy po zawodach trenują do kolejnych
+ mieszkańcy miasta/wioski i magowie mogą wziąść udział w zawodach
+ jedzenie, picie, chowanie/wyjmowanie broni siedząc
+ lepsza aktualizacja tekstów w ekwipunku gdy robi się coś z 1 przedmiotem (wyrzuca, podnosi, używa itp)
+ numer buildu w exe i zapisie
+ lepsze wyświetlanie pobliskich postaci
+ nowy efekt po wypiciu alkoholu
+ niektóre przedmioty na ziemi mają widoczny model a nie worek
+ zbieralne grzyby w jaskiniach
+ jedzenie jedzenia przez AI
+ buffy wyświetlają się nad paskiem hp
+ mikstura naturalnego leczenia wpływa teraz też na miksturę regeneracji i jedzenie
+ ważne przedmioty są wyświetlane na złoto na minimapie
+ sklep z jedzeniem
+ przedmioty w mieście (w karczmie, u sprzedawców), możesz je zabrać jeśli jesteś biedakiem :P
+ lepsze oznaczanie używanego celu przed graczem
+ animacja podnoszenia przedmiotów nie z ziemi
+ wiadomość "Otrzymano przedmiot"
+ data dodania plotki do dziennika
+ tło przy wczytywaniu
+ neutralni herosi w podziemiach ograbiają zwłoki i się nie przeciążają
+ lepsze generowanie jednostek w karczmie (powinno to zmniejszyć szansę na brak miejsca dla questowych jednostek)
+ można usunąć przypisany klawisz w opcjach klikając na nim prawy przyciskiem myszki
+ szarzenie po śmierci
+ zmienna dostępna też w pliku cfg: c_postfx - można wyłączyć post effects
+ skrzynie można otwierać tylko z dobrej strony
+ górnicy częściej zajmują się tym czym powinni
+ obszar zmiany poziomu jest widoczny tylko gdy się podejdzie, jest też w podziemiach
+ jedzenie w podziemiach
+ 50% szansy na studnie w mieście, model Leinnana
+ nowy model kociołka i 4 modele ław zrobione przez Leinnana
+ gorsze przedmioty w wiosce, jedzenie u karczmarza, brak jedzenia u handlarza bo jest sprzedawca jedzenia
+ nowe dialogi pijaków, sprzedawców
+ obelisk w otwartych mapach, uschnięte drzewo
+ lepsze ustawianie pozycji wiadomości gry
+ nowe nagrobki, krzesło i beczki zrobione przez Leinnana
+ większa szansa że ai użyje miksturki leczniczej
+ ai szybciej zaczyna jeść gdy usiądzie w karczmie
+ nowe tekstury zrobione/znalezione przez Leinnana
Naprawione:
- naprawiony brak dachu i obraz w ścianie u sołtysa
- naprawiony brak krwii przy wrogach zabitych przez bohaterów w podziemiach
- naprawiona możliwość używana kowadła/żyły rudy gdy potrzebny przedmiot jest założony
- naprawione błędy w gui gdy jest włączone windowsowe skalowanie DPI
- nie da się usiąść na ławie przed karczmą ze złej strony
- naprawiony dźwięk przenoszenia magicznej kuli
- w wyniku błędu w wiosce nigdy nie było kowala, teraz jest szansa że się wygeneruje
- przedmioty w skrzyniach w obozie i w ataku na wóz bandytów były nie posortowane
- naprawione rzadkie złe sortowanie przedmiotów co mogło doprowadzić do posiadania kilku stacków takich samych przedmiotów
- naprawiony rzadki crash przy wczytywaniu gdy postać/skrzynia miała questowy przedmiot
- usunięty memory leak związany z niektórymi questowymi spotkaniami na mapie
- naprawiony brakujący dźwięk podnoszenia złota z ziemi u klienta
- zmiana poziomu gdy członkowie drużyny używają jakiegoś przedmiotu nie sprawia że cały czas go potem trzymają w ręce
- usunięty błąd z ai, w podziemiach pozycja zamkniętych drzwi dla testowania czy coś widzi zawsze była na środku kratki więc mógł cię widzieć gdy stanąłeś za drzwiami lub nie widzieć gdy stanąłeś tuż przed nimi
- usunięty błąd z wyszukiwaniem ścieżek ai, postacie które nie mogą otwierać drzwi nie mogły wejść na polę z zamkniętymi drzwiami nawet gdy drzwi był przy krawędzi pola
- usunięty rzadki crash gdy ai szuka celu do postaci która jest przy krawędzi mapy
- naprawiony rzadki brak animacji podnoszenia przedmiotu z ziemi
- blokada opuszczenia lokacji jest przypisana do chodzenia a nie do klawisza Shift, działa też w podziemiach
- ai potrafił wydobywać rudę tylko z dwóch z czterech kierunków
- usunięty błąd, gdy rozpoczną się zawody w piciu a gracz siedzi to wbije się w stołek
- naprawiony zły napis po przegranej, gracze opuszczali grę i mogło pisać że podróżowałeś samotnie
- naprawiony brakujący dźwięk u klienta gdy ktoś używa obiektu
- dźwięki 3d przyczepione do postaci źle uwzględniały zasięg
- po pogadaniu postacie nie zamykały ust dopóki się nie ruszyły
- usunięty rzadki crash przy generowaniu jednostek w lesie/księżycowej studni

30
News / Version 0.2.12
« on: November 20, 2014, 19:33:54 PM »
New version of CaRpg can be downloaded now 0.2.12 ;)
This is patch version but there is some new models created by Leinnan.

Download:
CaRpg 0.2.12 (88.8 MB)
https://www.dropbox.com/s/0rdmj3ez6kgtev5/CaRpg_0.2.12.zip?dl=0
https://drive.google.com/file/d/0B-z2N384Hmicclg3VUJOdFFtSjg/view?usp=sharing

Patch 0.2.12 (for version 0.2.10, 2.62 MB)
https://www.dropbox.com/s/a5lm75yr2qqfww0/CaRpg_patch_0.2.12.zip?dl=0
https://drive.google.com/file/d/0B-z2N384HmicM3l3ZW9JWmt3RTQ/view?usp=sharing

Changelog:
Code: [Select]
+ ai can move while taking out bow
+ new objects: shalves, stool, bania
+ new models (table, desk, throne, bookshelf, bed, tent, boxes, paintings, wooden shield, ladle)
+ patch script
+ more buildings in city
+ torchlight flickering
- fixed couting fights on arena
- fixed bug with dialog box with checkbox
- fixed missing item from version 0.2/0.2.1 due to typo (emerals vs emerald)
- fixed bug with generating objects on wall inside object near wall (gobelin and bed)
- fixed memory leak when checking version and server return invalid response
- fixed memory leak when server lags and client shot arrows fast
- fixed rare crash when shooting bow

Pages: 1 [2] 3